Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 24 aprilie 2013

The Versatile Blogger Award

I should be
writing about Amnesia
[procrastination ftw]


What's this shit?! Oh wait, I'm in it...

     Staţi să râd. Mai întâi pe nas apoi cu tot cu corzile vocale daar să nu-l trezesc pe tata. Deci dau eu click pe dash-ul meu şi văd o postare legată de premii. Uh, e Ada. Uh, ştiam că lumea o citeşte pe Ada. Adică şi eu o citesc pe Ada.. Adică bineînţeles că dacă eu o citesc pe Ada şi alţii trebuie s-o citească. În fine. Premii...n-am luat niciunul la viaţa mea în afară de hârţoagele alea de la şcoală. Uram să merg la premieri, pierdere timp. Adică urăsc. Am mai dat de premieri între bloggeri. Dar eu n-am primit premii. Aşa căăă, am să vă spun sincer, şi într-un mod urât, am crezut în mica mea invidie (adică geniul meu nu primeşte premii? nu că aş avea nevoie de ele, daaar...*tsundere plz* nu e ca şi cum aş vrea să primesc premii, BAKA!), deci, am crezut, că e un soi de pupincurism între bloggeri. Pffft ce cuvânt urât unul mai urât nu găseam nici dacă mă străduiam. Citesc eu postarea Adei, normal că ea merită premiul, Ada is a beautiful beauty, şiiiii-mi văd numele. WAT. Da da, pseudonimul meu.
     Aşaaaa că, pentru început, îi mulţumesc nu din politeţe ci din simplu şi pur sentiment Adei pentru nominalizare (stai aşa, cine câştigă chestia asta?!) şiii vă dau un şut cu stil unde vreţi voi ca să nu vă doară, oricum nu vă doare că e cu stil, către blogul ei, Strange Song, aka The land of marvellous ramblings of a purely not so sentimental teenage girl. Slap me if I'm wrond dear.

Reguli :
- Mulţumeşte-i celui care ne-a nominalizat . (politeţe)
- Introdu un link către blogul lor . (politeţe)
- Selectează 15 bloguri pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti de ceva vreme .
- Nominalizează 15 persoane pentru VBA .
- Spune-i celui care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine .

     Băăă...eu citesc puţine bloguri. Adică puţine rău. DAR există. *tv show suspenseful voice* Îîîîncepând cu geniul fascinant cu un omor umor magnific şi vocabular ce ar face orice individ confuz si turmentat de la coltul unei strazi sa nu simta nevoia unui DEX pentru ca nu stie sa caute intr-unul, Nimic la puterea a zecea. Care habar n-am câţi sunt. Ar trebui să fie două. Şi una dintre ele se simte că postează mai des. Am uitat să menţionez că sunt Akatsuki fangirls. Şi asta ar trebui să fie de ajuns ca să le descrie extraordinaritatea. Apoi pe cea despre care când mă gândesc singurul cuvânt care-mi vine în minte este KAWAII, Sara de la Otohime (waai ce genial sună zici că eşti o prinţesă din Heian darling), veşnic nehotărâtă, veşnic scriind poezii sub mii şi mii de nume. Apooooi pe cele două LENEŞE, fiecare în felul ei şi nu numai când vine vorba de blogurile lor, Misaki, cu odele ei aduse iubirii, şi Ayano cu imnurile silenţioase (lenea e mare, am zis) aduse vieţii de zi cu zi. Ah, pe Ada...haaha, o citez "nu pot să-l nominalizez și pe nominalizator, nu?". Rareş...şi-a privatizat blogul şi n-am avut încă şansa să-l întreb de ce, dar ceea ce am citit eu de la el, a fi descris doar cu cuvântul "versatil" e prea puţin. Adică Rareş e un scriitor adevărat. Nu ca noi ăştia care ne prostim serios pe aici. Heehe. 
     Nu m-am uitat bine la reguli. Eram prea entuziasmată să-mi exprim sentimentele nu neapărat de iubire. Normal că pe aceştia îi şi nominalizez.

Şapte tâmpeni despre mii~ne:
1. Am spaimă de albine. De bondari şi de viespi. Mai ales de viespi. Orice zboară şi e negru cu galben. Le recunosc zumzetul instant şi îngheţ pe loc cu privirea ţintuită pe insectă când o simt lângă mine, rugându-mă să zboare departe de mine cât de curând posibil. ...şi odată eram la ţară şi am salutat o viespe când eram pe WC. Una dintre traumele vieţii mele de zi cu zi.
2.Am cumpărat o carte acum mai bine de doi ani de zile, din bani mei! şi n-am deschis-o nici până azi. Sunt un cititor atââât de avid...
3. Arunc lucruri foarte greu. Am impresia că va exista un moment într-o altă viaţă când acel obiect va fi bun de ceva, îl voi folosi. D'aia camera mea e plină de trocăraie inutile.
4. Sunt o mare cheltuitoare. Foarte mare. Dacă vreau ceva, chiar dacă nu-mi foloseşte sau am nevoie de acel ceva, dacă am banii, am şi acel ceva. Nici nu mă gândesc la ce aş putea face cu banii cheltuiţi într-o lună.
5. NU ÎMI PASĂ DE VECIIIIIINI! Am intrat în sezonul ăla în care vecina din spatele meu, o văduvă divorţată cu două fete care-mi spuneau mie când eu aveam 8 ani şi ele 5 şi 4 că "eu vreau să mă mărit cu-n prinţ" (vai cât am râs) care n-are altceva mai bun de făcut decât să stea fiiiix lângă gardul care desparte proprietăţile noastre, deşi are o curte de vreo trei ori mai mare decât a mea, şi, împuţidu-ne cu fumul ei de ţigară, să asculte cum eu şi mama ne certăm pentru că lumea e plină de idioţi. Şi mama urlă la mine să tac că ne aude asta. Şi aude ce?! Unde nu's chiloţii lu' tata?! I so don't give a fuck about her, dar şi despre vecinii din dreapta care sunt un mister pentru că moşul ăla care locuia acolo a murit acum câţiva ani de zile (nu, nu's fantome, au câine cu care vorbesc prin micul geam de la baie în nopţile când fac curat prin casă), nici despre atelierul din stânga unde aparent sunt şobolani (d'aia nu suport eu rozătoarele) şi nici despre duduile cu merţane care aprent lucrează la firma de peste drum. Sper că nu v-am scârbit. Întotdeauna am vrut să mă vai în legătură cu vecinii mei. Dar îmi place să locuiesc aici. Nimeni nu se plânge când mă joc yaoi/shot.
6. Nu suport să sughit. Deci NU SU-PORT. M-aş înjunghia numai să nu sughit.
7. *looking around room* AH daaa! staţi că nu mai văd. *blinking* Sunt vecină cu primăria capitalei. Ohhhhh da, e convenabil că din cauza asta s-a făcut staţie de autobuz la capătul străzii. Dar, au ăştia un felinar pus ca să lumineze habar n-am ce că pică în mijlocul străzii, care străluceşte ca un soare artifical la mine în cameră în fiecare noapte. I need to get curtains asap.
8. I love to brag about myself.

*singing* Eeeeeevrybody lăă~ăăăves soomebodyy~
I.LOVE.THIS.

4 comentarii:

  1. In primul rand, iti ador muzica de pe blog. E atat de de de de... nici nu stiam ca e acolo :)) [dupa ce am dat click pe ea. parca ast aam facut >:D<]

    asa deci. Pisici! Numai tu puteai sa faci chestia asta asa interesanta!
    Pe mine ma cam plictseste sa citesc lepsele oamenilor dar dar dar nu m-ai plictisit o.O deloc o.O
    Ca de obicei, esti cea mai badass tipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! EVER. FEVER.
    :bz

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DAAAAAAA! A ascultat cineva muzica aia!! Am contaminat pe cinevaaaa!!! \(*T▽T*)/
      Îmi pare bine că-ţi place, foaaaarte bine ^^.

      Mââââţe? Me wants! I mean no one's badass enough without ă mâţă, duuuh. Interesantă? Serios?! Waaaai ce bucuroasă reuşeşti să mă faci draaga meaaaa >>>>:D<<<<<

      Ștergere
  2. Vaai. Eu mereu sunt fericită când văd astfel de premii pe blogurile mele preferate, because you deserve iiit.
    Mulţumesc pentru descriere, mi-a crescut inima-n piept. Şi datorită ţie am mai descoperit câteva bloguri :3 yay

    I love reading your posts. Şi mai nou am descoperit cât de interesant este şi să las comentarii.
    I feel as badass as your blog when I do this. God, I love to praise you.

    Mulţumesc pentru nominalizare \(*T▽T*)/

    RăspundețiȘtergere
  3. LOOOL U USED JAP EMOTICONS LOL
    ☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆
    Na' aici iubire că ştiu că-ţi plac : http://www.japaneseemoticons.net

    "God, I love to praise you." That's what she said. OMG waat Oh my gaaawd şi mie-mi place că-ţi place să mă lauzi că şi mie-mi place să te laud ah! you're so cute lemme hug yaa ヽ(*≧ω≦)ノ

    I love to spread love, what can I say.(︶ω︶)

    Păăăi, ce pot să zic, have fun reading mah people, sunt oameni pe care-i iubesc cam cum te iubesc şi pe tine. Îţi place să laşi comentarii? Mie-mi spui? Singurul lucru care mă opreşte e lenea că după ce-mi dau drumul la gură eu nu mă mai opresc as you can see. Laaas' că primeşti tu nişte surprize curând.

    Şi nu fii leneşă şi scrie-ţi şi tu postarea curând!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top