Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 28 aprilie 2013

Shin II

シン II
     "Ştii, a doua oară când m-a luat poliţia, m-am gândit serios că pot să-ţi dau drumul. Tu deja uitaseşi că te-ai îndrăgostit de mine, iar timpul petrecut în copilărie era şters. Aşa că, pentru a nu-ţi cauza probleme...pentru a nu te lăsa să te îngrijorezi...m-am gândit că pot să-ţi dau drumul. Dacă tu, în acest stadiu nou, te-ai îndrăgosti de altcineva, nu ar mai fi nimic de făcut. ...Dar, e inutil. Nu pot să te las, îmi pare rău.
Eu, ştii, am crezut că tu şi cu Toma sunteţi alături de mine pentru că suntem prieteni din copilărie. Nu mi-a trecut prin minte că m-aţi plăcea pe mine ca şi persoană. Tu ai fost mereu alături de mine, aşa că atunci când ai ajuns să mă priveşti ca pe un bărbat şi nu ca pe familie, am crezut că aşa e bine. Dar, ţi-ai pierdut amintirile, inclusiv cele ale momentelor petrecute împreună cu mine...
Idea că tu ai putea să pleci mă speria foarte tare. Şi totuşi, tu ai rămas alături de mine. Ai avut încredere în mine. Pff, cum să spun, ai avut mare tupeu să rămâi alături de tipul care şi-ar fi putut împinge iubita într-o prăpastie.
Tu cred că eşti uneori, uimitoare. Când am fost la primul tău live, îmi pare rău, dar sincer am cred că n-ai talent. Aşa că am zis lucruri dure ca să te fac să renunţi. Dacă nu aveai de gând să renunţi, ar fi trebuit să depui un efort frenetic pentru a continua. Dar anul viitor...tu păreai a fii altă persoană. Pe tine, cea pe care n-o percepeam decât ca pe un prieten din copilărie...te-am considerat pentru prima dată frumoasă. Deşi-ţi cunoşteam prea bine laturile patetice, stupide, am fost fascinat. ...ca şi cum, m-ai lovit în adâncul inimii. Mi-am spus, chiar te-ai străduit. După ce live-ul s-a terminat, ai venit la mine fiind toată un zâmbet. "Cum a fost?", cu o figură plină de încredere. N-am spus decât chestii simple precum "se vede că te-ai străduit", ca un idiot. Dar tu, doar din cauza acelor cuvinte ale mele, te-ai bucurat foarte tare. Mi-ai spus că totul se datorează faptului că te-am tratat dur. "Mulţumesc", mi-ai zis. Am crezut că am pierdut. A fost prima dată când am crezut că nu pot câştiga în faţa cuiva. Şi mai ales, acea persoană erai tu. Defapt, înţeleg că eşti apreciată de cei din jur. Că eşti deşteaptă, muncitoare şi serioasă. Dar tu te străduieşti pentru a fi aşa, când defapt ai destule momente în care eşti idioată. Să ştii, eu îmi dau seama. Chiar dacă nu te străduieşti ca să o arăţi, ştiu că eşti o persoană uimitoare. Aşa că, doar atunci când eşti cu mine, poţi să fii tu cea cu laturile tale idioate. Şi atunci când eşti stupidă, şi atunci când dai tot ce poţi, eu te voi proteja.
Pentru că voi deveni un bărbat care nu te va face de ruşine.
...deşi mi-e frică.

Hei, cântă-mi un cântec.
Orice, ceea ce-ţi aminteşti tu acum."

Pentru o secundă m-am gândit serios să încep să cânt.
Nu-mi vine să cred că am tradus toată chestia aia.

     Sâmbătă am jucat habar n-am cate ore în continuu, astfel că am terminat o rută a lui Shin și am prins finalul bun. Următoarele vor fi cele două finaluri proaste şi în final ruta normală.
Orion : "Tipul ăsta cu figura feminină a fost numit Ikkyu, probabil că el e Ikki."

    Deci, am rămas la faza în care tipa intra în camera în care se aflau Kent și Ikki. Cat despre remarca "eroppoi", legata de erotic a lui Ikki, când am despicat fraza pur și simplu mi-a venit să rad. E ceva de genul "O fată bandajataă pare neașteptat de erotica. Îmi vine sa-l dau jos" (bandajul). După un schimb de replici intre "Ikkyu" si "Ken" în care se observa pur și personalitatea lor și atitudinea lor faţă de tipă, am tras concluzia că ăștia doi împreună sunt pur și simplu geniali. Apoi Kent a explicat de'a fir a păr tot ce s-a întâmplat în seara aia. Şi dăi și caută kanji. Şi dăi și vezi care cum sunt, pentru că dacă sunt două sau trei substantive unul după altul, eventual urmate de un verb, eventual și ăla compus, habar n-am unde se opresc cuvintele pentru că nu exista particule. Astfel ca mi-am îmbogățit vocabularul cu cuvinte de genul "cădere", "prăpastie", "sângerare", "căutare", "coordonate", şi multe altele pe care în mare majoritate le-am uitat după câteva minute. Am tradus dialogul,pentru că simțeam că va fi nevoie să mă întorc la el, nu m-am stresat sa-l adaptez prea mult, asa că va fi cel mai simplu să vi-l arat:

aa, watashi to ikkyu ga motto mo kanousei no takai basho ni sagashi ni itta kara na
Da, pentru că eu şi cu Ikkyu am mers să căutam în locul cu probabilitatea cea mai mare
nokori wa danjou no pair datta kara bokutachi ga mitsukeru koto ni naru no ga ichiban ii darou to omotte
pentru că cei rămaşi erau perechi de fete şi băieţi, faptul că noi aveam să te găsim primii cred că era cel mai bine
e, dou iiu imi...?
e, cum adică?
shin kun kara kimi no sousaku irai wo ukete mazu watashitachi ga okonatta no wa shisetsu no zensshoume wo tentou shite morau koto datta
după ce shin ne-a rugat să te căutăm, primul lucru pe care l-am făcut a fost să luminăm toată vila
kimi ni ishiki ga areba hikari no aru hou wo mezasu darou to kangaeta kara
am gândit că, dacă erai conştientă, ai să te îndrepţi spre un loc cu lumină
sono ue de, chizu wo mite, kimi no rakka yosoku chi ten wo wari dashi
apoi, ne-am uitat pe hartă şi am calculat locurile în care era posibil să cazi
yosougai no bashou ni rakka shita baai ya, kimi ga jigiki de idou shite iru de bai wo soutei shite sagyo wo wari futta
in cazul in care ai fi cazut intr-un loc neasteptat, luând în calcul ipoteza în care tu te-ai fi putut deplasa cu propriile puteri, sarcinile s-ar fi împărţit
mottomo mo shuuhen ni kuwashi owner to rika no pea ni wa shisetsu nai wo mimawatte koto ni shita
perechea alcătuită din rika şi patronul, care deja cunoşteau bine împrejurimile, a patrulat zona din jurul vilei
kidoryoku to wanryoku ni toboshii ukyo to mine no pea ni wa, rakka shita dake no ue ni modotte inai ka kakunin wo tanonda
pe ukyo şi mine care nu aveau nici mobilitate, nici putere fizică, i-am pus să verifice dacă nu cumva te-ai întors la gura prăpastiei
soushite, rakka kidou no yosoku wo rikai shiteiru watashi to ikkyu ga, yousoku chi ten no kahou kara shamen no ue e to nobotte itta
şi, eu şi cu ikkyu, care am înţeles posibilul loc al căderii tale, ne-am căţărat de pe fund către vârful prăpastiei
Kent şi Ikki au scos-o pe tipă din prăpastie, deci, şi au dus-o la ambulanţă.

    Şi acum îmi stă pe urechi vocea lui Kent când citesc replicile alea. Cred că le-am auzit de vreo zece ori fiecare. Apoi bamf vine a wild choice în legătură cu o amintire a tipei de care habar n-am dacă am menționat: se pare ca în noaptea aia, ea fiind căzută la pământ, l-a văzut pe Shin, care aparent ar fi venit după ea, însă toate informațiile dovedesc contrar, toți spun că Shin a rămas la vilă în timpul căutărilor. Deci bamf wild choice și "când m-ați găsit eu eram conștientă?". Aaakward silence, Kent si Ikki își aruncă două priviri deloc romantice și "nu". Ciudat e că Shin i-a întrebat pe amândoi în parte aceeași chestie. După toată parada asta de kanji, Kent și Ikki au încheiat cu un "ţine-ne la curent pentru că chestia asta pare interesantă".

    Astfel că l-am lăsat pe Ikki și zâmbetul lui ciudat în urmă. Mie personal personajul ăsta îmi trezește un sentiment indescriptibil. În anime nu mi s-a părut că ochii lui ar fi ceva extraordinar (se știe că Ikki e complexat pentru că pupilele lui multicolorate distrug cam orice inimă feminină pe o rază de n kilometrii, dar nu funcţionează pe Kent). Dar în joc, ei bine în joc, sunt absolut distrugători. Şi nu mă farmecă, ci mă sperie. Adică mi se trezesc toate spaimele când îl văd cu privirea aia perfectă a lui, mi se contractă stomacul și nu pot să mă uit la el. Ikki privește, mă privește, cu ochi unde e amestecat interesul, curiozitatea, o anumită atracție ironică, dorința de monopolizare, posesivism, o anumită cruzime, ca un soi de vânător. Şi cu zâmbetul ăla frumos, lung, clar, zici că te privește arzând de vie din cauza lui. Nu știu dacă e sadist. Nu vreau să-i văd figura furioasă. Mă sperie într-un hal atât de groaznic încât azi de dimineață în timpul perioadei mele de nesomn (se întâmplă să mă trezesc undeva între 6 și 7 și să nu pot să adorm vreo jumate de oră), încercând să adorm, îmi treceau prin minte tot felul de imagini. Eram puțin speriată pentru că m-a trezit un sunet puternic, o bubuitură, habar n-am ce-a fost, știu că mi-a căzut un poster de pe perete dar alea nu bubuie, probabil creierul meu a accentuat senzația. Deci speriată fiind, mi-a trecut prin minte, habar n-am de ce, figura furioasă a lui Ikki, ca și cum ar fi deasupra mea. Mi-am imaginat-o, că practic e clar că n-am văzut-o. Am zis că mor, m-am înspăimântat rău pentru câteva secunde, nu-mi explic de ce, probabil eram undeva Între realitate și vis. Ok, revenind.
    A existat o mică discuție cu Sawa, nu știu dacă vă mai amintiţi că am zis data trecută că tipa mi se pare intrigantă. Atunci zisese ceva de genul "și poate și eu o să pot trece în sfârșit peste (sentimentele sau relația sau întâmplarea) cu Shin" ....... auch ce avem aici. N-am băgat-o în seamă pentru că a vorbit la trecut și pentru că Shin nu e interesat de nimeni altcineva decât de tipă în acel mod. Trecând zilele, Sawa a întrebat de Shin, care era încă reținut, aparent la domiciliu, și n-avea voie să ia contact prea îndelungat sau des cu cineva, astfel normal că sigura pe care s-a stresat s-o contacteze e eroina. Să vedem cum se explică chestia asta la final.


    Nu știu sigur cât timp a trecut în joc, dar nu mult, poate chiar s-a întâmplat în aceeași zi, dar am dat de Shin la ușa apartamentului tipei. Eu știu sigur că m-am bucurat când l-am vazut, trecuse mai mult de o săptămână. Primul lucru pe care drăguțul l-a făcut a fost să invadeze spaţiul personal al tipei printr-o îmbrățișare. A fost prea drăguț și sincer, spunând chestii de genul "ești asta de caldă și moale, dacă te strâng mai tare simt că te-aş putea rupe" Aaaaand there you get a wild choice and ofc i said "i wanted to see you" deoarece chiar mi-a fost dor de el. Și-mi place ce a făcut, a zis ceva de genul "vindecă-mă". A vrut parcă să absoarbă ceva de la eroină, eventual să-i transmită și o parte din iubirea lui, să-i simtă ființa, fie fizică prin mirosul, aroma, parfumul, atmosfera ei personală, fie psihic printr-un simplu schimb energetic cauzat de apropierea fizică. Eu fac asta des, aşa mă reîncarc. Hai că-mi amintesc ce am tradus ieri..."Cred că n-am fost niciodată despărțit atât de mult timp de tine, și acum uite de lucruri drăguțe spui. Poate că n-a fost inutil să te las singură...glumeam. Îmi pare rău, nu e ca și cum am făcut-o dinadins."
    Apoi Shin mi-a dat și el o tură de kanji greoi. Pe timpul cât poliţia a fost în jurul lui, normal că deșteptul a prins niște informații. Defapt le-a cam scos cu cleștele. Îmi amintesc că zicea ceva de genul "A fost greu și obositor să-i fac să-mi spună ce voiam să aud fără să par suspicios, fără să le spun eu lor ceea ce voiau să audă." Well, aren'tcha a smart ass. În fine, ceea ce Shin aflat a într-un fel era de așteptat: există suspiciunea existenţei unui "criminal" implicat în acel "accident", cineva care ori a împins-o pe tipă în prăpastie, ori a rănit-o cumva. Cred că am mai zis ceva legat de asta, dar suspiciunile legate de Shin se mențin pe tot parcursul jocului, inclusiv în alegeri.

    Cu pretextul de a ridica orice fel de suspiciuni legate de el, Shin reușește să-i readucă pe toți cei implicați în agitația din seara accidentului la vila la care au fost cazați și atunci. Asta, cu doua scopuri: de a identifica acel criminal de a cărui existenţă Shin era sigur, și de a readuce amintirile fetei. De menționat că: vila aparține patronului locului de munca al eroinei și că, în seara accidentului, Sawa și Toma au zbughit-o instant, neorganizat și necontrolat în căutarea tipei. Aparent, în ruta asta sunt prieteni foarte buni ai ei, deși mie-mi pare altfel.
    And there you have the merriness and lousyness of a weirdly dressed group. Primul lucru pe care-mi amintesc că l-au făcut a fost să se joace...mmmmda. Orion zicea ceva de genul "am venit în excursie dar...nu ma așteptăm să se joace serios". Scena apare și în anime, însă ca o amintire a tipei. Ce jucau ei acolo cred ca se numește hockey de masa. Fiiiiiiecare s-a comportat exact tipic personalităților lor (normaaal), într-un mod în care m-au făcut să reacționez "Ikki...adica Ikki! *cum sa nu faca el moaca asta!*" Jocul în sine a fost amuzant pentru că l-au luat foarte în serios. Echipa lui Kent și Ikki radia badassness, Kent cu calculele lui înfricoșător de exacte, Ikki cu "eu sunt bun la orice joc la care-mi folosesc mâinile" (uitasem chestia asta pfffft), laaaaaas că știm noi la ce ești tu cel mai bun cu mâinile alea oricum te uitai la Kent cu o moacă indescriptibilă. I so have the tendancy to ship thise two. Timp în care Shin și Toma, care au intrat în joc cu figuri încrezătoare în nimic altceva decât propria putere a încrederii, deja începuseră să se cam panicheze, sunt geniale expresiile lor.

Pana la urma totul se termina cu un「くそっ…」, "naibii" din partea lui Shin urmat de un ecran negru. Urmatoarea propunere, venită din partea lui Shin, pooooker...! Aparent Shin e încrezător în abilitatea lui de data asta "cel mai probabil nu voi pierde decât în fata lui Toma", iar Toma completează cu un "şi eu cel mai probabil nu voi pierde decât în faţa lui Shin". Însa mâinile lui multifuncționale nu-l ajută pe Ikki în situația asta, iar calculele lui Kent sunt inutile în faţa unui joc precum poker-ul, asa că totul rămâne o idee. Dar parcă aş fi vrut să văd așii unor lumi paralele jucând poker.
    Ziua următoare, pe lumina zilei, au ieșit cu toții să caute dovezi sau urme ale accidentului. S-au grupat exact ca în noaptea accidentului și au mers în aceleași locuri, astfel că Sawa și Toma au mers împreună să investigheze locurile prin care credeau ca au trecut în acea noapte, iar Shin și eroina, alături de Mine și Ukyo s-au îndreptat către marginea prăpastiei. Lăsați singuri, Shin n-a ezitat să o plaseze pe eroina între el și un copac şi să-i ordone pe un ton relativ rugător și disperat "amintește-ți!". Ciudat e ca tipa chiar și-a amintit.
    Ceea ce s-a întâmplat în acea noapte este pur și simplu amuzant, mi se pare patetic și totuși de așteptat. Patetic pentru că cine a scris scenariul nu s-a putut gândi la ceva mai bun, și de așteptat pentru că teoretic ăia doi se iubeau și practic Amnesia eu un otome after all. Shin a vrut foarte frumos și normal să petreacă noaptea în camera tipei. Exaaaaaaact, if you know what I mean. Tâmpita aia s-a rușinat și panicat toată că deh creierul ei putred nu știe să refuze frumos, a fugit prin întuneric și, că de e idioată și nu e în stare să perceapă pe întuneric că nu e ca și cum era bezna totală, s-a împiedicat și a căzut. N-a aruncat-o nimeni, nu i-a suflat nimeni după ureche și nu i-a facut nimeni avânt. Jur ca n-am înjurat-o asa atunci. Dar ea ar trebui să fiu eu și eu nu sunt atât de proastă încât să ajung în situația aia de la bun început.
    Deci e clar ca Shin n-o iubește atât de mult încât să-i termine viaţa patetică. Revenind la vilă, toată lumea se adunase și baaamf normal că au găsit câte ceva. Am uitat să zic că Orion e foarte tare - draguțul practic gândește în locul tipei. Astfel că el ajunge la concluzia că, până la urma tipa nu-şi amintește ce s-a întâmplat după a căzut. Minuni s-ar fi putut întâmpla. Normal că s-au și întâmplat. Deci, în urma plimbărilor de vis printre locuri prin care trecuseră cu spaimă, unii au găsit ceva. Normal ca Ikki și Kent s-au dus pe fundul prăpastiei, și au dat acolo de două pete de sânge şi încă una sub forma unei mâini. Asta înseamnă că tipa ori s-a mișcat, ori a mișcat-o cineva după ce a căzut. Apoi Toma și Sawa au găsit urme de tălpi de pantofi într-un loc în care nu ar fi trebuit să fi fost cineva. Astfel că s-a ajuns la concluzia sigură pentru toată lumea că cineva a făcut ceva noaptea aia. Suspect principal rămâne Shin pentru că bănuielile impuse de frică nu dispar aşa ușor. Apoi ar mai fi Toma și Sawa, despre care nu se știe unde exact erau în timpul accidentului și nu au alibi. Şi probabil Ikki și Kent, pentru că nimeni n-are cum să știe ce-au făcut pe fundul prăpastiei ăleia înainte să o scoată pe tipă de acolo.
    Puţin mă interesa pe mine ce credeau ăia pe acolo. Deja le cunosc personalitățile și le pot prezice comportamentul, iar din moment ce mare parte din tipi sunt atrași de eroină, n-ar avea niciun motiv să-i facă rău. Logic gândindu-mă, folosind informațiile din anime, l-am bănuit total și indubitabil pe Ukyo. El însuși a zis chestii ciudate în seara zilei de după investigații, chestii de genul "stați departe de mine" și alte referințe la comportamentul lui dual pe care nimeni nu le-a înțeles.
    La o ora târzie din noapte se aude un țipăt pe hol. WTF. De menționat că Sawa păruse relativ depresivă înainte de culcare, aşa că eroina, care împărțea o camera cu ea, s-a băgat cuminte la culcare, lăsând-o pe Sawa, care nici măcar nu se schimbase, în pace. And than there's that wild scream. Eu eram ceva de genul UKYO UKYO UKYOOOOOO, daaaar, aparent, Sawa fusese împinsă de cineva pe scări, când ieșise la toaleta. O culeseră Toma şi Shin, o ajutară să se calmeze și toată lumea se strânse pentru ca deh agitație. A îndrăznit cineva să deranjeze somnul de frumusețe al Rikăi-sama! Pfff, that bitch always amuses me. Shin a calmat-o frumos pe Sawa "ia amintește-ți bine, nu cumva te-ai împiedicat și ți s-a părut?"

    Aaaaaaand bamf there comes a wild choice - având în vedere că tipa acum e în pericol pentru că existenţa unui criminal e sigură, unde ar trebui ea să petreacă noaptea? Şi am avut de ales dintr-o listă cu toaaaaate personajele prezente acolo. Ofc i chose Shin. Should've gone for Ukyo. I'll go for him anyway and all the way soon, hehe. Astfel că Shin cere fără vreo reținere și cu stil o bâtă de baseball, pe post de armă, "nu e destul de fatală ca să rănească serios pe cineva în cazul unui accident". Defapt el se gândea ca nu cumva să-i zboare una din greșeală gagică'sii. Astfel ca trio-ul perfect se refugiază într-o cameră şi toata lumea dă să se culce.


    Aaaaand than you get this cute moment which made me officialy love Shin. Se întâmplă că tipul îi face "shuuu treci la culcare" tipei, însă ea nuu, se apropie de el. Şi am avut de ales între "ţi-e frică" sau "lasă-mă să stau asa puțin". Am mers cu a doua pentru că n-am vrut să rănesc mândria lui Shin, și mi-a ieșit ceva care m-a făcut să tip. HE BLUSHED! ACHIEVEMENT UNLOCKED! I love it when guys blush. A zis ceva de genul...vaai nu pot sa traduc frumos dar am să încerc. În japoneza, romanizat, e "maji de chotto ni shiro yo. batto mo abunai kedo, ore no risei mo bimyou ni abunai kara". Mhhmm..."serios, fă-o sa fie chiar puțin. bâta (de baseball) e și aia periculoasa, dar calmul meu e incert de periculos".

AWWWWW why u sooo cute. Am fost un pic dezamăgită când prima opțiune s-a dovedit a fi cea bună, de la care mi-au venit puncte. Au avut o discuție mai lungă și profundă legată de frică şi Shin a răspuns ceva de genul "Idioato (tsundere duuuh), bineînțeles că mi-e frică. S-ar putea ivi situația în care eu chiar voi mânui chestia asta ca să rănesc pe cineva. Nu mi-e frica să-mi rănesc trupul pentru a te apăra, dar mi-e frica sa nu păţeşti tu ceva. Îți spun, eu cu siguranță te voi proteja." That's cute and deep and all and he blushed for this one too but yeah.

    Dimineața următoare ne întâmpină cu Rika-sama care e ceva de genul "eu vreau să-mi car rochia cu voaluri instant de aici! Ikki-sama, nu-i aşa că și tu vrei să nu-ţi mai lași ochii aceia magnifici să fie priviți de acești țărani?!". Daaar, spre bucuria aburilor din mintea veșnic fierbândă a Rikăi-sama care astfel au șansa să fie eliberați, Kent intervine și Ikki încheie cu un "watcha sayin biatch nu e ca și cum eu am venit cu tine aici, tu ți-ai trăncănit tocurile pe lângă noi și geniul meu și al lui Ken normal ca erau conștiente că venim pentru o investigație nu la the bitching parade duuuuh". Pfffft, haahaa, I think I secretly love Rika. Faza e că era dimineața plecării, aveau să ia micul dejun și să se care către...Tokyo. Cică toată joaca asta avea loc într-o lume nedeterminată, dar când am auzit nume japonez când vorbeau de excursie am zis ca deh au luat şi ei o locație japoneza și-au trântit-o în dimensiunea x it happens often, dar nuuu. Asta ca și fapt divers.
    Shin e un geniu să știți. Eu m-am gândit că pur și simplu o să le ceară alora să-și scoată pantofii ca să-i compare cu poza aia făcută de Sawa (normal că au făcut poze la, mai era nevoie să zic asta), daaar stai că a zis Kent parcă "dar mai mult că sigur criminalul a scapăt de pantofii aia până acum" și asta a pus capac la toate numai la ideile lui Shin nu. "Cine ajuta la prepararea micului dejun?" întreabă patronul și Shin hooop înainte și da mâncare pe pantofii de satin sau ce naiba ai lui Rika. YEEEES SHIN asa se face! Rika goes into her not so sparkly rage-mode și face "să cureți pantofii tuturor drept scuze!". Shin cred că a zis mersi la momentul ăla. Genial, nu? Tocmai are un pretext deloc suspicios pentru a se apropia de pantofii tuturor. O ia pe duducă'sa lângă ei si-i zice "fă poze", Toma observă chestia asta dar nu spune nimic, și normal ca ea le face și carambas de acolo.
    Când se dau jos din autocar în Tokyo, își zic la revedere și Shin îl întreabă pe Toma "stai la mine în noaptea asta? că încă nu e sigur s-o lăsăm singură". Toma ofc says yes, Shin e ceva de genul "hai să mergem", Orion se revolta "da' stai un pic pe noi nu ne întrebi nimic?!" and I'm like meh. Jocul a încercat pe toată durata lui să mă facă și pe mine să mă îndoiesc de Shin. Daaaaar nu, n-am de ce. Tipul e mort după tipă, n-ar face nimic care o face să sufere. Am mai zis asta?
    Ajunși în casa lui Shin care mai mereu e goala fiindcă mama lui lucrează destul de târziu, am salutat camera miştoacă rău a lui Shin. Am mai fost acolo înainte, habar n-am cu ce ocazie. Însă de data asta Orion a observat ceva: un amplificator. Şi cum se ştie din anime şi dacă nu aflaţi acum că eroina încă din liceu cânta într-o trupă şi se pare că a pornit cam de la patetic şi a ajuns la decent spre chiar binişor în câţiva anişori de zile (eroina e studentă), am pus-o să-l întrebe pe Shin "noi am fost în trupă împreună?". Ba ba ba baa baaam, pare-se că nu. Ce păăăcat. De fapt se întâmplase aşa: prima dată când tipa cântase live, fusese naşpa rău, groaznic aproape, iar Shin n-a ezitat să-i spună asta în faţă. Tipa s-a ambiţionat şi a studiat, astfel că anul următor (probabil la festivalul cultural al liceului ei) a cântat mult mai bine, cum am zis, decent. Problema cu trupa aia nu era că numai ea era varză - mai toţi se învârteau undeva în jurul mediei dacă nu sub ea. Mai ales basistul i se păruse lui Shin că e cam praf. Şi, ca să-ţi susţină prietena, tipul s-a apucat să înveţe să cânte la bas, dar fără să-i spună. Avea de gând să o facă atunci când devenea destul de bun, dar n-a mai fost nevoie. Awwwwwwwwww I want a boyfriend like that...wait wat. În orice caz, a fost prea cute şi prea tipic lui Shin. Astfel că toţi trei, Shin, Toma şi eroina, au petrecut noaptea în casa lui Shin.
     Shin vine în acea seară în camera lui în care dormea fata (el şi Toma erau nevoiţi să îmbrăţişeze canapeaua) şi îi spune că el este sigur de identitatea criminalului, şi că are să-l confrunte curând. Adică defapt să încerce să vorbească cu el, cu speranţa a nimic violent. Aşa că o întreabă pe tipă ce părere are ea despre identitatea criminalului şi baaamf o listă imensă cu toate numele din joc. Am dat instinctiv pe Ukyo dar am primit un răspuns scurt şi deloc confirmator (oricum Shin n'avea nicio intenţie de a-mi spune cine e, probabil voia să afle dacă încă îl mai bănuiesc) şi n-am primit niciun punct pentru răspuns. M-am întors la alegere şi am mai dat pe câteva nume, adică Sawa şi Toma, doar ca să văd ce se întâmplă şi am primit răspunsuri la fel de nesatisfăcătoare - nu mă ajutau cu nimic să-mi dau seama dacă e bine sau nu. Am dat de curiozitate pe numele lui Shin şi am primit un "ah...încă mă bănuieşti. bine..." şi baaaaaaamf o grămadă de puncte mi-au fost luate deci au coborât barele alea de status într-un aşa hal că mi-a venit să râd. În final, l-am ales tot pe Ukyo şi hai cu Dumnezeu înainte.
    Următoarea zi, atât Toma cât şi eroina trebuiau să meargă la muncă.Apoi tipa şi Toma au plecat la muncă iar Shin la şcoală - am zis că făcea pregătire pentru examene. După orele de lucru m-am trezit cu Shin la ieşirea cafenelei unde lucrează tipa şi parcă i-a invitat pe amândoi să iasă la o plimbare or smth. S-au dus într-un parc în care mergeau ei când erau mici, are un nume drăguţ şi ciudat, "zarigani", ziceau ei pe acolo că ar fi un soi de peştişor care se găseşte prin lacul parcului. Şi s-au hotărât să joace un joc pe care-l jucau când erau copii, un pic ciudat sincer: începeau cu piatră-hârtie-foarfece (uite acuma am dat repede o căutare pentru că mă intrigă faptul că japonezii au şi ei piatră-hârtie-foarfece şi nuu cumva jocul să vină din Asia şi bam japonezii l-au luat de la chinezi so yeah), sau în japoneză じゃんけんぽん (jyan-ken-pon), şi cine pierdea, era lovit de câştigător cu un ziar sau o revistă împăturită pe lung. Weird, ain't it? Shin câştigă. Bitch slaps Toma. Deci l-a lovit serios, cu toată forţa. Toma câştigă. Biiiiitch slap back. Tot aşa de vreo trei ori. Auch eroina pierde în faţa lui Toma. Gentle hit. Auuuch eroina pierde în faţa lui Shin. "Auuu asta chiar a durut!" Yeah. O loveşte pe gagică'sa fără ezitare şi cu un "şi totuşi n-am dat cu toată forţa". Daaaat bitch! I~ like him! I happen to love jerks. Sometimes. Dar hai să zicem că Shin doar urma regulile jocului. Apoi iarăşi pierde Toma, followed by bitch slap, mai tare, şi mai tare şi degenerează într-o mică mare bătaie. WAAAT are you doin' bitches I know u secretly hate eachother cuz yeah n'aveţi cum s-o împărţiţi pe idioata aia mică în două dar totuşi! Stai că au obosit. *Insert weirdly sexy pants* Deci le-am dat replay. Ah, sexy voices! Ugh...pentru cine nu ştie, Shin e făcut pe Kakihara Tetsuya (Natsu în Fairy Tail, Amaimon în Ao no Exorcist). Bun, apele se liniştesc, Shin vine cu propunerea să meargă să ia suc şi împrumută portofelul lui Toma. Pleacă după ce-i spune subtil tipei să-l ţină pe Toma de vorbă.
    Şi o alegere care habar n-am dacă a avut vreun efect sincer, dar le-am luat pe amândouă ca să văd ce şi cum şi nu mai ştiu pe care am ales-o la final, dar am aflat aşa - aparent Shin când era puştan era cam plângăcios şi cam namaiki aaadică impertinent şi înainte de accidentul tatălui său era sincer şi ka-wa-ii u heard that Toma said it daaaar apoi tot el termină cu un "dar dacă e să mă întrebi pe mine era pur şi simplu gălăgios şi namaiki" (ador cuvântul şi d'aia îl folosesc). Deeeci da nimic neaşteptat probabil era şi ofticos ştiu eu de ce şi vă spun mai încolo. Asul nostru de inimă roşie se întoarce după vreo juma' de oră, iar Toma normal că-l întrabă "până unde naibii te-ai dus", "supermarketul din oraşul vecin că numai acolo au melon soda". Serios? Serios. Se ştie că Shin adoră melon soda. wtf is that i need to drink it asap betcha i'd like it. Întreabă Shin dup'aia "ce-aţi vorbit?" şi când află că Toma a scăpat secretul zilelor lui de puştan impertinent se cam indignează, heehe. Ah...trecând acum prin joc, îmi dau seama că n-am cum să-i prind deloc atmosfera narându-l (bine, se poate, dar cu muncă inutilă). Uite d'aia învăţ eu japoneză.
    Ziiiua următoare (26 august, ne apropiem evident de final) dis de dimineaţă la uşă bate Shin. Parcă am mai zis că Shin de obicei face ceva de genul "vino după mine" fără să explice ce şi cum, not that I mind. Cred că am mult mai multă încredere în el decât orice personaj de acolo...normal :)). Faza era că trebuia să se întâlnească şi să iasă prin oraş cu Toma, dar n-au dat de el la el acasă, aşa că there you get a date. Şi trei alegeri foaaaarte abstracte "să mergem să vedem un film", "să învăţăm împreună", "să mergem la cumpărături". Am luat-o după gusturile mele - n-aş merge ever la film la o întâlnire că puţin mă doare pe mine de film eu vreau să fiu alături de persoana aia (dacă respectiva persoană vrea, than why not though), învăţatul nu e întâlnire şi magazinele nu sunt pentru tipi (mi-am dat seama de asta după ce am ales aia, face Orion "aşa deci, vrei să-l torturezi pentru modul în care s-a comportat" - că Shin are un comportament incosistent dar pe mine nu mă deranjează). Le-am luat pe fiecare la rând şi am aflat - că lui Shin nu-i plac chestiile sângeroase, violenţa (sincer nici mie, cu aminaţia I'm ok, dar filme cu actori nu), ceva de genul "ciudat că lumea preferă să propage genul ăsta de divertisment, dacă se poate numi divertisment". Apoi, la faza cu învăţatul, Shin a fost chiar recunoscător (el are nevoie să înveţe), însă s-a dovedit a fi mai mult el care-i explică tipei. Era ceva de genul "parcă trebuia să învăţăm împreună...dar să-ţi explic ţie chiar mă ajută să învăţ". Aflu mai multe despre Shin şi eram ceva de genul "exact, eeeexact, i tottally agree": "Îmi place să învăţ...adică, defapt, să descopăr cunoştinţe noi e interesant, îmi place să şi citesc, chiar şi examenele sunt interesante".
Apoi se ajunge la subiectul de "efort": Shin a fost motivat de eroină, de faptul că ea s-a muncit ca să intre la facultate, l-a făcut să se întrebe dacă el se străduieşte destul de mult, astfel că şi el a decis să înveţe serios şi să intre la facultate, deşi picase odată examenul. "Îmi mulţumesc că m-ai făcut să-mi dau seama de asta. Tocmai de acea.........te admir...nimic, hai să continuăm." Yay tsundere yaaaay. A treia opţiune a dat şi ea ceva neaşteptat, Shin chiar s-a implicat deşi nu prea o avea el cu shopping-ul. Aparent, "deşi ţi-ai pierdut amintirile, te comporţi exact la fel". Se pare că eroina asta e cam copilăroasă, prefera pentru întâlniri locuri de genul grădina zoologică, acvariul sau parcul. Şi bagă Orion un comentariul de genul "păăi poate că într-un loc de genul ăla plin de copii Shin nu ar încerca să te sărute aşa pe neaşteptate." Heehe. Apoi îi vine ideea minunată lui Shin să-i cumpere ceva tipei, un obiect pe care să-l valorifice, se pare că nu i-a luat aşa ceva până acum şi "ideea de a te monopoliza printr-un obiect cumpărat de mine pe care să-l porţi tot timpul cu tine nu e rea". Ah, după părerea mea, deloc. Deşi nu se menţionează ce i-a cumpărat. Nu mai ştiu ce am ales, cred că aia cu învăţatul.
"Pentru că dacă sunt singur tind să mă îngrijorez mai tare."

    Spre seară ajung la casa lui Shin şi acesta îl roagă frumos să rămână la el. Normal că n-o să-i facă nimic, doar că preferă ideea companiei ei. Vine la ea în cameră în seara aceea, se aşază frumos lângă ea şi o roagă să-i cânte. Adică scena aia tradusă la început. Dimineaţa zilei de 27, tipa se trezeşte din cauza unui telefon pe care Shin îl primeşte de la Toma când venise s-o trezească. La muncă, Toma face puţin mişto de ea, că doar petrecuse noaptea sigură alături de iubitul ei. După ce termină serviciul, ea împreună cu acesta aveau să se alăture lui Shin. Venise ziua în care aveam în sfârşit să aflăm cine e criminalul. Şi aşa începe cea mai lungă scenă din joc.
    Se întâlnesc la o intersecţie pe care o recunoşteam din anime dintr-o fază cu Ukyo, şi nu ştiu de ce asta m-a făcut să fiu şi mai sigură că tipul e Ukyo. Dar i-al de unde nu-i. Staaaai că Shin îl acuză pe Toma. Staaai că aşa ceva e imposibil. Adică nici Toma nu pare să fie de acord. Şi pentru că reiau scena acum pentru că nu-mi mai amintesc detaliile, am să descriu totul în amănunt, deşi o să dureze ceva. Pentru că e al naibii de interesant.
    Toma stă frumos şi ascultă argumentele lui Shin, care se pare că are dovezi. Pentru început, după ce tipa s-a externat din spital, Toma a întrebat dacă n-o doare rana de la cap. Deşi cea de la gât era mult mai gravă, şi toată lumea de aia a întrebat prima. "Pentru că am înţeles că rana de la gât nu prea doare", răspunde Toma. Shin nu mai adânceşte subiectul. Apoi "Ea, deşi avea amintirile pierdute, şi era sigur că nu a fost conştientă atunci când a fost găsită pe fundul prăpastiei, îşi aminteşte că eu am venit după ea. Probabil că a crezut că e cel mai posibil ca eu să vin să o iau aşa că şi-a forţat într-un fel amintirea. Dar eu n-am coborât după ea, asta e sigur. Dacă era să cobor, aş fi avut sânge pe haine. Dar tu, care ai revenit la vilă când o cărau pe ea spre ambulanţă şi toată lumea era panicată, ai fi avut timp să-ţi cureţi hainele.". Toma îi răspunde spunând-i că astfel posibilitatea ca el, Shin, să fie criminalul, cam încetează a exista, dar asta nu înseamnă că el însuşi ar fi cel care a fost acolo jos. Apoi Shin aduce în discuţie faza cu urmele de pantofi, dar Toma îi răspunde simplu că mai mult ca sigur criminalul a scăpat de pantofii ăia până la momentul vorbirii. Se face linişte. Există momente în care muzica de fundal (de altfel prezentă mai mereu în visual novels) se opreşte şi astfel vocile lor se aud mai clar şi nebruiat, e un efect foarte tare. Shin zice ceva de genul "taci naibii că tu ştii că am făcut poze la pantofi", însă Toma îi răspunde spunându-i că nu se poate ştii încă dacă acele urme chiar sunt dovezi sau nu. Şi, în ziua investigaţiei erau amândoi, Toma şi Sawa, astfel că nu se poate ştie cine a fost cel care a condus acţiunea. "Ba ştiu, am pus-o pe Sawa să înregistreze conversaţia voastră". BAMF. Se pare că Shin a cooperat cu Sawa în mai multe situaţii. Aşa că a pus-o pe Sawa să stea de pază în noaptea zilei investigaţiilor. Pentru că Shin, care era în aceeaşi cameră nu putea să-l păzească pe Toma, a rugat-o pe Sawa să-l anunţe (koe wo dashite - înseamnă cuvânt cu cuvânt a da drumul la voce dar nu e neapărat un ţipăt). Dar se pare că lucrurile au degenerat. Se lasă liniştea..."Toma, ăla a fost un accident, nu? Nu cumva încercat s-o împingi pe Sawa de pe scări?".



"...A fost un accident." Orion adaugă "Oare chiar a fost Toma? A dat peste Sawa când a ieşit să distrugă dovezile găsite în acea zi...?". Se pare că Toma s-a panicat, când tocmai după ce Shin a adormit şi a putut şi el să iasă din cameră, a auzit un ţipăt pe hol. Sawa se împiedicase, şi s-a creat o confuzie mare pentru că Toma era speriat şi se grăbea să scape cumva. Şi totuşi eu la momentul ăsta nu cred că Toma a făcut ceva. Adică nu văd motivul pentru care ar face-o. Să continuăm. "Deşi se pare că şi în acea noapte te-ai panicat, pentru că ai lăsat dovezi. Nu te-aş fi crezut atât de neatent.", continuă Shin. Toma spune că a fost un accident, că a vrut s-o ridice de jos şi a scăpat-o, că nu i-a spus pentru că n-a găsit ocazia. "Minţi". *insert the first soundtrack piece i hear using electric guitar*.
Când s-a întors la vilă şi a văzut că totul a fost luat drept un accident, deşi era gata să mărturisească tot, Toma a ales să tacă, pentru a nu mai complica situaţia, pentru a nu o răni pe tipă, care când şi-a revenit în ambulanţă, i-a zis "mulţumesc". "Am ales să port acest păcat cu mine până în mormânt." Toma a avut încredere că Shin nu va păţi nimic atunci când l-a luat poliţia la întrebări, deşi se gândise de multe ori să meargă să mărturisească totul. Dar n-a făcut-o pentru că ştia sigur că Shin e nevinovat. N-a avut însă niciodată intenţia de a scăpa lăsând vina pe Shin, dacă lucrurile s-ar fi înrătutăţit şi mărturisirea lui l-ar fi eliberat pe Shin, atunci Toma ar fi făcut-o. "Toma, eu ştiu cel mai bine că tu nu ai fi lăsat ca vina să cadă pe mine. Ai vrut să laşi totul un accident, vina să nu pice pe nimeni. Dar, e greşit. Tu, chiar dacă pentru o secundă, ai avut intenţii rele. Şi nu pot să mă prefac că asta nu s-a întâmplat." Toma se apară cu un simplu şi logic "eu n-am niciun motiv să o rănesc pe ea". "Aminteşte-ţi, ce s-a întâmplat atunci? Dacă nu putem trece peste acel moment, nu putem merge mai departe. Aminteşte-ţi!". Mă repet, ciudat e că ea chiar îşi aminteşte.


Shin:
"Aa, aici erai! Eşti ok, poţi să te ridici?"
"Shin...ai venit.."
"Tu..eşti confuză. Aa, cât sânge! Probabil te-ai tăiat în sticla aia de acolo. Aşteaptă puţin, nu te mişca."
"Aaau..."
"Chiar dacă o încetinim, nu pare să se oprească (hemoragia), oricum, hai să ne grăbim către spital Haide, am să te car aşa că ţine-te de mine."
"Shin...ce delicat eşti..."
".... Poţi să mă vezi?"
"...Nu pot să văd prea bine, Shin"
"De ce?"
"...?"
"Shin nu e deloc delicat. Chiar tu însăţi nu crezi asta? Şi totuşi, de ce Shin?"
"Ce spui...?"
"DE CE NU POT FI EU?"

Ţipăt şi tipa cade. Figura lui Toma.

A TRÂNTIT-O LA PĂMÂNT! A DAT-O CU CAPUL DE PIEEETREE! WAAAT THEE hhaaaahhahaahhaaha CE NAIBA?! Vă daţi seama că am rămas cu gura căscată (probabil şi unii dintre voi) şi am început să râd bine şi copios. Ok, faptul că e Toma e un pic dezamăgitor, daaaaar a dat-o naibii cu creierii de pământ! Chestia asta mă va amuza tot restul experienţei mele cu Amnesia. Dapă ce am analizat un pic, totul are sens. Se pare că latura yandere [obsesiv de iubitor, un yandere e genul de personaj care i-ar spune persoanei iubite "îţi tai mâinile şi picioarele numai să nu mă părăseşti"] a lui Toma se manifestă şi în ruta lui Shin. Tipul o iubeşte pe eroină, se ştie. Evident că nu-i convine faptul că ea l-a ales pe Shin. Şi normal că înebuneşte când ajunge să fie confundat cu el.
     Următorul lucru, cum un punct important al amintirilor ei a fost restaurat, tipa se desparte de Orion. Oricum acesta a devenit mai transparent decând ea şi-a amintit de faza cu cădere în prăpastie. Tipa uită de Orion, ca şi în anime, iar eu îi zic la revedere cu un mare regret pentru că de aici încolo va trebui să citesc sigură replicile eroinei că normal că n'are voce. Thank god she doesnt talk much.
"Nu tu spuneai că minciunile sunt un instrument?"
"«Instrument» sunt atunci când folosite pentru a duce la rezultate convenabile pentru toţi."

     Shin are o atitudine foarte interesantă şi nobilă în legătură cu tot dezastrul ăsta. Normal că Toma se enervează şi se panichează când îşi dă seama că tipa şi-a amintit, "n-o forţa să-şi amintească lucruri pe care n-are nevoie să şi le aducă aminte". Shin spune că Toma mereu a crezut că dacă o protejează pe ea, totul va fi bine. Dar nu este, deloc. Eroina are o reţinere, normal că nu vrea să spună chiar în faţa lui Toma. Shin îi spune că dacă ea nu mărturiseşte, adevărul rămâne necunoscut. Totul să devină clar, păcatele să se ispăşească, pentru ca toţi să poată merge înainte. Nu se poate să continue să trăiască purtând păcatul. Se pare că lui Shin chiar îi pasă de Toma. Astfel că tipa mărturiseşte şi întreabă "Dar nu cumva Toma...în legătură cu mine...". "Ai înţeles greşit." Biiiitch slap, ofc he doesnt love you stupid bitch why u getting ya hopes high for. And u Toma bitch why r u lyin' for u know u like adore her but yeah. "Eu de mult, am avut un complex de inferioritate faţă de Shin. Doar m-am enervat că ne-ai confundat." WAIT WAT. WAAAAT. *sigh* "Într-o situaţie de genul ăsta, tot mai spui asta?"


     Practic, Toma nu consideră că modul în care a procedat a fost greşit, deşi Shin îl contrazice. "Şi, altceva mai ai de spus?", continuă Toma. "Am mai găsit nişte dovezi. Poze cu ea (eroina) şi alte chestii de genul găsite în camera lui Toma.

YAAAAANDEEEREEE. 'nuff said. Btw, that face is amazing. Face Shin "Dacă n-ar fi fost nevoie să aduc asta în discuţie, n-aş fi adus-o, dar cum s-a ivit şansa, am făcut-o" PFFFFT haaahahaaha serios frate =)). Like "well bitch since you turned out to be a mega bitch just like i thought, humiliating you as i planned was ofc needed to be done duuuh". "Cum ai făcut rost de alea?!". Cu mâna, Sherlock. "Credeam că le-am aruncat pe toate!" Aah, toţi spuneţi asta... Normal că Shin s-a strecurat şi a şterpelit câteva fărâme de pe altarul închinat idioatei ăleia şi a tras şi câteva poze ale camerei în sine dacă tot era acolo. Când? Când s-a dus să ia suc. Că doar Shin avea cum să ştie că Toma-şi ţine cheia în portofel. "Să ştii, ce-ai făcut tu e clar furt şi încălcare a domiciliului. Astfel de obiecte n-au cum să devină dovezi" uuuu there he goes acusing and shit. Normal că Shin e conştient de asta. Şi se hotărăşte să dea pozele, precum şi toate dovezile, lui Toma.


"Scopul meu a fost doar să te fac să recunoşti ceea ce ai făcut. Ţie nu ţi-a fost frică de păcat în sine, nu? Ţi-a fost frică să nu aflăm noi. Tu o iubeşti pe ea atât de mult încât n-ai suportat să fi confundat cu mine şi fără să gândeşti ai aruncat-o. Nu ai vrut ca asta să se ştie. Dacă s-ar fi aflat, m-ai fi rănit şi pe mine şi pe ea. Totul a fost pentru acest scop, nu?"
 "......."
"Astfel că eu mi-am împlinit scopul. Iar al tău şi-a pierdut sensul. Acum dovezile sunt inutile. Poţi să le duci la poliţie, să le arunci, fă ce vrei."
"Se pare că am pierdut."
"Tocmai de aceea nu-mi place să mă întrec cu tine. Distracţia dispare."
"Sunt de acord."

     Toma mereu a vrut s-o protejeze pe eroină. Era pregătit să-i suporte acel sentiment nenorocit toată viaţa lui pentru ea, n-a vrut s-o rănească. Însă Shin n-a acceptat asta. N-a vrut să lase pe nimeni să suporte, a vrut să nu blocheze drumul lor în viaţă, încercând astfel să scape de orice sentiment legat de acea noapte, fie regret, vină, sau dorinţă de rău.

     Şi după acel prim live al ei, Toma la fel s-a comportat. I-a zis lui Shin că e prea dur cu ea. Însă el s-a rugat din tot sufletul pentru ea ca în următorul an să aibă succes. Când a văzut că ea se întoarce fericită, zâmbind către Shin, a fost dezamăgit.Toma şi-ar fi dorit ca ea să-i fi zâmbit lui. Faptul că o iubeşte? Faptul că a trântit-o la pământ? Amândouă sunt adevărate. După cel de-al doilea live, ea şi cu Shin au decis să fie împreună. Înainte de asta, Toma i-a propus de multe ori fetei să fie împreună cu ea. Dar a făcut-o mai în glumă, mai neserios, pentru că îi era frică să nu distrugă relaţia curentă, să ajungă să fie evitat de ea. Nici pentru Shin n-a fost uşor. El a fost pregătit să fie refuzat, ca totul să fie făcut praf, şi s-a confesat.

"Toma, tu te-ai confesat fiind măcar pregătit în felul ăsta?"
"Nu~"

     Toma îi spune lui Shin cât de greu e să scapi dintre acele ziduri care-l fac să fie privit doar ca "familie" (the hardships of the friendzone), iar Shin îi răspunde cu "De unde vrei să ştiu eu aşa ceva." PFFTT. Chiar dacă amândoi o iubeau de foarte mult timp, Shin şi-a adunat curajul şi a făcut-o. Toma însă n-avea cum să înţeleagă de ce fata nu a luat în serios propunerile lui. "Nu încerca să dai un motiv laşităţii tale. Nu o voi lăsa niciodată unui astfel de tip!". Toma mereu a încercat să-l imite pe Shin în anuminte aspecte. Dar, pentru că Shin chiar e puternic, pentru că care curajul să meargă înainte, Toma n-a putut niciodată să ajungă ca şi el. O simplă dovadă că pe lumea asta există oamenii mai puternici şi oameni mai slabi. Deşi asta nu înseamnă că unii sunt superiori altora, unii vor avea parte de mai multe decât alţii, pur şi simplu e o constatare.
     Toma s-a îndrăgostit de ea de când ea l-a cerut pe el în căsătorie când erau mici. Shin nu-şi aminteşte. Asta arată cât de nesemnificativ a fost momentul pentru el, poate. S-a întâmplat aşa: fata i-a propus lui Toma (da, în sensul ăsta, nu invers) să se însoare cu ea când vor creşte mari. Dar şi lui Shin. Când Toma a auzit, normal că i s-a părut anormal "căsătoria e ceva ce se face cu cea mai importantă persoană!". "Dar eu vă iubesc pe amândoi!". Shin era de acord, nicio problemă. Toma a ezitat. Aşa că Shin i-a cam luat-o înainte şi a cerut-o el pe fată. "Am să fiu mereu alături de tine, am să te protejez.". Astfel că Toma a cam pierdut din start.
     Asul nostru de romb îşi cere scuze, se vede, chiar îi pare rău. "Eu n-am cum să ştiu cât ai îndurat tu. N-am cum să înţeleg şocul tău atunci când ai fost confundat cu mine. Orice motiv ai fi avut, tu ai rănit-o pe ea. Eu asta nu pot să iert." "Nici nu e nevoie să mă ierţi. Defapt, n-o face." Shin îi trage un pumn serios lui Toma. "Mersi, Shin." "Nu te gândi că doar pe tine te doare, idiotule." "Aşa căă, eu am să trec acum pe la poliţie. Doar îmi dai mie dovezile, nu?"
     Toma îi lasă în urmă pe cei doi, care se îndreptă spre parcul acela pentru a sta de vorbă. Aflăm că Shin ar fi dorit şi el să fie ca Toma, să fie mai blând, dar habar n-are cum să facă asta, deh, tsundere. Se învinuieşte, spune că de la bun început totul a fost declanşat de el, că doar el s-a grăbit şi a speriat-o pe idioata aia. Apoi continuă spunând că mai mult ca sigur din vina lui Toma a ajuns în stadiul acela de disperare. Însă totul s-a întâmplat pentru că o iubea, o iubea şi o iubeşte atât de mult încât a ignorat faptul că putea distruge sentimentele tuturor.
"Te voi face atât de fericită încât idiotul de Toma nu va putea face altceva decât să râdă «n-am ce să-i fac» (shouganai)"

     Treizeci şi unu august. Toma a fost în final pedepsit doar cu nişte muncă în folosul comunităţii. Apoi tipa întreabă despre Sawa, dacă nu cumva ea îl plăcea pe Shin, iar răspunsul primit e total nesatisfăcător pentru mine. Atitudinea lui Sawa era ciudată. Shin spune clar şi simplu că în niciun caz tipa nu ar avea sentimente pentru el, chiar dimpotrivă. Tot ce Sawa a făcut pentru a-l ajuta pe Shin a fost mai mult pentru că el era iubitul eroinei, care până la urmă e prietenă foarte bună cu Sawa. Vine în discuţie faptul că Shin nu e blând (termenul e "yasashii"), iar când el spune pur şi simplu că nu ştie cum şi întreabă ce ar trebui să facă, fata îi spune să o ţină de mână. Nooormal că tipul se ruşinează. Dar până la urmă o ia de mână.

"Până la urmă, chestia asta e jenantă."
"De ce?"
"Zici că suntem la grădiniţă. Ştii, eu îmi amintesc să fii mers aşa cu tine."
"Dar acum e altfel."
"Nu e altfel. Cum să fie altfel?"
"Nu pot să-ţi explic clar..dar acum eşti blând, nu? Uneori e bine şi dacă asculţi ceea ce vreau eu."
"N-am ascultat vreodată ce vrei tu?"
"De multe, multe ori, nu?"
"De exemplu"
"Când m-ai întrebat unde vreau să mergem, şi am zic că la grădina zoologică, ai spus că nu vrei."
"Doar ăla e un loc unde merg copii."
"Mereu te-am rugat să mă laşi să intru la tine în cameră, dar n-ai vrut."
"N-am vrut să ştii că repet la bas până când nu ajungeam destul de bun."
"Nu mi-ai spus...că mă iubeşti."
"Aah? Normal că ţi-am spus!?"
"Ai spus mereu chestii de genul «eşti enervantă pentru că te iubesc». Nu mi-ai spus-o niciodată cum trebuie."
"Sentimentul s-a transmis cum trebuie, ce mai contează."
"Atunci când vrei să o faci, mă săruţi fără să mă anunţi, dar nu asculţi mai deloc ceea ce vreau eu. Aşa ceva nu se poate spune că e blândeţe."
"...................."
"După ce termin cu examenele, hai să mergem la grădina zoologică. Deja ai aflat de bas, aşa că poţi veni la mine oricând vrei. Şi, pentru că te iubesc."
"Uite, în sfârşit!"
"Acceptă şi tu, doar am mai spus-o până acum!"
"...................."
"...................."
"Te iubesc. Te iubesc foarte mult. Te ador. Sper că eşti mulţumită!"
"Hmm, şi eu te iubesc!"


Tradus sună cam dur dar defapt Shin e tot roşu, după cum se observă.
ÎÎÎÎÎÎN SFÂRŞIIIT AM TERMINAT CHESTIA ASTA.
Cine a ajunsa până aici primeşte o prăjitură de la mine dacă ne vedem vreodată.
Am jucat ce am scris aici acum o săptămânăă! Am scris mai mult de jumate şi blogger mi-a pierdut tot aşa că am luat-o de la capăt la un moment dat.
Urmează rutele proaste dintre care una pe care o prezisem foarte bine, mi-am spoilerit-o că m-am uitat la lista cu ending-uri. Uite aşa arată galeria mea acuma:

Îmi place cum tot ce are legătură cu Ukyo e "???". Într-un fel îmi pare rău că n-am jucat ăsta înainte de anime.
Why not show these too. Aşa arată la final de tot.


Shin seamănă cu mine. Eu semăn cu Shin. Jucând, mi-am zis că tipul are multe trăsături de săgetător (zodiă'mea, duuh), şi când m-am dus să caut guess what e născut pe 30 noiembrie, săgetător sigur! Deci se comportă exact ca mine, în toaaaaate, bine aici e din perspectiva unei relaţii amoroase, dar la fel fac şi eu cu cei pe care-i iubesc, îi fac idioţi până nu mai pot, nici eu, nici ei. Am să fac o postare în care să dezvolt asta pe larg cândvaaaa pentru că acum sincer Shin mi-a ieşit pe gât. Şi astfel el devine oficial personajul meu favorit, vedem până la final.

More about Shin latér.

3 comentarii:

  1. Dacă te ajută cu ceva, şi eu am pierdut jumătate de comentariu.
    Oricum. Shin, Shin, Shin! Şi în sfârşit postarea gigantică despre Amnesia.
    Am citit prima oară postarea în ora de sport, în timp ce aş fi trebuit să alerg. M-am făcut cu o absenţă, but who cares, Shin is just so much better.

    Eu am văzut un singur episod din Amnesia, o să văd şi restul cât de curând. Dar ideea era că Ikki era preferatul meu, deşi tind să-l prefer pe Shin după postarea asta, because he's splendid. He's a great guy and character, plus he's smart. Chiar se pricepe să manipuleze informaţiile pe care le primeşte şi persoanele din jur ca să afle ce doreşte. Şi roşeşte şi e atât de evident că ţine la eroină. He's just so gorgeous.
    I like Ikki şi faptul că "el e bun la orice bun la care-şi foloseşte mâinile". We know what you mean there.

    Şi ce s-a întâmplat e chiar patetic şi totuşi destul de de aşteptat din partea eroinei care e cam... bleagă. Şi Shin chiar e un geniu.

    Şi faza cu amplificatorul şi faptul că învăţa pe ascuns la chitară doar ca să o ajute. Omg, Shin, why u so cuteee?
    Jocul era ciudat şi-mi place cum ai comentat mica lor bătaie. Sincer, poate că nu ai prins atmosfera aşa cum ai fi vrut tu, dar mie mi se pare foarte enjoyable să citesc postarea asta (sunt la a treia lectură deja bc Shin is adorable).

    Şo faza tradusă de la început. OMG. Sinh breaks my heart. I mean, usually the guys in otome are made to break your heart, but Shin is really cute in his moments.

    Jur că nu mă aşteptam să fie Toma. No way. Şi mai ales, nu să o trântească aşa de pământ... Adică nu ştiu, indiferent câţi nervi să ai, nici chiar aşa. It was shocking and amusing at the same time.
    Yeah, Shin is badass and loving since he was a child. FTW.

    Vezi că trebuie să primesc o prăjitură de la tine. Haha.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pffft...haahahahaaha haai că m-ai făcut să râd xD
      SHIIIIN, arrgh! Mă gândeam de ce întârzie aşa comentariul tău hehee/shot.
      Măăăăi fii atentă cu absenţele alea, poate n-ar fi bine să ai multe, nu ştiu, bursă, smth. Facem pariu că eu chiulesc mai mult decât tine dar nu mă laud cu asta pe blog. Daaar, sport...beaaalrgh!

      AI VĂZUT DOAR UN EPISOD?! Haaahaahahaa, serios?! Ah...
      Ikki? IKKI?! *containing shivers* tuturor le place Ikki la prima vedere. Săăăă vedem ruta lui, arrr >.<
      Shin? Shin e frumos. Dar are şi defecte. Depinde cum le vezi. Eu le văd ca fiind atractive. Uite, de exemplu, Koori nu-l suportă. Dar de deştept, deştep e. El sau cine a scris scenariul :)) Ştim cum o să fie cu tipii ăştia? Pe parcursul rutei fiecăruia îi vom iubi şi la final nu vom mai putea alege. Roşeşte, roşeeeşte, normal, doar e o tsundere. Şi după aia se uită la tine şi face ceva de genul "ce te uiţi idiotule! Arrgh cât de mult de iubesc idiotule!". Aşa sunt şi eu xD
      Faza cu mâinile lui Ikki pe mine mă face să râd, pur şi simplu să râd şi să mă uit la moaca veşnic poker face a lui Kent.

      Măi nu ştiu dacă e neapărat belagă că eram cam beznă şi mulţi oameni sunt neatenţi şi eu am făcut-o cu ouă şi oţet în postare, dar meh.

      Măi, deci bătaia aia chiar n-ai cum s-o prinzi dacă n-o vezi. Era acolo o atmosferă şi ăia doi îşi trimiteau nişte unde de speriat, a fost obositor numai s-o urmăresc. A treia oară? WAAAT îmi pare bine că poţi să reciteşti chestia asta, că-ţi face plăcere, asta să zicem că înseamnă că stilul meu e bun de ceva. Mie mi-e într-un fel scârbă de postarea asta că mi-a luat decenii s-o scriu.
      Faza de la început, deci aia m-a atins pe mine cel mai tare. Am simţit cumva că-l înţeleg, probabil pentru că şi eu aş ajunge să procedez la fel într-o astfel de situaţie. Shin nu e neapărat cute. E pur şi simplu sincer :)

      Daaacă n-ai văzut anime-ul...ah...*sigh*. Nici eu nu mă aşteptam să fie Toma, dar când s-a dovedit a fi el, am râs ca apucata. Într-un fel mi-a părut bine că i-a zdruncinat ăleia creierii serios..
      Deja mi se pare că mă repet pentru a mia oară când îl laud pe Shin, daaar e prea scump copilul ăla >.<

      Prăjitură? Când vii la Bucureşti darling ;) Sau când vin eu la Braşov :-?

      Ștergere
    2. Ah, you do, sorry. Voiam mai degrabă să zic că prima cititre a durat cam 50 de minute. Şi mă opream uneori şi citeam cu voce tare colegei mele de fangirluit.
      Şi eu sunt curioasă de ruta lui Ikki.
      Aşa e în otome. Te ataşezi de fiecare timp în parte şi ajungi să nu te mai poţi desărţi de nici unul.
      Măi, din cum l-ai prezentat pe Shin şi din replicile pe care le spune, mie-mi place de el.

      Promit că mă uit la anime în vacanţă, o să plec la ţară şi nu o să am net, o să tot am timp să mă uit la anime.

      Prăjitură? Când vrei tu :)

      Ștergere

 
back to top