Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 23 aprilie 2013

PROCRASTINARE

 [După nişte morală prin telefon de la tata care mi-a stricat toată starea de spirit]
Leapşă luată de la Adaaaa. După ce am citit varianta ei, m-am uita la foaia albă din faţa mea, am început să bat din palme şi cu un zâmbet ironic pe faţă mi-am zis "I'm gonna do it?! I'm gonna do it!".
So here it is.


1. Ai o poreclă?
さっちでーす!さっちとか、さゆうとか、そんあかんじ’すよぉって!
Sayuuki, ofc *rolls eyes*
2. Unde locuieşti?
Oraşul cu cea mai mare rată de cocalaaaari!
Şi cu podul ăla luminat drăguţ noaptea.
Şi cu aproape toate evenimentele legate de anime din ţară yeeeee!
BUCUREEEŞTI, capitala unde arta se îmbină cu jegul.
3. Ce înălţime ai?
Nu m-am mai măsurat de mult, daar ştiu că am crescut. Undeva pe la 1,68, iiiii think.
Oh and i went shopping recently and my bra size seem to have gone up not that that's acutually relevant to the question but i wanted to mention it.

4. Ai o zi onomastică?
Vreo trei, cred. Deci DAAAAA.
5. Cu ce te ocupi?
FRECAT DE MENTĂĂĂĂĂĂ!
Învăţat de japoneză, simţitul de scârbă continuă în legătură cu aproape tot ce mă înconjoară şi fugitul de teeeemeee (am procrastinat ieri 8 ore ca să nu le fac >.>).
6. Ai fraţi sau surori?
Singură şi egoistă!
7. Limba maternă?
*facepalm* sunetul pe care-l făceam când sugeam de la pieptul mamei
Românaaaaa asta frumoasă şi greoaie.
8. Limbi vorbite?
日本語!Adică japoneza.
Şi engleza la nivel deloc similar cu Shakespeare.
9. Colecţii?
MAANGA! POSTEREE! VISEE!
Lista de anime se pune?
Şi aveam tone de scoici dar habar n-am cum au ajuns să se îmbăieze în zeamă de varză aşa că le-am aruncat. Aaaaaaa şi o colecţie abandonată de şerveţele.
10. Număr la pantofi?
39 deşi într-a 7a purtam 40 i know weird.
11. Şcoli absolvite?
CHIUUUUUL! >.>
Normal că generala şi chinul grădiniţei (m-au încuiat într-un dulap odată!).
12. Materia preferată?
Japoneza?
De şcoală mi-e scârbă. Dar orice legat de arte. Dar tot mi-e scârbă de proful meu de desen "teoria artei", domnul Chiş.
13. Ce hobby-uri ai?
Pierdut de timp, pe primul loc cu siguranţă.
SĂ CÂÂÂÂÂNT, mai ales pentru cineva care e în stare să aprecieze.
Să învăţ o grămadă de chestii inutile precum terminologie japoneză din anime pe care n-am s-o folosesc ever, discografii şi biografii ale unor artişti pe care nu-i ştie mai nimeni şi nume de seiyuu cu cel puţin câte cinci roluri populare d'ale lor şi fiecare anime din care vine fiecare rol şi cred că ştiu vreo 50 de seiyuu.
Şi să lenevesc, am uitat.
14. Bani de buzunar?
VREAU!
Să vezi ce dansez, cred că mă îmbăt când îmi iau bursa la vară!
Momentan 20 de lei care până mâine vor deveni nimic.
15. Dorinţe?
Să merg la musical-ul Kuroshitsuji din mai! *sobs* it's impossibrru
În general chestii materiale.
Şi să întâlnesc persoane pe care să nu fie nevoie să le iert, să le tolerez şi să mă abţin din cauza lor.
16. Vise?
Să fiu Sayuuki aia din capul meu.
Şi să ajung în Japonia dar ăla sigur se împlineşte deci e mai mult o ţintă decât un vis.
17. Număr norocos?
N-am. Mate nu m-a ajutat niciodată cu nimic, haha.
Hai na să zic 16.
18. Ai vrea să revezi?
Viaţa mea anterioară? *tilts head*
19. Ai animale de casa?
Păi sunt sigură că co-habitez cu nişte arahnide care rezidează în spatele canapelei, printre altele.
No fluffy thing around here, duh, abia sunt în stare să mă menţin pe mine în viaţă.
But I can a cat!
20. Sentimentul cel mai preţuit?
Fericirea! Feeria! Orgasmul =))
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta?
No such thing for now.
Dar aş vrea să fie ziua...sau noaptea, haahaaha nunţii.

LOVE IS FOREVER!
*citând ce aud, cântece UtaPri*
And now I shall go buy choooco!

Everybody loves somebody

4 comentarii:

  1. Îmi plac din ce în ce mai mult postările tale. Şi omg, it was so much fun reading this post.
    The most accurate title ever.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 愛のQUARTET★NIGHT!
      *headbanging and dancing and feeling while listening to UtaPri music YEAAAAAAAAAH I'M FEELING THIS SO MUCH lol that sounded pervy/shot*
      Cuz' u said u like my fangirling, narasou mou gaman shinai kara ze!

      Ştii ce de a fost funny de citit? Că eu mă simţeam foarte funny şi hyper când am scris-o. How wants real and boring facts?! Not meh.
      Titlul ăla, pe lângă melodia "Nu am chef azi" de la Vama Veche, cred că va deveni motto-ul meu \m/
      NU AM CHEEEF AZI!
      NU AM CHEEEEF AZI, N-AM CHEF DE NIMIC...
      *pausing UtaPri goodness to sing*
      NU AM CHEF AZI...NU AM CHEF AZI
      DE VODCĂ SAU DE GIN, TEQUILA ROM SAU VIIIN, ŢIIIGĂRI NU MAI VORBESC,
      IAR PE TINE PE TINE PE TINE PE TINE PE TIINE TE URĂSC!
      Aşa e cântecul draga mea tu ştii că mi-eşti dragă.

      Ștergere
  2. Dragut dragut dragut dragut dragut
    Inafara de faza cu incuiatul intr-un dulap

    Chiar mi-ai facut ora de franceza mai adorabila azi >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *all sorts of laughs*
      Faza cu încuiatul din dulap...what the..am greşit da'l las aşa că mi se pare funny, deci faza cu dulapul era prea tare dacă era draguţă it's giving me ideas whoa.

      Îmi pare bine că te ajut să treci prin chinul şcolii! FOARTE BINE!

      Ștergere

 
back to top