Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 30 aprilie 2013

Nu am nevoie de talent


Ca să trec peste greutățile vieții
     Ritmul vieții noastre este probabil ceva ce pare hotărât. Până la urmă, avem control absolut asupra noastră, chiar și atunci când alegem să ne lăsăm controlați de alții. Fiecare dintre noi are propria voință, și probabil ca ea se poate manifesta într-un mod latent. Pentru că, fie ne putem lăsa duși de val, fie prinși în ritmul altcuiva, dar totul în final este alegerea noastră. Să nu ne gândim ca în unele situații nu avem de ales, ci că preferăm să nu alegem.

     Trecând prin orașul meu acum fierbând, neputând să ignor acea ardoare pe care o simțeam în pantofi (serios că e stresantă), mi-am dat seama că avem control absolut asupra noastră, oricând. Am zâmbit privind cerul care nu era la fel de luminos ca la începutul zilei călduroase de școală, dar nici la fel de întunecat precum acum luni de zile când obișnuiam să mă așez în spatele tramvaiului și să privesc pe fereastra mare luminile orașului.
     Le ador, să știți luminile alea. Însă momentan aceasta aproape-canicula e ceea ce-mi dominează ieșirile; îmi pare bine totuși că par a fi mai rezistenta decât anul trecut. Par. Eu sunt născută iarna, cu frigul n-am probleme, dat căldura mă omoară.
     Asa că m-am dus să mă tund. Pentru că mi-era cald cu părul meu relativ lung și foarte des şiii pentru că mama m-a bătut la cap în ultima vreme și am ajuns la capătul răbdării când mi-a zis "vai cat iți cade parul, du-te și te tunde!". DE CE ATUNCI CÂND TE TUNZI AR TREBUI SA NU-ȚI MAI CADA PARUL?! Ofc I snapped and we both got angry and well yeah bitch fight for 2 seconds. M-am tuns mult, cred că am tăiat mai mult de o treime din păr, dar nu e ceva radical, adică forma parului e cam aceeași. E putin mai voluminos acum pentru că el natural e drept la rădacină și se ondulează la vârfuri, și cum mi l-am făcut în scări și am tăiat tot ce era tocit și deci cam plat, acum arată puțin altfel. M-am uitat în oglindă acasă timp de câteva zeci de secunde și m-am găsit urlând "NU-MI PLACE ARRRRGH", ah, se pare ca mie nu prea-mi plac schimbările. Daaaar e mai ușor și scurt și oricum să-l vezi ce creste până la sfarşitul verii. End of girly brag I guess. Ah da, când m-am ridicat de pe scaunul de la frizer, m-am uitat în jurul meu şi mi-am zis "şi uite aşa am omorât o armată de soldaţi de cheratină...heehe, nu că mi-ar părea rău".
A screencap of screencaps cuz i cant choose just one i have like 50
     Start of anime brag hahahaaa \( `.∀´)/.  Deeeci pentru început ieri am văzut Code:Breaker, în mare parte la scoală (hail my tablet). Am să dezvolt altă dată, anime-ul e bun, ceva gen de nota 8,50. Ideea nu e neapărat originala dar pare...cumva, oricum e interesant și foarte frumos făcut. Undeva prin episodul cinci apare personajul ăsta pe motoretă cu jachetă de piele cu ţinte ofc și cu părul tuns scurt drept până pe la gât şi cu breton (i luv that hairstyle, i was rocking it in my kindergarten years) şiii era flat chested deci părea genul ăla de personaj despre care nu știi dacă e tipă sau tip și mi-a trecut mie prin cap "vai să fie făcut de Mitsuki Saiga, vaaai să fie făcut de MITSUKI SAIGA" - se știe că Mitsuki Saiga e buna la roluri de genul, e un seiyuu...feminin, ca e o tipă, ca exemple de roluri ar fi...OMG îl face pe Teito în 07-Ghost vaaai deja a trecut aproape un an de când am văzut anime-ul ăla vaaai ce trece timpul, hmmhm, deci ştiu că-l face pe Kuranosuke în Kuragehime şi pe KT în Ixion Saga şi aaah Yuuki Kei în Mo(e)yashimonşi BENIOOO-SAMAA în Ouran (tipa ai care era şefa Zuka Club că sigur nu vă aduceţi aminte cum o cheamă heehe). Cred că e printre vocile mele feminine favorite. 
     Laaaa şcoală azi mi-am pierdut timpul. Ieri am văzut Code:Breaker deci e ok şi ştiu eu de ce nu ţin jocuri pe tabletă, că vine lumea şi mă face să-mi pierd timpul. Oi fi rea, nebună, i dont give a shit, dar timpul meu e mai important decât prietenii, sincer. Dar fără prieteni n'are cum să fie frumos so yeah contradicţii. Psychology class was yet again filled with shit, ofc. Idioata aia de profă avea hârţoagele ei ş'ale lui peşte de scris şi ne-a dat test. Da, test. Ne-a lăsat să copiem dar e evident cine a copiat. Eu am copiat pentru că am putut şi nu vreau notă mică. Dacă mă întreabă dacă am copiat îi bag pe gât "hoţul neprins e negustor cinstit", să nu cumva s-o aud că-mi pune notă mică pentru că ea ne-a lăsat să copiem. She actually doesn't give a fuck. A lot of teachers don't give a fuck. Ştiu eu unul căruia îi pasă, dar n-am cum să-l am profesor. Trist... Îîîîîn fine, forgeting the shitty stuff, defapt stai că mai e. Haaaha =)) Azi de dimineaţă am fost să mă tund, deci, după m-am întâlnit cu tata ca să mergem la bancă să deschidem cont pe numele meu că-mi vine bursa (AWWWWW YEAAAAH) şi el s-a văitat de timp pierdut ca mine vai ce semăn cu ai mei e practic imposibil să nu cumva să nu fiu a lor =)). Am ajuns acasă la ora 12 şi am ajuns la şcoală la 2, am frecat menta două ore în care nu s-au pus absenţe şi am îndurat căldura până acasă. Mooor, crăp de ciudă că mi-am pierdut 4 ore ca să mă pregătesc, pe drum şi la şcoală. Şi mama are chef de cumpărături and I'm like WHAT ABOUT NO i dont wanna melt. 
     Revenind la anime. Or anime-related stuff coming from Japan ofc. Mmmm deci recent, de când a început UtaPri şi mi-am dezvoltat singură un crush pe Masato pentru că am scris despre el, am început să mă interesez în legătură cu Suzumura Kenichi. Caaaare e seiyuu lui Masato, duh. Şi al lui Hikaru din Ouran şi Lavi din D.Gray-man. De dragul informaţiei, tipul e luat - căsătorit prin vara lui 2011 (uuuite cum reţin eu informaţii intuile dar care chiar mă intersează în loc de materia de la şcoală) cu Maaya Sakamoto (Ciel în Kuroshitsuji, Haruhi în Ouran). Şi totuşi, asta nu mă opreşte să spun că e absolut superb. Îl ştiu de muuult, e printre primele nume de seiyuu pe care le-am reţinut cuz of Hikaru duuuh. Tipul e şi cântăreţ, habar n-am de când dar probabil de după ce şi-a început cariera ca şi seiyuu. Lemme check official website. Pffff n'are site oficial, probabil că nu e aşa de concentrat pe cariera de cântăreţ încât să-şi facă (Mamo-chan, sper exemplu, are). Areee însă pagină pe Lantis (casă de discuri bitches ofc u didnt know this only i know this kind of crappy info duuuh şi cu Lantis mai au contract şi GRANRODEO şi Ono Daisuke betcha didnt know that too), care au fost destul de drăguţi încât să pună şi drama cd-urile lui pe acolo (lol there's lots of BL). Primul single datează undeva prin 2008, în contextul în care ştiu sigur că activa ca seiyuu deja undeva prin 2002 cuuuz of Silver Chaos yeah thats more yaoi. Nu o mai lungesc, deja e clar că tre să fac postare de ziua lui care habar n-am când e. Am ascultat de la el, din discografia lui personală, single-urile "messenger" şi "Shiroi Karasu", care fost'a ending la Code:Breaker şi amândouă sunt mişto rău. Messenger e drăguţ, optimist şi energic, iar Shiroi Karasu e tare, optimist cu o baldă uşor depresivă şiii energic.
      Vooorbind de muzică şi Code:Breaker, cine credeţi că se ocupă de opening? GRANRODEOOOOOO bitcheees! AWWW YEAAAH mi-a fost dor de ei. Nu i-am mai auzit din Octombrie de când cu CRACK STAR FLASH, deşi Dark Shame, opening-ul de la Code:Breaker, a ieşit practic la vreo două săptămâni după album. Normalul efect GRANRODEO, la început era meeh defapt am auzit melodia undeva la începutul lunii şi nu m-a prins, dar undeva pe la a 5a ascultare eram deja în altă lume şi facem pariu că nici asta nu mă va plictisi ca toate melodiile GRANRODEO de altfel.
      Ceva gen duminică am ascultat nişte drama cd-uri din seria infinită de melodii şi drama cd-uri UtaPri. Tre' să fac cândva o postare cu astea că sunt hilare. De data asta...hmmhm "Uta no Prince-sama Debut Unit Drama CD", patru CD-uri cu senpaii şi kouhaii lor. Ăla cu Camus şi Cecil a fost atâââââât de gaaaay *insert gay seal*, foarte funny şi mi-am dat seama cât de mişto vorbeşte Cecil. Adică zici că e străin, pune nişte pauze pe cuvinte...aaaargh! seiyuu. În anime nu prea se pare că au de gând să dezvolte aspectul relaţie senpai-kouhai (probabil nici în joc), aşa că drama cd-urile astea pe asta se concentrează. Pe scurt, fiecare senpai cu ai lui kouhai au un soi de adunare, cam obligaţi de Saotome defapt, ca să se cunoască mai bine, to deepen their relationship and stuff. Şi BAAAMF cute stuff happening. Ren îi spune lui Ranmaru "Ran-chan" deci plzzzzz. Şi Ittoki lui Reiji "Rei-chan"...şi normal că Natsuki lui Ai "Ai-chan". Camus e KAMIYU ca de obicei. I-a zis o dată, adică defapt l-a întrerupt Cecil, ca să-i zică..."kimi (da, Cecil vorbeşte cu «kimi», aia e formă masculină de persoana a doua, dacă nu ştiaţi kanji-ul e acelaşi ca la onorificul ăla «-kun», dar defapt e politeţe şi «kimi» se foloseşte de obicei de la bărbat la femeie sau la ceva mai mic like an animal or stuff/end of jap lesson), deeci, «kimi, hakushaku, watashi, ouji". Bitch slap mothafucka =)) Practic, înseamnă "tu, conte, eu prinţ" adică Cecil îi amintea că el e mai înalt în rang defapt. Camus a făcut o pauză şi a continuat fără să zică nimic. Şi apoi au sărit coarda sau ceva de genul =)) Mai multe detalii altcândva.
      Bun bun buun, ascultând drama cd-urile alea, mi s-a pus pata rău pe vocea lui Suzuki Tatsuhisa (Ranmaru duuh) şi am vrut să ascult un drama cd numai cu el că aveam (şi Ranmaru e scump de gură), dar s-a dovedit a fi o tonalitate mai înaltă a vocii lui and I was like no me gusta. Şi apoi a fost un ciclu interesant - am intrat pe youtube, căutat opening-ul de la Sukisho, cântat de Suzuki Tatsuhisa (pe vremea când era single eeeeh istorie), apoi am dat ofc de ending-ul de la Sukisho, cântat de Taniyama Kisho (pe vremea când era single heeeheeeeeh adică cânta solo mă), iubesc melodia aia *nostalgiee*. Am văzut Sukisho acum mai mult de un an (într-o zi de marţi în care am chiult de la şcoală şi ştiu că era martie). Apoi am dat (video recommandations ofc) de "Akane" din Kaichou wa Maid-sama *nostalgie infinită*. Haaai, cine nu ştie melodia aia? Mulţi =)). E aia cântată în ultimul episod de blondul ăla iritant care mie-mi plăcea (i loved jerks from a young age). Şiii, de curiozitate, că la vremea când am văzut KWMS nu ştiam de niciun seiyuu în afară de Mamo-chan şi Daisuke Kishio cred, m-am uitat la anime să văd ce seiyuu mai erau pe acolo. Şi guess  what. I MEAN GUESS WHAT. Blondul ăla, cântăreţul ăla, solitsul de la UxMishi, Sakurai Kuuga, e făcut de Nojima Kenji. SEIYUU LUI GINOZA DIN PSYCHO-PASS. Şi da, daaa, Nojima Kenji cântă melodiile lui UxMishi, şi normal că şi Akane. MIND BLOWN. Deci am luat şoc serios când am aflat. ADICĂ SERIOS. Pentru o secundă am încercat să mi-l imaginez pe Ginoza cântând melodia asta, dar nu poot >.< Nici nu vreau să pot. Dar cred că ştiu cine poate, heehe.
      Nu mai am nimic pe hârţoaga aia pe care am scris ideile astea ieri, so that means this is all. Mâââine plec la mama naibii şi mai vin la mama naibii (teoretic asta înseamnă că nu mă deplasez deloc sau nu mă mai întorc deloc, dar fie). O să mă uit la ongoing-uri, fac pauză de Amnesia că n-am cum să joc la mama naibii pfffft şiii n-o să mănânc viţel sau ied sau orice altceva decât dacă nu-mi spune mama ce am în farfurie. O fi cam devreme dar cum n-am altă ocazie vă zic de acum "Hristos a înviat!".
Să spargeţi multe ouă dragilor, nu contează ale cui.

Everybody loves somebody       
I LOVE THOSE IDIOTS.

2 comentarii:

  1. I LIKE THE ENDING!

    Şi eu o să fiu plecată, deci să mă folosesc de ocazie şi să-ţi urez un "Paşte fericit!"
    And omg, I loved that jerk from UxMishi too. Asta mă face melancolică, încă mai ţin minte câtă bătaie de cap ţi-am dat în momentul în care te-am rugat să-mi explici ce şi cum se downloadează. Thank you, master!
    Şcoala în România se duce încet încet de râpă, let's hope we'll get out of it alive.
    E mult prea cald pentru lunile aprilie-mai -.-

    Ah, nu ştiu ce să mai zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faza cu ouăle? Faza cu Suzuken? TUU n-ai văzut Quiz no Prince-sama, nuuu?! Oricum, ştiu la ce ne uităm când de găsim alături de un calculator ^^
      Whhy do we love jerks?! Well anime jerks are not that bad I mean RANMARU >.< Aaahaaha, am uitaaaat de faza aia =)) Nu-mi amintesc să-mi fii spus cum ţi-a plăcut KWMS though. Thank you for making me feel like a master *sunglasses face pfft*.
      Păăi normal că ieşim cu bine că eventual mergem pe la japonezi în următorii ani ^^
      Cald? Aia ca aia, dar am văzut un ţânţat în casă adineaori. Heehe, să vezi teroare acum pe capul meu.

      Haaha, şi mie mi se întâmplă, oricum faptul că ai trecut pe aici şi ai lăsat o impresie e deajuns >.<

      Ștergere

 
back to top