Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 3 aprilie 2013

Nameless yet again

Lumea este
dureros de largă

       Este probabil în natura, în subconştinetul şi provenit din părţile cele mai groaznice ale sale, ca omul să-şi dorească mai mult. Să existe mereu ceva mai bun, ceva mai mulţumitor, care întrece lumina fericirii prezente. Sau probabil că şi asta e o parte a evoluţiei. Pentru că, până la urmă, eu văd oamenii ca pe ceva groaznic şi minunat în acelaşi timp.
       Defectele noastre groaznice ar trebui înecate de calităţile noastre strălucitoare. Ar trebui.


       Sunt materialistă şi probabil că asta e caracteristica ce îmi va sta în drum toată viaţa. Dar foaarte materialistă. Şi totuşi n-aş cădea banului din cauza mândriei pe care o am. Care şi aceea este de proporţii, dar cum totul se poate controla, totul se şi echilibrează. Pentru că nimeni nu e perfect, dar asta n-ar trebui să fie o scuză.
         Mi se transmite atât de des că sunt bună de nimic încât încep să cred asta, e normal. Şi totuşi, nu uit că cei care-mi spun asta nu mă cunosc mai bine decât mă cunosc eu pe mine însămi şi lor li se pare, pentru că n-au cum să ştie cu siguranţă niciodată.

         Ai mei au plecat de acasă astăzi şi mai vin duminică. Mama m-a sunat pe un ton care spunea că-i este dor de mine, în contextul în care ieri mi-a aruncat priviri ostile toată ziua pentru că, din cauza faptului că amândouă am fost neatente, nepăsătoare, şi ne-am bazat una pe cealaltă fără vreun motiv solid, ea n-a fost pregătită când a fost nevoie. Multora le-a plăcut şi le place să dea vina pe mine, dar numai pe mine, mai ales părinţii mei. Iar tata are un soi de critică constructivă care este atââââât de enervant formulată (ca şi cum eu aş fi o idioată pentru că nu fac exact cum spune el) încât iniţialul ei scop constructiv nu mai ajunge la mine niciodată, decât transformat în nervi "tu la vârsta asta ai nervi?". ARRRGH
         End of story oh no ofc it will continue. Dar acum au plecat.
         Deja se pare că sunt în vacanţă. N-am fost până azi deloc la şcoală, n-am avut activităţi (mai toată clasa a fost în excursie demo watashi wa aho to ryokou ni iku na wake nai jan), iar nici mâine şi vineri nu pare să am mari chestii de făcut, so I can party. Like hell. Ar trebui să-mi cumpăr sake, e printre puţinele băuturi alcoolice care-mi plac. Am împuşcat o grămadă de note vineri ceea ce a fost weird şi trebuie să mă învăţ să nu le mai spun alor mei ce note am, pentru că-şi menţin un poker face (cu miiiici sclipiri de expresie) la orice fel de notă.
         Îîîîîînsă, s-a întâmplat şi o minune! Mi-am luat tabletăăă! Fuck yeah n-a durat decât un an jumate. Am dat de una interesantă într-un magazin şi l-am bătut cumpătat pe tata la cap şi am rugat-o pe mama să pună o vorbă bună şi la vreo juma' de oră vine tata cu bani "du-te şi ia-ţi tabletă". ACHIEVEMENT! E un mic monstru, tabla asta a mea - e mai groasă decât o tabletă obişnuită, ceea ce nu mă deranjează pentru că are un capac striat care o face cam imposibil să cadă din mână sau să alunece din poală, şi are diagonala la 10.1 inchi, pentru că am vrut-o mare ca să văd anime bine pe ea. E o Toshiba (fuck yeah japanese brand) şi a fost nevoie să-i dau upgrade la sistemul de operare dar acum merge peeeerfect. Şi tot va trebui să-mi cumpăr un PSP japonez ca să mă joc Amnesia şi alte minuni pentru că aplicaţia Amnesia pentru android (şi sigur şi ai de iOS) e blocată pe Japonia şi nu pot s-o cumpăr nici dacă aş vrea. ADICĂ NORMAL CĂ VREAU. But yeah. Are nişte chestii care ar putea merge mai bine, dar deh, nu e calculator. Mă gândeam s-o botez, dar parcă nu ştiu...momentan trebuie să mă decid între kaibutsu (monstru) şi dominator. Uite d'asta sunt ai mei minunaţi, asta şi faptul că se chinuie cu mine cum mă chinui şi eu cu ei. Grea e iubirea asta.
         Azi am fost la japoneeeeză. Am întârziat şi mi-am făcut o grămadă de nervi pentru că bate un vânt infernal în Bucureşti, umbrela mea merită un premiu că nu s-a rupt până acum. Şi eu nu suport să mă plouă în cap. Am făcut verbele şi a fost drăguţ pentru că profa mi-a spus că scriu frumos (yesss!), în hiragana, ofc - am început să-mi fac temele în hiragana şi mi-e cumva pentru că scriu încet şi argggh timpul meu investit şi totuşi pierdut. M-am strufocat puţin cu verbele pentru că trebuiau duse un nivel mai sus (japoneza are nivele de politeţe a vorbirii) decât cum le ştiam eu prin anime-uri but nothing I can't do. Ah şi profa m-a pus să scriu ca să facem data viitoare "om tăiat"...abia aştept să văd ce-i aia. Am citit manga aia pe care am luat-o de la Comic Con, Wanted a lui Matsuri Hino şi a fost chiar foaaaarte drăguţă. Şi nu mai dezvolt că hai să-i fac postare separat (cândva).
And now I shall proceed unto changing this blog's theme as for Psycho-Pass has ended. Excuse me while I shed a little tear in the memory of that anime (or the like a sir way to say *sob* or smth).

Everybody loves somebody
Schimbare de semnătură pentru că de ce nu.

21 de comentarii:

  1. Draga meaaaaaaaaaaaaaaa, nu te-am mai citit de mult. Frumos ca întotdeauna. Să stăpânești sănătoasă tableta. Multe îmbrațisăăări ! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta înseamnă că ţi-a fost dor de mine? xD
      Oricum, îmi pare atââââât de bine că ai trecut pe aici *hugs back*! Cât despre tabletă, mă stăpâneşte ea pe mine, că din cauza ei n-am scris :))

      Ștergere
    2. Dor ?! Îmi lipsea enorm bloguul tăăăău! :33 , eu când ți-am zis că-s fanăăă \m/ . Miorlaau. :**

      Ștergere
    3. Îmi pare foarte bine să aud asta! Dar nu-ţi mai zice fană că mi se urcă la cap >.< にゃーん!(adică Nyaaan sau miorlau în japoneză xD)

      Ștergere
  2. Dumnezeule,ce frumos scrii in japoneza!<3Ah,iti ador caracterele. Mai am de munca pana sa-mi iasa si mie la fel de perfect ca si tie,but I'll work hard:3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci japoneză? FACI JAPONEZĂ?? Uuuuuuu i wanna hear more about it. Sper că nu faci singură. That's a no no cuz ur gonna learn some things wrong (but u can always ask me :P) Eu am învăţat să scriu aşa cu cartea în faţă (cu imagini maaari ale caracterelor scrise frumos cu pensula) şi cu muuuult antrenament. La orice oră de şcoală în care nu aveam ce face scriam hiragana :))

      Ștergere
  3. Nah,n-am eu bafta asta.Incerc sa invat singura.Unde stau eu nu dai peste profi de japoneza-__-Daar incerc sa prind si eu macar cat de cat din limba asta superba:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceee păcat, daaaaaar repet, s-ar putea să înveţi unele chestii greşit (mai ales scrisul) deci mai bine stai liniştită sau informează-te serios (netul e cam praf, mai ales că nu e bine să înveţi prin intermediul englezei, dar ceva ceva tot găseşti). Dacă vrei să prinzi, recomand mult anime (exaact :))) de toate genurile, drama cd-uri pentru ascultare aprofundată şi caută traduceri la melodii (dacă asculţi muzică în japoneză) and there u have a vocabulary upgrade. Caută bazele gramaticale ale limbii pe net (hiragana nu e neapărat ceva important, se învaţă repede) şi încearcă să faci legătura între ceea ce asculţi prin diverse materiale şi gramatică. Ca exemplu, hai să încercăm un exerciţiu care cred eu că e simplu: "ringo wa tsumi no kajitsu desu" - "mărul este fructul păcatului", unde "tsumi" este "păcat". Dacă ai chef şi te descurci, spune-mi ce cuvânt este "fruct" and you get a cookie dacă-mi spui şi care-i verbul. Habar n-am ce cunoştinţe ai tu, deci asta ar putea fi simplu sau nu.
      Dacă ai vreodată curiozităţi sau întrebări, nelămuriri, mi-ar face plăcere să te pot ajuta! ADOOR să vorbesc despre japoneză xD

      Ștergere
  4. Multumesc pt sfaturi^^Sunt mare fan anime si muzica japoneza de multi ani.Ma gandesc ca "kajitsu" e fruct si "desu" e verbul,dar nu sunt sigura^^" Stiam ca "tsumi" inseamna pacat(Vampire Kinght FTW xD) Primul anime l-am vazut cand eram foarte mica,la gradinita,il dadea pe un post si m-am indragostit de ele imediat<3Muzica a venit mai tarziu.Ador sa cant in japoneza;au niste linii melodice si niste versuri asa geniale xD

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah de fapt,cred ca verbul e "wa" ca in "Watashi wa namae..."Nu sunt singura so teach me master^^Si "desu" e o particula?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mwaaahaahaahaa ai făcut exact greşeala pe care credeam că o să o faci ;). Verbul e desu şi wa e particula (de tematizare, se spune ceva nou despre o TEMĂ, nu SUBIECT - că în loc de watashi poţi să ai watashi no chiisana ie wa ("cât despre casa mea mică..."). I'm not that good rlly but I'm happy to be able to help you >.<
      VAMPIRE KNIGHT FTW!!!!!! *fangirling arrrghhh ZEROOO*...futatsu no kodou to akai tsumi, frumos titlu şi cântec. Tu te-ai apucat de anime de la grădiniţă waaaaaa ur like...a veteran or smth. Cât despre muzică...dacă'mi citeşti blogul, îmi ştii părerea xD

      Ștergere
  6. Pfft,veterana zici.Crede-ma tu esti mai veterana ca mine.Am inceput de pe atunci sa ma uit dar abia muuuult mai tarziu am avut acces la anime serios.Pluuuus sunt o lenesa si jumatate si nu termin aproape niciodata anime-urile de care ma apuc.Desi ADOR Mirai Nikki,inca mai am de vazut cateva episoade(si m-am apucat de el anul trecut-___-")And indeed,ZEROOOO<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FAN ZERO FAN ZERO FAN ZERO WAAAAAAAAAAAAI toată lumea de care dau îl preferă pe Kaname, n-am nimic cu el, BUT ZERO IS BETTER. ゆっきー! Gasai Yuno is like one of the best yandere SO MOVE UR ASS and finish the goddamn thing adică ştiu cât de bună e procrastinarea şi lenevirea, dar hai să ne luptăm ca să procrastinăm de la chestiile care chiar ne plac!

      Ștergere
  7. Zero love<3 E preferatul meu inca de la inceput si e asaaaa aiurea ca Yukii i-a sters amintirile cu ea-__- Si ca s-a culcat cu Kaname...Why God,why?Mai am un yandere care imi place,hehe:Toma from Amnsesia xD He's so goddamn cute and fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...NU MAI FACE SPOILERE CĂ NE SUPĂRĂM. Pe mine nu m-ai spoilerit că ştii că sunt la zi cu manga, dar dacă ajunge cineva aici şi îşi strică experienţa? De data asta te las, următoarea dată adio comentariu. Nu de alta dar cred că sunt puţini oamenii care nu s-ar supăra dacă s-ar spoileri. TE ROG SĂ FII MAI ATENTĂ, nu vreau să fiu rea, dar te rog să înţelegi că nu suport asta.
      Puteai să spui şi tu ceva de genul "ce s-a întâmplat în ultimele capitole" şi-mi dădeam seama. CÂÂT despre ce s-a întâmplat...am mai zis-o, eu sunt foarte tolerantă, aşa că am să am răbdare până la final, VK tot favorita mea rămâne - faza cu amintirile m-a enervat...un capitol i le-a şters şi capitolul următor şi le-a amintit. Cât despre culcat, avea să se întâmple, dar mă cam sâcâie cum s-a întâmplat. DAR ZERO e încă pur! Adică...neatins de nebunia aia. Să sperăm numai că nu ni-l omoară...*sob*. Dacă vrei să mai fangirluim şi să mai discutăm pe tema VK dă-mi add pe mess or smth că abia aştept să discut cu un fan care e la zi.
      Cât despre Toma...eu îl subestimasem. Şi am auzit de pe tumblr cum că în joc ar face nişte moace gen ale lui Ukyo. OOHHH DAAAAAA cant wait to play that awesome shit.

      Ștergere
  8. Gomenasai master,nu m-am gandit ca as putea spoileri pe cineva:( It won't happen again,promise.De Toma am auzit ca e cum e(era cat pe-aci sa dau iar spoiler>.<) inca dinainte sa incep animeul,iar asta mai tare m-a entuziasmat(so it was a good spoiler in my case^^)Ukyooo,alta minunatie(desi putea fi dezvoltat mai mult,adica toate personajele puteau).Eu una ador tot ce tine de dualitate<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DON"T CALL ME MASTER că mi se urcă la cap. But thank god u got it, nu vrem să stricăm experienţa cuiva legată de VK, don't we? Eu la Amnesia nu m-am spoilerit, thaaank god, şi uitasem de Ukyo până pe la episodul 8. Aşa e cu animaţile făcute după jocuri concentrate pe rute, toată informaţia e pe rutele tipilor, şi din moment ce de obicei nu se animează relaţii propriu-zise în adaptări după otome, e normal să aibă lacunele astea.
      Dualitate...Shinomiya Natsuki? *Q*

      Ștergere
  9. Yep yep.ACEA melodie si ACEL personaj<3 Ador viorile...si violoncelul...si pianul.Natsuki,another good one^^So many hot guys,so little time to fangirl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ADORI MUZICA bună, mai corect, my darling.
      ARRGGHH Na-tsu-ki! No time to fangirl? I do it even in my sleep.
      Asculţi Granrodeo? ASCULŢI GRANRODEO?! U know Natsuki's seiyuu sings for Granrodeo dontcha/

      Ștergere
  10. Ascult Granrodeo^^De fapt,la tine i-am descoperit.Kishow-saaaan xD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AWWWW YEAH AM CORUPT PE CINEVA this I call achievement!

      Ștergere

 
back to top