Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 14 aprilie 2013

I should be playing AMNESIA

dar n'am făcut
 una din astea de mult

Filmul meu preferat: The Shawshank Redemption
Show-ul meu preferat: ...N-am. Dar în ultimul timp mă găseşte ora 1 pe Disney Channel uitându-mă la H2O.
Melodia mea preferată: Etto...all time favorite song ar fi Evanescence - The Last Song I'm Wasting On You
Animalul preferat: Neko nyan nyan Pisici pisicuţe motani motănei miau şi miorlau
Culoarea preferată: Negru?...negru.

Cuvântul preferat: ...Mă'ta...nuu nu ăăă...no such thing for me
 OTP (one true pairing) preferat: Nu sunt un shipper avid deci n-am...dar de dragul de a numi unul...pfff n-am.
Dulciurile preferate: ...? aree? nani yo, soree? Are zahăr?! THAN I LOVE IT.
Acţiunea preferată: ăăă...SĂ ŢIP
Citatul preferat: *îmi vine să înjur* n-am de unde, versuri cu tona găsesc, dar un citat...e chestiuţa aia pe care am scris-o eu (citat pe naiba deci) când aveam 12 ani şi în care mă regăsesc şi acum...ba nu...lemme edit it "Dying is not an option, Loving Dreaming is a my way of living and Dreaming Loving is my way to judge."
Revista preferată: GFantasy =))
Vacanţa preferată. Toate vacanţele dar nu zilele libere că sunt prea scurte şi deci crude
Accentul preferat: Kansai-ben şi Fukui-ben şi Okinawa-ben e drăguţ şiii de ăla englezesc am avut parte la greu până acum
Numărul preferat: ...16
Magazinul de haine preferat:  I absolutely hate shopping deci croitoria haa haa şi probabil Marks & Spencer
Anotimpul preferat: Unul cu vreme potrivită.
Cartea preferată: *raises eyebrow*...mi-au plăcut romanele lui Dumas cândva, prin clasa a 7a şi cred că alea au fost ultimele cărţi pe care le-am citit de plăcere
Actriţa preferată: no such thing
Actorul preferat: Recent îmi place Gerard Butler [oh fuck forgot to say YUYA, Matsushita Yuya]
This is a ooold pic but yeah a beautiful beauty as always.
And some Gerard Butler şi vai cât de rar pune eu real-life figures on my blog care nu sunt asiatici this should be celebrated or smth/ ar trebui să mă uit la mai multe dintre filmele lui. Oricine cred că-l ştie pe Gerard Butler pentru rolul lui din filmul "300" (the "this is sparta" guy pffft).

Mâncarea preferată: CIOCOLĂĂĂĂŢI şi multe altele, mie îmi place să mănânc.
Băutura preferată: SAKEEE i mean thats the best alcohol i ever drank and i dont even drink alcohol usually
Litera preferată: Hiragana se pune? Că sunt silabe, dar un singur semn :)) Probabil că M
Leguma preferată: Mereu am avut o pasiune pentru roşii şi ceapa verde
Fructul preferat: GUTUIA
Trupa preferată: Una singură? Unaaa singurăă?! Biiine...sonna koto aru wake nai jyan! Evanescence şi Granrodeo OFC
Sunetul preferat: ...vocea mea.
Mirosul preferat: ....i like to sniff hair but it's gotta be clean ofc and also if possible necks and shoulders and mainly clean and warm human bodies of the people i'm atractted to but yeah MIROSUL MĂRII
Ţara preferată: Românica noastră bineînţeles (vai ce frumos o fost la Săpânţa) şi Watashi no daisuki na NIHON, Japonia ofc
Personaj istoric preferat: no such thing
Artistul preferat: Amy Lee

Aaaa tanoshikatta sankyu Sara-chan :3

HAVE SOME WOODY cuz I'm feeling so high been listening to this on repeat for a while now i mean WHO DOESNT LOVE WOODY. Mă mândresc cu faptul că atunci când eram mică puteam să-l reproduc perfect. Crăciunul trecut l-au dat pe Woody (vai ce sens are numele acuma :)) ) la TV şi eram în cameră cu o fetiţă de vreo 8 şi eu m-am entuziasmat toată că VAAAAI WOODY long time no see it's been like 10 years şi fetiţa aia nu ştia cine e Woody. CRIMĂ.

Hăhăhăhăhă-hăhăhăhăhă-hăhăhăhăhăhăhă

Now back to playing AMNESIA. GOSH mâine începe şcoala somebody saaaaave me.
[Later edit]
S-A ANUNŢAT S-A ANUNŢAT S-A ANUNŢAT YEEEEEEEEEEY sankyu Yanagi-sensei for telling meeeee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top