Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 7 aprilie 2013

Beautiful Love

Love is surely
to make anyone beautiful



   Poate că fericirea nu ar trebui privită ca ceva extraordinar, poate că în fiecare lucru care ne apare în faţa ochilor de-a lungul vieţii se află fericire. Probabil că şi în noi înşine. Existenţa ei n-ar trebui supraestimată şi lipsa ei nu ar trebui învinuită. Nu ar trebui să fie văzută ca o ţintă în viaţă, ci ca pe un mijloc de a avea o viaţă frumoasă.
   Eu, de fel, sunt optimistă. Nu exagerat sau prostesc de optimistă, pentru că sunt şi foarte realistă. Lumea viselor din mintea mea şi ficţiunea cu care vin în contact nu au nimic de-a face cu viaţa reală şi orice ar părea plauzibil, veridic, acolo, nu este considerat neapărat aşa şi în viaţa mea. Normal că nu. Sincer, ăsta e unul dintre lucrurile care-mi place la mine (ce nu-mi place la mine?!): sunt destul de optimistă încât să nu-mi pierd speranţa şi destul de realistă ca să-mi dau seama că există momente în care acea mică bucată de speranţă nu merită efortul.



   Au venit ai mei acasă without the usual shitstorm 'cuz' I was careful enough to do not be at home when they arrived. Au venit cu problemele lor, de proporţia vârstei lor, şi cu o doză frumuşică de poveşti despre prostie...cea de care se lovesc ei. D'aia mă izolez eu (adică n-am fost cu ei). Au murit ambii părinţi ai mamei mele, însă eu nu i-am cunoscut destul de bine încât să-i plâng. *moment of silence* Mi-am amintit de vara trecută, în care am îngropat-o pe bunica mea, şi după două săptămâni, pe naşul meu, ceea ce a fost total neaşteptat. Îmi e dor de el, a fost un om minunat, şi el, şi naşa, care a murit acum mai mult de 7 ani de zile. Probabil cei mai minunaţi, valoroşi, deştepţi şi frumoşi oameni din neamul meu.
   'Cuz' my family is crazy, u know (myself included ofc). Şi, murind bunicii mei, a apărut ideea de moştenire. Eu n-am fraţi, nici tata, deci numai la mama e de împărţit. Normal, s-ar împărţii egal şi frumos dar fenomenul prostie amestecat cu lenea care a dus la etichetarea de către mine a unor neamuri drept "rataţi" face totul mult mai frumos. I-am spus mamei (în materialismul meu şi indignarea evidentă) "dacă mai fac tâmpenii de genul ăsta, ce-ar fi să le iei tu tot?" (asta pentru că se poate), şi iubitea mea mamă, care când e acasă aruncă cu diverse în mine şi când e plecată mă sună să-mi spună că-i e dor, mi-a răspuns "să ştii că la asta mă gândeam". Deci, s-ar putea ca prostia să coste o avere...la propriu.
   Săptămâna altfel a fost săptămâna de somn la mine. No going to sleep earlier than 2am and no waking up earlier than 11am. Aşa că momentan mi-am făcut praf bioritmul. Aşa e în vacanţă. Am fost vineri cu profa de română şi câţiva colegi la film, în Băneasa (la mama naibii pt mine). Am văzut "Olympus Has Fallen" (Cod Roşu la Casa Albă), un film, evident, american. Ce a fost intrigant a fost numele lui Morgan Freeman pe afiş, pentru mine. Filmul s-a nimerit, l-am ales pentru că era proiectat în jurul orei în care am ajuns noi acolo. A fost bun, sincer. O idee tipică prezentată într-un mod frumos. The title is so self explanitory I won't bother to tell you anything about the story. Genurile predominate sunt thriller şi acţiune, construite gradual pe parcursul desfăşurării acţiunii, astfel că nu prea am avut timp să mă plictisesc. În rolul principal l-am avut pe Gerard Butler (jur că l-am mai văzut undeva dar nu ştiu unde), actor scoţian (parcă, oricum e din Regatul Unit), care şi-a făcut cale frumos printre o grămadă de gloanţe, explozibile şi alte minuni ale armamentului modern. N-am mai văzut un film la cinematograf de mult deci experienţa a fost drăguţă.
   Azi m-am văzut cu Misaki după mai mult de o lună. Frumosă relaţie...foaaarte. Aş fi vrut să merg în parc dar în Bucureşti soarele didn't gave a single fuck about the fact that he was supposed to do not hide behind the clouds. Aşa că ne-am aşezat frumos într-un McDonald's (cuz WIFI). Tableta aia e praf de convenabilă. I-am setat luminozitatea la mai puţin de jumătate (surprinzător, se vede foarte bine) şi bateria se consumă încet. M-am uitat cu Misa la primul episod din UtaPri 2, eu l-am văzut de cel puţin cinci ori (e un fundal bun când prăjesc cartofi şi o privelişte înecătoare la propriu când îi mănânc). Am râs la greu, because of charming bottoms and such. Am discutat ca de obicei, am râs ca de obicei şi am făcut bine că ne-am plasat într-un colţ al locului because fangirling about smexy butts in public is a no no but we do it anyway.
   Săptămâna viitoare ai mei iar pleacă destul de devreme. I know i know i'm so lucky to be home alone for at least two days every week, yeah. Mi-au zis "de ce nu vii şi tu să iei o gură de aer" and i was like what about no. Vreau să mă joc yaoi dar în ultimul timp am dat numai de chestii plictisitoare şi care prezintă...ăăă...să-i zicem motivul durereii şi asta e ceva cu care eu nu prea mă înţeleg. De dragul menţionării, am trecut printr-o rută din Hadaka Shitsuji (n-are nimic de-a face cu Kuroshitsuji), un joc bl tradus recent, şi a fost una dintre cele mai dezgustătoare chestii pe care le-am văzut în viaţa mea. La final mai că-mi venea să vomit.
   A început sezonul anime de primăvară ceea ce, nooormal, înseamnă că cel de iarnă s-a terminat. A fost un sezon bun (I mean Psycho-Pass) aşa că am să-i fac o postare a.s.a.p. Momentan am intrat într-o mică mare totală obsesie legată de UtaPri.

Everybody loves somebody

4 comentarii:

  1. daaaaaaaaaaaaikon~ my eternal love ,daikon
    And i already knew we had a beaautiful relationship ,cuz we're tied by the red string of fate. but especially by Ren's bam-bam-bam (if you know what i mean) and TOKI's eternally beautiful butt in all it;s splendor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. REN'S BAM-BAM-BAM?!
      LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
      Omg încă râd la faza asta...SRSLY GURL I MEAN SRSLY? and it's ToKKi ok?! I know I have a thing for butts but just so u know Tokki's doesn't turn me on. Not that it should.
      Da da, şi eu te iubesc.

      AND STOP IT WITH THE DAIKON I TOLD ITS DISGUSTING U SUCH A HENTAI.

      Ștergere

 
back to top