Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 10 martie 2013

Not so midnight craze


Cuz' on weekend
me and sleep don't get along

1: What eye color do you find sexiest?
Mi-e absolut indiferent...sau, nu ştiu, îmi plac toate culorile? Probabil că prefer opţiunile mai rare, gen ochii negri, dar nu culoarea e sexy, ci privirea.
2: White, milk, or dark chocolate mocha?
Milk FTW
3: If you could get a Sharpie tattoo on your back, what would it be?
...ceva abstract şi cu sens greu de priceput...?
4: Did you grow up in a small or big town? Did you like it?
Marea capitală în care am copilărit foarte frumos.5: Your favorite adult as a child? (and not your parents, if they were your favorite)
Cei care-mi aduceau dulcuri! ...probabil naşul meu, he was an amazing man.
6: What kind of smoothie sounds really good right now?
If it's sweet, than I don't really care.
7: Most embarrassing moment from your elementary school years?
...can't think of any. Când eram mică mai gândeam fără să acţionez, dar mereu ieşea bine.
8: Most embarrassing moment from your middle school years?
Am fost un copil liniştit şi cu noroc :))
9: Most embarrassing moment from your high school years?
Încercarea de a-i transmite unui idiot sentimentele mele (l-am văzut azi cu o tipă)
10: Pirates or ninjas? Why?
Ninjas cuz' they're fucking invisible
11: Have you ever climbed a tree more than twenty feet off the ground?
Cu siguranţă nu
12: Did you like swinging as a child? Do you still get excited when you see a swing set?
MANIEEE, manie erau cu leagănele. Mereu am vrut să mă dau cu totul peste bara aia de sus. Odată m-am lăsat prea pe spate şi mi-a alunecat bazinul de pe leagăn, astfel că creştetul capului meu s-a frecat bine de tot de vreo două ori de pietrişul de pe jos.
13: If you could have any pet in the world, illegal or not, what would you get?
UNICORNI! ...ceva folositor? mă gândesc numai la mine :)) DRAGONI? OHH DA
14: What's your most favorite part of your body?
...totul şi nimic...a fost prima chestie care mi-a venit în cap
15: What's your most favorite part of your personality?
Sunt tolerantă. Foarte, în legătură cu absolut orice.
16: Madonna or Lady Gaga? Neither? Both? Who cares?
Gaga cuz she knows how to do music
17: Have you ever watched the Superbowl all the way through?
Abia dacă am auzit de chestia ai şi defapt habar n-am ce e
18: Have you ever watched any major sporting event drunk?
Never got really drunk yet
19: What's the most delicious food you've ever eaten in your life?
Carne umană crudă? Nu ştiu de ce m-am gândit la ceva morbid din prima. Carne de mistreţ...aia fost-a foarte bună, friptă frumos.
20: Margarine or butter? Which did you grow up with?
Unt, familia mea nu ştie ce-i aia margarină
21: Whole, skim, 1%, or 2% milk? (Did you know they make 1 1/2% milk?)
...asta e la cafea or what?
22: Which continents have you been on?
Europa şi diverse alte dimensiuni prin vise
23: Do you get motion sickness? Any horror stories?
Obişnuiam când eram mică dar nimic mai extraordinar decât vomitat în maşină
24: Backpacks or satchels?
Ghiozdane pentru că distribuie greuitatea egal şi genţile nu au compatiblitate cu umărul meu, cad mai mereu.
25: Would you wear a rainbow jacket? A neon yellow sweater? Checkered pants?
Pe toate fără probleme pentru că mă laud cu faptul că arăt bine în orice culoare dar pantalonii ăia sigur nu m-ar avantaja.
26: What was your favorite cartoon growing up?
SHAMAN KING. I know, good start? Prima persoană pentru care am fangirluit a fost Yoh Asakura.
27: If you had to have a cow or a pig, which would you take? Why?
Vaca, e mai...durabilă? Adică porcul îl tai odată şi se duce în câteva luni.
28: If you had to look at one city skyline for the rest of your life, which would it be?
Ceva cu vedere la mare? Naha, probabil (în Okinawa, sudul sub-tropical al Japoniei)
29: Longest plane ride you've ever been on?
Nu încă, dar dacă mă duc la japonezi în mai, o să fie cam 12 ore.
30: The latest you've ever slept?
Ieri cam 10 ore ca un om normal. Ciudat, nu?
31: Would you buy a sweater covered in kitten pictures? Would you wear it if someone gave it you for free?
Dacă mă plăteşte cineva să fac asta da...sau...nu.
32: Do you pick at scabs?
Adică cojile de la răni.Uneori
33: Favorite kind of bean? Kidney? Black? Pinto?
Nu-mi place fasolea în general
34: How far can you throw a baseball?
N-am ţinut una în mână ever. Se vede că jegăria asta e americană ( romanians, why u no make more of these?)
35: If you had to move to another country, where would you move?
Japonia...NU, just no. Probabil una dintre ţările nordice, Stokholm e un oraş miştoc rău.
36: Have you ever eaten Ethiopian food? Vietnamese? Korean? Nepalese? How was it?
Nope
37: Small, liberal arts school or public university? Why?
Un loc cu cât mai puţini idioţi, plz.
38: A relationship with love or one with sex?
Why of course love
39: Do you eat enough vegetables?
Probabil că nu
40: Do you like horror movies? How about thrillers?
Thrillerele mi se par ok, iar alea horror nu mă entuziasmează deloc.
41: Would you scratch a crotch itch in public?
...I'm a girl so I'll just pass answerng this one
42: Do you swear in front of your parents?
Mai bine zis, îi înjur pe ei. Când îmi sare rău muştarul. Dar de obicei nu.
43: Coolest thing you've ever been for Halloween?
A piece of shit. That's what I find halloween to be.
44: If you could change your natural hair color, would you? To what?
Poate ceva mai închis...deşi n-am nicio problemă cu el aşa cum e.
45: Do you want to get married? Have kids?
Why of absolutely course, trebuie să continuu linia asta genetică superbă a părinţilor mei.
46: Do you use a reusable water bottle? If not, you should.
Mama îmi schimbă sticla de apă când o pierd, eu niciodată.
47: City or nature person?
...depinde de stare, dar de obicei oraş.
48: Have you ever used something other than "makeup" as makeup? (Like paint? Markers?)
Carioci pentru copii care se iau cu apă
49: Can you walk well in high heels? Even if you're a guy?
Nu prea, sincer. Şi bineînţeles că nu le prefer.
50: Post 5 awesome things about yourself. BRAG AWAY!
I'm fabulous.
I'm fabulous.
I'm fabulous.
And obiously not modest.
And quite lazy

G'night.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top