Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 11 martie 2013

Neatenţia şoaptei...

declanşă scâneia dragostei,
care detonează dezastrul vieţii

      Puterea de distrugere a iubirii este la fel de intensă precum pasiunea care se naşte odată cu ea. Însă, iubirea devine perfectă atunci când din dezastrul pe care-l creează se naşte mai multă iubire.


      «Te iubesc cel mai mult aşa cum eşti atunci când eşti în duş, cântând fericită alături de câinele vecinilor care latră ritmic alături de tine. Picăturile de apă se prelingeau uşor pe pielea ta, spălând, parcă doar ca să-mi facă în ciudă, aproape fiecare milimetru al corpului tău pe care şi eu îl atinsesem nu cu mult timp în urmă, atunci când te aveam gemând sub mine, spunându-mi că atingerea mea e prea dură, deşi nu eu am fost cel care a insistat să ne prostim cu pistoalele cu vopsea. Picioarele tale mi s-au părut atât de magnifice, întinse în toată graţia lor printr-o mişcare bruscă, crăcănate larg în urma unei nu foarte line alunecări pe gresia udă.»
      «Dar ştii, dragule, puteai să fii mai blând aseară, nu degeaba lătrau câinii vecinilor când m-au auzit spunându-ţi foarte pasional să baţi salteaua aia mai încet. Chipul tău a fost luminat de o reacţie sublimă când pasiunea mea a ajuns la tine prin intermediul acelui arc al saltelei care s-a rupt şi ţi-a zburat fix prin faţă, păcat că totul s-a stins cu ultima scânteie a becului care şi-a dat sufletul, lovit de materializarea spontană a intenselor mele sentimente. Însă nici nouă, nici întunericului, nu ne-a mai păsat de faptul că odată cu lumina s-a stins şi simfonia canină din vecini şi am căzut unul peste altul, aduşi la extaz de atmosfera nopţii, respirând greu din cauza greutăţii saltelei care acum se afla între noi, căzută odată cu noi.»

De ce nu-mi vin idei din astea şi când vorbesc?!
Vă introduc astfel, ciudat meu simţ al umorului. I don't give a fuck if you didn't laugh, I know I did.
Şi ascultaţi melodia, e de 277598436797% mai efectiv cu ea pe fundal.
Postare inspirată de înţelegerea mea parţială a unei declaraţii de dragoste scrisă pe spătarul unui scaun din tramvaiul cu care am venit azi acasă.

2 comentarii:

  1. do you wanna kill me?=))) rad ca apucata de juma de ore eu cu maica'mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ascultat melodia? Că pe tine în special o să te facă să râzi de un bilion de ori mai bine.
      Am făcut-o pe maică'ta să râdă?! OHHH NUUUUU...defapt, OHH DAAAAAAAA.

      Ștergere

 
back to top