Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 6 ianuarie 2013

"It's beautiful, girl!"

You know that is the truth
when they make you squeal in joy

       Când nu ai nevoie de un ceas care să-ţi spună că timpul curge neoprit, atunci ori eşti într-o groaznică întârziere, ori eşti într-un mic paradis al fericirii în care existenţa timpului nu mai are importanţă. În această lungă lamentare care se numeşte viaţa mea am trecut prin amândouă situaţiile, întotdeauna cu regrete uitate rapid şi dorinţe ulterioare imposibile. "Până la urmă, în lumea asta sunt o grămadă de chestii care fac tic-tac!".

       Nuuuuu mă voi lamenta că au trecut două ore de când am dat click pe butonul ăla de postare nouă. Nuuuuuuu. Avoiding thing I actually want to do - procrastinating at it's finest.

        Astăzi m-a trezit un mesaj de la Misaki care...ce zicea oare...? Ah, "dacă poate să vină la mine". You know you love somebody when you make room in your schedule just to meet him/her. Astfel că am pierdut vremea cu folos în patul meu cald gândindu-mă la Kyoya până când am primit mesaj, cam la două minute după ce m-am hotărât să mă trezesc, "ajung în trei minute". Hell yeah.
        Am trecut pe la magazin şi am luat obişnuitele tarte cu fructe şi alte minuni nesănătoase [i remembered that i was supposed to remeber, so i'm editing], iar când ne aflam la McDonald's ca să plătim, scoate Misa banii şi plăteşte, zicându-mi "cause i'm the seme when it comes to this kind of stuff"; gotta love friends like that"....şi am aterizat, naufragiat, făcut transfer interdimensional la mine în cameră. Ne-am uitat la un episod din Ouran în timp ce mâncam [ooo Doamne am început Ouran pentru a 4a oară] şi Misaki, ca de obicei, mi-a idolatrizat pereţii tapetaţi cu moace frumoase.
       Continuând mărirea moacelor frumoase, ne-am uitat la diverse minuni precum un episod din Jormungand [her name is Koko, she is loco, I said OH NO] şi mai toată seria Quiz no Prince-sama [seiyuu din Uta no Prince-sama derping with class]. Am râs până m-au durut fălcile, la glumele lor, la glumele noastre, la faptul că Misa a dat replay la faza aia cu fundul gol al lui Jinguuji de enşpe mii de ori şi abia pe drumul spre casă ne-am trezit şi noi să facem discuţii serioase. Nu ştiu dacă asta e bine, dar cel puţin tâmpeniile şi lucrurile dureroase nu ne afectează. Aş vrea să ne văd peste 5 ani locuind împreună, probabil cu un raft infinit de manga şi o pisică pufoasă.

Happiness >.<
It. is. fucking. snowing!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top