Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 31 decembrie 2012

Voi continua să visez

Pentru că altfel,
nu voi ştii să trăiesc


       N-am nevoie de dorinţe, aş vrea să le alung din mintea mea şi să-mi rămână doar fericirea. Nu voi sta să-mi adun din amintiri ce am făcut şi ce nu anul ăsta, tot ce ştiu e că am trăit şi asta în sine e ceva minunat. Nu-mi doresc minuni de la noul an, decât un set frumos de focuri de artificii şi bani sau iubire. Pentru că prea puţini le au pe amândouă.
       Pentru a nu avea exact acelaşi sentiment la exact aceeaşi oră ca anul trecut, am ieşit în oraş şi m-am plimbat printre luminile alea colorate intereant. Adineauri m-am întors, tocmai la ţanc ca să scriu asta înainte de miezul nopţii. Singurul lucru pe care mi-l doresc cu adevărat de la 2013 este să pot ajunge în Japonia la musicalul Kuroshitsuji. 
       Aşa că La Mulţi Ani! oameni care puteţi fi frumoşi, iar eu în 2013 voi rămâne cu zâmbetul meu simplu şi cu visele mele mult prea mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top