Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 17 decembrie 2012

Nameless Wishes

1. Sunt...Sigură că sunt sigură pe mine
2. Aş vrea...Ca visele mele haotice să fie adevărate dar în final să nu fie reale
3. Păstrez...Amintiri frumose în inimă şi niciodată ciocolata în dulap
4. Mi-aş dori...Doză zilnică de iubire şi ciocolată. Şi o TABLETĂĂĂ
5. Nu-mi place...Totul, dar nimic în special. Probabil oamenii cu psihic slab.
6. Mă tem...De tata. Singura mea frică e el şi tot ce poate face el.
7. Nu pot să înţeleg...Cum de omul perfect creat de Dumnezeu a ajuns ceva atât de deplorabil.
8. Aud... EGOIST - Namae no nai Kaibustu [Psycho-Pass ending] I.Love.This.Song.
9. Îmi pare rău...că n-am mai mulţi bani.

10. Puţini oameni...m-au auzit cântând
11. Îmi place...să mă amăgesc cu vise imposibile
12. Nu sunt...genul de persoană care să spune ceva pe ocolite
13. Cânt...când plâng, în loc să plâng şi când vreau să plâng. Adică mai mereu
14. Joc teatru...când mă trezesc vorbind sigură sau cu oglinda
15. Niciodată...nu voi înţelege oamenii
16. Văd...multe, iar când închid ochii şi mai multe
17. Rar...mă voi apropia eu singură de cineva
18. Plâng...când se azvârle cu cuvinte cruzi în mine
19. Am nevoie...de cineva pe care să-l pot iubi din toată inima
20. Ar trebui...să nu-mi fac niciun fel de aşteptări

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top