Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Lumini de Iarnă

Se sparg şi plesnesc
şi ne facă în ciudă cu cât de fericite sunt

1. Împodobești bradul?
Da, în ultimii ani cu Misaki de ziua mea, pe 16. Şi nu unul, ci mai mulţi

2. La ce varstă și cum ai aflat cine îți lasă cadouri sub brad?
Sub brad nu, în ghete da. L-am prins pe tata de Moş Nicolae acum habar n-am câţi ani când am început eu să am mici insomnii. Dar şi acum le spun alor mei "vreau asta şi aia şi mai ştiu eu ce de la Moşu'"


3. De Craciun îți place să dai sau să primești?
Să primesc vise şi bani şi manga şi minuni şi fericire şi să dau cui am eu chef. Să nu fiu condiţionată să dau. Îmi place să cumpăr cadouri pentru cineva care mi-e chiar drag.

4. Unde îți petreci Crăciunul?
Numai acasă nu, în ultimii ani. Într-un loc pe care-l detest, dar asta nu mă afectează.

5. Poți alege să ți se facă un cadou de la o persoană apropiată. Ce ai alege?
Le-aş da wishlist-ul meu cu manga. Sunt foarte...pretenţioasă când vine vorba de cadouri [anul ăsta l-am convins pe Moşu' să-mi aducă bani gheaţă şi gata], dar am pretenţia că fac cadouri frumoase.

6. Să spunem că ți se îndeplinesc trei dorințe în ziua de Revelion, ce dorințe ai vrea să-ți fie îndeplinite?
Să fiu eu cea din visele mele, să apară un virus care să omoare prostia şi...să am mulţi bani [sunt materialistă]

7. Unde îți petreci Revelionul?
Acasăăăăăăăăăăăăăă.

8. Preferi să petreci revelionul în familie sau cu prietenii?
Prefer să dorm. Dorm bine la miezul nopţii. Sau nu. N-am preferinţe, vreau doar focurile de artificii.

9. Îți faci dorințe "speciale" de Revelion? Dacă da spune una.
Nu

10. Crezi că noul an îți va aduce FERICIREA?
O am deja, alături de suferinţa cu care m-am pricopsit când m-am născut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top