Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Zeroless

1. Care este anime-ul tău preferat nr. 1?
...Vrei să mă omori? Nuuuuuu mă las eu aşa uşor! Kuroshitsuji, să zicem.

2. Te-a făcut vreodată un anime să plângi?
Serios plâns, nu. Şi asta mă face să mă gândesc dacă nu cumva sunt o persoană insensibilă.

3. Ce anime te-a făcut să râzi cel mai tare?
Kaichou wa Maid-sama? Aaaa nu, Ouran.

4. Dacă ai putea face un spin-off unui anime, care ar fi?
VAMPIRE KNIGHT. Eu trăiesc în anime-ul ăla.

5. Listează top 5 anime-uri preferate.
Kuroshitsuji, Vampire Knight, Ouran High School Host Club, Kaichou wa Maid-sama şi...probabil seria Madrock Scramble.

6. Te-ai uitat vreodată la un anime întreg fără oprire?
Da, cred că da. La d'alea de 11-13 episoade.

7. Care este personajul preferat?
Zero Kiriyuu din Vampire Knight

8. Numeşte un personaj pe care-l urăşti.
Nu există. Eu nu am găsit în viaţa mea un personaj pe care să-l urăsc de-a binelea în anime.

9. Care este anime-ul "moe" preferat?
AZU CAT! Deci K-On!

10. Care este anime-ul dramă preferat?
Ouran? Aaaa, musical-urile Kuroshitsuji se pun?

11. Anime-ul romance preferat?
Ca să nu mă repet, Kamisama Hajimemashita. Şi Natsuyuki Rendezvous.

12. Anime-ul comedie preferat?
Ouran mă face mereu să râd, dar probabil Ixion Saga DT.

13. Anime-ul acţiune preferat?
Nu prea am văzut din astea, dar hai să zicem Mirai Nikki.

14. Anime-ul harem  preferat?
Duh, nu există. Dar foarte decent şi uneori epic este Kore wa Zombie.

15. Anime-ul ecchi preferat?
...Kore wa Zombie? N-am văzut mult ecchi, normal.

16. Anime-ul mecha preferat?
AQUARION EVOL! AQUAAAARION EVOL!

17. Anime-ul slice of life preferat?
Working!

18. Anime-ul aventură preferat?
...Tsuritama =))) Nuuu, Cencoroll.

19. Care este primul anime pe care l-ai văzut?
Cronologic, Pokemon. Conştient, Vampire Knnght.

20. Ai şansa să ai un harem format din 6 personaje. Pe cine alegi să facă parte din haremul tău?
...Nu-mi plac harem-urile, eu vreau unul bun şi pe viaţă. Daaaar...Kagura Demuri, Zero Kiriyuu [mă uit pe pereţii ca să găsesc, but fuck, it's dark], Orihara Izayaaaahahahaa, Kurusu Sho, Sebastian Michaelis şi, de ce nu, Kanda Yu.

21. De câte ori ai revăzut un anime? (nr. maxim)
Probabil de 3...4 ori. Niciodată cap-coadă, am văzut episoade sporadic la nimereală.

22. Numeşte un anime pe care vrei să-l vezi.
Code:Breaker

23. Un anime pe care regreţi că l-ai văzut.
Tâmpeniile alea cu Angelique au fost praf de plictisitoare şi probabil Hiiro no Kakera la fel.

24. Ai şansa să ai ca soţ/ soţie un personaj anime. Care ar fi?
AUUUUU. Asta e GREA. Zero Kiryuu [lol]

25. Cu care personaj anime te asemeni cel mai mult?
Misaki zice că with Misaki. Din Kaichou wa Maid-sama. Eu...nu ştiu...cu Rune Balot [Mardock Scramble]?

26. Te uiţi la un anime pentru că (,) crezi că va fi bun, sau pentru că este popular?
Din amândouă motivele. Uneori astea două motive se amestecă sau se regăseşte doar unul. Dacă e popular şi pare a fi bun îl văd cu gândirea că "trebuie să fie bun de ceva dacă atâta lume îl ridică în slăvi".

27. Te-au făcut vreodată fanii unui anime să eziţi să te mai uiţi la un anime?
...Never. Mai mult m-au făcut să ezit haterii, dar fanii niciodată [pentru că fanii înseamnă spoilere şi eu mă feresc de astea ca dracul de tămâie]

28. Care este numărul ideal de episoade pentru tine?
Aproximativ 10 în mod normal. Dacă anime-ul e bun, infinte.

29. Te-ai uitat la un anime cu peste 25 de episoade?
La mai multe chiar [Naruto cu 220 se pune? :))], iar momentan sunt într-o drăguţă călătorie alături de Shirokuma Cafe [care l-am prins de la primele episoade şi cică o să ţină 50]

30. Dacă ai putea face un joc după un anime, care ar fi şi de ce?
Otomeeeeeee...după...multe! Kuroshitsuji probabil. Şi un yaoi game după Kuroko no Harem Basket. În principal eu nu prea mă joc decât chestii mai statice, deci n-am pretenţii.

31. Te-ai uita la un anime cu peste 100 de episoade?
Asta încerc acum să fac cu D. Gray-man, deci da.

32. Te-ai uitat la un anime doar din cauza unui personaj?
Nu...am zis că mă feresc de spoilere, şi asta înseamnă şi a ştii orice bucată de informaţie legată de un personaj. Pentru un seiyuu m-am uitat, în schimb.

33. Ai lăsat baltă vre-un anime? De ce?
Da, Jigoku Shojo pentru că m-a plictisiiiiiiiiiiit.

34. În opinia ta, ce face un anime bun?
Faptul că te ţine în priză, că vrei să-l vezi, suspansul, anticipaţia, imposibilitatea de a-l prezice, personaje bune, linie narativă solidă, complexă [adică Death Note =))]. Virgulele să se citească ca "sau" pentru că rareori întâlneşti unul care să-l aibă pe toate.

35. Numeşte un anime popular care-ţi place.
KUROSHITSUJIIIIIIIIIII.

36. Numeşte un anime popular care nu-ţi place.
Sonna mon nai yo~ Nu există care să nu-mi placă, dar există care să mi se pară supraapreciat. Uite, cum ar fi SAO. Chestia aia pe mine m-a plictisit de la episodul 2 şi acum e pe tuşă fără vreo intenţie de a-l relua.

37. Este un anime care ţi-ai dori să fie mai popular?
...MARDOCK SCRAMBLE. Şi AQUARION. Şi IXION SAGA DT...DT! DT! DT! DT!

Îmi place să fac d'astea. Am mai făcut una acum ceva luni bune de zile pe care, alături de asta, am decis să le refac în fiecare an. Leapşa a fost furată din cufărul infinit cu comori de valoare inestimabilă numit tumblr, via Sara.

Probabily huge post coming up about the autumn anime season. Şi, are cineva chef să vadă cum mă laud cu colecţia mea de manga şi chestii?


2 comentarii:

  1. Daa, eu am chef. Din partea mea, laudă-te cât vrei!

    Ador să citesc chestiile de genu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeeeeee! Şi mie îmi place să citesc chestii de genu [şi să mă amărăsc cu cât au alţii], am citit-o şi pe a ta şi mi-a plăcut :).

      Ștergere

 
back to top