Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 20 decembrie 2012

Cerul iernii

Plânge peste noi
lacrimi de gheaţă


      Libertatea mereu a avut un gust superb, şi a trezit în mine o dorinţă infinită de fericire. Pe străzile oraşului meu pe care-l iubesc ca pe un amant cu care, deşi sunt extraordinar de compatibilă, mă ciocnesc mereu din cauza defectelor lui pe care nu le pot tolera, pe trotuarele murdare ale acestui oraş, nu am cum să nu mă simt liberă. Nimic nu s-a schimbat, iar trecutul lăsat în urmă a devenit o amintire care mă face să-mi dau seama cât de ireversibilă este trecerea timpului. Nu mai e mult până la vara mea.
      Azi a fost ultima zi de şcoală, cu siguranţă pentru mulţi alţii alături de mine. M-am trezit fără griji, odihnită, cu bucuria în suflet şi cearcănele inexistente. M-am delectat cu nişte anime la care nu doream neapărat să mă uit, dar trebuia să prind din urmă, apoi am plecat spre şcoală.
      Cum v-am mai spus, la mine în clasă s-a organizat Secret Santa [adică tragi un bilet cu numele unui coleg şi aceluia trebuie să-i iei un cadou de Crăciun]. Mie mi-a picat o colegă cu care mă înţeleg relativ bine şi am fost foarte mulţumită de mine şi fericită când am aflat că ce i-am luat îi place. Cadoul meu în schimb a fost relativ dezamăgitor, dar la ce puteam să mă aştept de la unul dintre puţinii băieţi din clasă, care nici măcar nu ştie prea multe despre mine? Nu mi-am făcut aşteptări, deci.
      S-a cumpărat tort şi suc, a venit profa de psihologie [genială persoană] cu nişte şampanie...pentru copii, din care eu n-am băut [nici dacă era şampanie pe bune nu beam], s-au făcut glume şi discuţii mai serioase şi mi-a ieşit o medie mai mult decât satisfăcătoare. N-am stat mult pentru că trebuie să merg să mă tund.
      Eu care anul trecut m-am tuns o singură dată. Dar mi-am dat seama că părul se toceşte şi-şi pierde textura, aşa că mai bine îl revigorez un pic. Nu mi-a luat mult din lungime, şi oricum până la sfârşitul iernii va creşte la loc. Şi mi-am reconfirmat că am un păr care se adaptează foarte frumos - oricât îl tai, vârfurile vor fi mereu ondulate. Cân eram mică nu era aşa, era drept şi la vârfuri se ondula într-un singur onduleu uniform, pe care ori mi-l făcea mama către gât, ori îl întorcea în afară când îmi usca părul. Oricum ar fi, eu la şase ani numeam stilul coafurii mele "ecantorino". Acum mi se pare puţin jenant, dar totuşi drăguţ.
      Am mers cu metroul pentru prima dată în muult timp...cam două luni de zile. Şi e clar că eu ador acel mijloc de transport, habar n-am din ce motiv. Am privit oraşul înzăpezit şi, în timp ce ascultam melodia Fuyuzora a lui Yuya, mă găseam scriind în aburul de pe geamuri într-un mod relativ stângaci kanji-ul de la "iarnă". Sâmbătă teoretic plec de acasă, dar aş cam vrea să am o discuţie cu ai mei [pauză: ce sincronizare aveeeem! acuma am pus mâna pe tel s-o sun pe Misa şi fix când l-am atins mă trezesc cu mesaj de la ea. and it's bad news...oh God help her!] aşa, deci, să-i conving pe ai mei să mă lase să stau acasă. Pentru că trei sferturi din vacanţă ei n-o să fie acasă şi eu vreau să ies şi să-mi văd prietenii pe care nu-i prind în timpul şcolii.

Tot ce am nevoie e să cânt sub cerul iernii.
Happiness >.<
Now I'm off to watch Kamisama. MIIIZUUUKI!

3 comentarii:

  1. Actually. I'm home,=)) stiu si pe mine ma speria sincronizarea noastra. Ascult Namae no nai kaibutsu in prostie ,ma uit la bratara si ma gandesc la tine =). Adineauri am vazut ep 11 din Psycho-pass (because i needed to see some naked Kougami).Observ ca ,devin mai perversa pe an ce trece. Iubirea de Jinguji isi arata semnele =))).

    RăspundețiȘtergere
  2. Koko ni iru. In mother-Bucharest-fuckin. =))I know ,si pe mine ma sperie uneori sincronizarea noastra. Ascult Nameless beasts in prostie ,ma uit la bratara si ma gandesc la tine. I just saw psycho-pass 11 aveam nevoie sa-l mai vad half-naked pe Kocchi. Apropo ,iubirea de Jinguji isi arata coltii ,devin mai perversa pe an ce trece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. [late answer, but whatevă] My dear, îmi place de tine când nu eşti atentă şi comentezi de două ori =)) I fcking love ya şi îţi dedic vocea lui KISHOW.

      Ștergere

 
back to top