Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 22 noiembrie 2012

We are infinite

Sources of absolutely
smart idiocy

Not really. For me is stressing and sort of disgusting.
    Universul plin de culoare îmi oferă atât de multe oportunităţi încât ameţeşte orice intenţie a subconştientului meu de a dori extraordinarul care pare atât de posibil. Astfel că onorabila intenţie este învinsă iminent de lenea trezită din adâncul aşa-zisului meu spirit conservator. În final, fericirea sau cel puţin mulţumirea de sine rămâne un fenomen total posibil şi uşor de obţinut, dar care se lasă aşteptat.
    Zilele astea am fost într-o continuă vânătoare; m-am căutat pe mine, amintiri uitate de mult în adâncul inimii şi o metodă de a purta coasa aia nenorocită la gât. Uite-o, să nu înţelegeţi greşit:
    Sunt mândră de ea, am luat-o de la Niji şi mi-am stors creierii toată săptămâna cum s-o port. Fiindcă e ascuţită, numai bună de făcut crime şi scos ochii. Una dintre colegele mele a fost entuziasmată din acelaşi motiv când a văzut-o. Vorbind de Vampire Knight, că de acolo vine coasa, dacă nu v-aţi dat seama, se pare că seria manga intră în arcul ei final. NUUUUUUUUUUUUUUU mă voi lamenta pe această temă momentan.
    La şcoală am avut o săptămâna de foc - teze, ascultări şi stors intens de creieri. Am reuşit să trec peste teza de la latină, materie la care singurele mele cunoştinţe sunt nişte fantome a ce am făcut printr-a 9a, pentru că anul ăsta ne-a binecuvântat natura cu o profesoară care nu ne ajută deloc. Am dat-o, mi-am luat piatra de pe inimă, şi sper să fi copiat bine ce am copiat pe acolo.
    Mâine am să-mi fac mie un cadou despre care nu vă spun momentan. Eu niciodată nu fac reclamă la ocaziile de care profit, decât după ce mi-am luat partea mea.
    Şcoala a fost liniştită, având în vedere că colegă'mea Ana are aparent boală pe şcoală şi prin clasă glumeşte un coleg cum că s-ar fi călugărit. Când profa de română a auzit asta acum ceva zile, ne-a zis cum că şi ea a avut parte de un scandal monstru de la mama ei când era cam de vârsta noastră şi devenise hotărâtă să se călugărească. Colegă'miu, Claudiu, nu s-a putut abţine să nu comenteze; face el "cine face slujba?/eu, că merge mai repede" - profa mea de română vorbeşte, după părerea colegilor mei, prea repede. Bineînţeles că ea a râs cel mai tare.
     Fun fact: am căutat adineauri vorbele lu' colegă'miu, că ştiam că le scrisesem pe caietul de română. Care nu era în ghiozdan. "Ah, stai că e în teancul ăla!". Cărţile mele, o parte din haine şi bijuteriile sunt toate întinse pe aici prin cameră, organizate pe teancuri care-şi schimbă conţinutul spontan. Ce rost are să fac curat când ştiu oricum unde e fiecare obiect? I'm still gonna clean the mess tommorow or on saturday, probably, cuz, well...it is a mess, after all.

Happiness >.<
WE WANNA R&R SHOW!

2 comentarii:

  1. Tonari no Kaibutsu-kun,un anime adorabil.O ador pe Shizuku,are o personalitate atat de diferita de cea a majoritatii fetelor din shoujo-uri.
    Watching stupid people can be fun sometimes,but it gets tiring pretty easily.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top