Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 2 noiembrie 2012

"Stinge mă uşa!"

Întunericul nu înnebuneşte,
ci dă idei

        Râdeam când le-am auzit ţipetele, singurul lucru pe care l-am putut face a fost să râd din toată inimea mea. Era pur şi simplu amuzant, extatic chiar, să le văd siluetele care le trădau mişcările ameţite. Din când în când mai dădeam de licărerea unei priviri, şi zâmbeam pur şi simplu pentru că nu eram eu aceea care avea privirea pierdută. Odată cu venirea luminii, singurul lucru pe care l-am văzut a fost iubirea excesivă

        Lumina soarelui este într-o totală antiteză cu dimineţile mele, iar bezna lunii îmi aduce cel mai ciudat dozaj de energie. Săptămâna a trecut încetişor, dar a trecut cu siguranţă. Entuziasmul a venit şi el în doze de la moderat-uşoare la neaşteptat de mari, astfel că mintea şi sufletul meu au suportat continue palpitaţii. Basically, just livin' mah life.
        Am luat numai note maxime pe pâine în ultimul timp, şi am ajuns să-mi dau seama că am picat într-o şcoală mai proastă decât cea din'nainte, dar oricum nu mă interesează, fiindcă notele sunt irelevante [dar tre' să fie mari pentru siguranţa portofelului meu susţinut de mah parents]. Anna a fost lovită de boala...lenii sau mai ştiu eu ce şi nu m-a onorat cu prezenţa decât luni. În rest am stat cu Azumi, o cutie care socializează la greu cu chinezi. M-a făcut praf când am văzut una dintre convorbirile ei cu un d'ăsta: "in romanian culture it is not polite to ask if someone has a boyfriend". Şi aşa va trăi chinezu' cu o mare impresie greşită toată viaţa.
        S-a dat ceasul...înapoi, parcă, în fine, şi a început sezonul ăla cu ore pe întuneric. Au stins ăştia luminile în pauză, fetele ţipau, băncile scârţâiau şi eu cu Azumi ascultam This is Halloween. A deschis unu' uşa, a venit lumină de pe hol, şi face colegă'mea Carmen "stinge mă uşa!". So much win for that one. Şi cel mai câştigat de pe întunericul ăla a fost singurul cuplu de la mine din clasă =)).
       V-am zis că m-am băgat la un concurs pe MangaShop.ro ca să-mi iau intrarea moca la Nijikon? GUESS WHAT? [nu contează dacă nu v-am spus, aflaţi acum] AM CÂŞTIGAT. Nu una, ci două invitaţii!! M-am scos cu intrarea gratis, tata mi-a dat toţi banii pe care mi datora plus o mică dobândă şi mi-a zis "dacă mi-i dai vineri când plec, luni ţi-i dau cu 25% dobândă". Şmecheru'...
       Mâine va fi o zi plinăăăă...doar e NIJI!

Haaaaahahahahahaaaappiness >...............<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top