Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 16 noiembrie 2012

Spontanitatea toamnei

Deloc stimulat
de căderea frunzelor

       Singurul loc în care văd frunze galbene, portocalii, frumoase şi fragile căzând este de la fereastra mea. În rest, ori nu mă uit, ori deja s-au pus covor pe pământ şi asfalt şi atunci nimeni nu le mai vede. Niciodată n-am îndrăgit toamna, pentru că-mi aminteşte cât de departe e vara.
      Îmi miros laptopul. Prin casă pluteşte o aromă de pâine prăjită şi, deşi bucătăria e în celălalt capăt al casei şi ai mei sigur nu prăjesc pâine, tot miroase ciudat. Dar nu e laptopul. O fi nasul meu răcit care are halucinaţii.
      Azi m-am trezit când a sunat ceasul, am mâncat şi m-am apucat de învăţat la geografie că la prânz am dat teză. Am citit cel mai recent capitol din Kuroshitsuji printre sesiunile de învăţare şi mi-a plăcut ce am văzut - pe Vincent Phantomhive. Pentru cei ce nu le sună cunoscut numele, el este tatăl lui Ciel, în acest capitol prezentat în timpul anilor lui de liceu - la fel de badass ca fi'su, ofc. Acuma ce ne mai lipseşte sunt nişte bucăţele drăguţe cu Rachel [mama lui Ciel].
     Pe la ora unşpe a venit poştăriţa, după care a venit tata la mine cu o hârţoagă şi când am văzut-o am început să ţip ca o nebună - îmi venise CD-ul cu Yuya. M-am uitat la ceas, aveam timp să merg să-mi iau jucăria şi să ajung şi la teză. Că doar poşta e cu schepsis, are program până la două juma' şi numai eu şi doar eu pot să ridic coletul că doar e pe numele meu.
Have some Paradise, it's good for the soul.
     Am ajuns la şcoală right on time. Mersesem pe stradă cu fularul la gură pentru că aerul rece mă zgâria pe gât. Am dat teza, am scris tot şi am câteva posibile greşeli, dar nimic grav. Undeva pe la jumătatea orei mi s-a înfundat total nasul din cauza temperaturii şi aerului din clasă. Aşa că m-am chinuit să respir pe gură până am ajuns acasă.
     Acum aştept DVD-ul cu filmul cu Yuya să se ripuiască ca să pot vedea filmul. Prefer să-l ripuiesc pe post de măsură de siguranţă şi să nu frec CD-ul de câte ori am chef să văd o fază din film. And like this I can also share the thing.

Happiness >.<   
Matsushita Yuya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top