Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 23 noiembrie 2012

Lost In Paradise

"All I feel is this curel
wanting"


       Am crezut în ceva atât de distant, ca şi cum aş fi uman. Şi am negat acest sentiment de deznădejde din mine, al meu. Toate promisiunile pe care le-am făcut, doar pentru a te dezamăgi. Tu ai crezut în mine, dar eu sunt distrusă. Nu mi-a mai rămas nimic, şi tot ce simt este această crudă dorinţă. Noi am căzut pentru tot acest timp şi acum, eu sunt pierdută în paradis.
       Oricât mi-aş dori ca trecutul să nu existe, el totuşi există. Şi oricât mi-aş dori să simt că locul meu e aici, sunt la fel de speriată ca şi tine. Nu mi-a mai rămas nimic, şi tot ce simt este această crudă dorinţă. Noi am căzut pentru tot acest timp şi acum, eu sunt pierdută în paradis.
     Fugi departe. Fugi departe. Într-o zi nu vom mai simţi această durere. Ia totul departe. Umbrele tale. Pentru că ele nu-mi vor da drumul.
      Până când nu-mi va mai rămâne nimic, şi tot ce voi simţi este această crudă dorinţă. Noi am căzut pentru tot acest timp şi acum, eu sunt pierdută în paradis. Singură, şi perdută în paradis.
__________________
Ce crud, chiar începusem să cred că m-am obişnuit cu dezamăgirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top