Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 16 noiembrie 2012

It is mine

KYAAAAAAAH
*infinte enthusiastic screams*




      Sincer, n-am găsit alt mod mai bun de a-mi transmite sentimentele pentru el. Inima îmi ardea cu fiecare sunet dulce pe care-l auzeam, şi acum încă mocnind necontenit. Aşteptarea a stins dorinţa din mine, dar când l-am văzut din nou după acel timp în care mă hrănisem doar cu iluzia lui, trebuia să fac ceva ca el să-şi dea seama cât de mult îl ador.
      Aşa că i-am cumpărat CD-ul.
     Când a venit astăzi poştăriţa, interesul meu era zero. Când tata a venit la mine în cameră cu o hârtie, interesul meu a crescut considerabil, dar faţa lui deloc serioasă şi vocea acră cu care mi-a zis "ia un creion şi scrie" mi-a tăiat entuziasmul. Scrisesem adresa oficiul poştal de unde trebuia să-mi ridic coletul cu CD-ul lui Matsushita Yuya pe care l-am comandat acum ceva timp.

    Au şi ăia un program de toată frumuseţea, dar nu aşteptam până luni nici bătută în cap. Cu tot cu răceala mea, m-am dus până în Ghencea [cartier în care n-am călcat în viaţa mea], am găsit poşta uşor şi în câteva minute pachetul era în mâna mea.
     Ajunsă acasă, m-am luptat ceva cu pachetul ca să-l deschid, dar în final figura perfectă a lui Yuya a ieşit la iveală. Mi-am cumpărat albumul 2U, versiune limitată B, cu un CD cu melodiile şi un DVD cu filmul în care Yuya are rol principal, Hikari, Sono Saki E. Versiunea A nu mai era pe stoc, aceea având pe DVD PV-urile pentru toate single-urile care apar pe album plus încă nişte clipuri. Sincer, chiar dacă ver. A ar fi fost disponibilă, eu tot pe B o luam pentru că filmul e mult mai greu de găsit decât videoclipurile.

CD-ul cu melodiile şi o bucată frumoasă de booklet :>
     L-am luat de pe YesAsia, pentru că au transportul gratuit la o gamă largă de produse mai pe tot globul. Am făcut comanda exact acum o lună, iar produsul a fost pus la poştă la trei-patru zile de la comandă şi a venit din Hong Kong [acolo are YesAsia sediul cred]. A ajuns aici în condiţie perfectă, ambalat atât de bine încât nici nu-l puteam simţi când atingeam pachetul.
      Cu siguranţă voi mai comanda de la YesAsia, şi site-ul vi-l sugerez şi vouă - nu are numai muzică japoneză [e cam evident după nume], are o gamă largă de produse: muzică şi film asiatice [adică coreene, chineze şi japoneze], anime [+ merchandise] şi manga, reviste şi tot felul de publicaţii asiatice.

DVD-ul cu filmul, altă bucată frumoasă de booklet şi nişte fluturaşi care au venit cu booklet-ul: unul cu datele concertelor din turneul în care Yuya a fost după ce s-a lansat albumul şi încă ceva legat de Kimi e no Love Song din care n-am înţeles nimic.
     SUNT MÂNDRĂ DE MINEEEE! Am făcut ce e normal pentru un fan adevărat - mi-am susţinut preferatul prin a-i cumpăra CD-ul şi mi-am făcut o bucurie mie. Mi-e ruşine când mă gândesc câte alte CD-uri au alţi fani, dar şi ăsta e un început, nu?

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top