Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 5 noiembrie 2012

De vorbă cu şi despre domnul Manga Shop

E ca un soi de
Moş Crăciun

      Doar că-ţi ia bani :)).
      Perfecţiunea, fragilă şi vicleană cum e ea, poate fi frumos întinsă pe o masă şi devorată din priviri, în timp ce-ţi goleşte portofelul. Însă aroma ei e atât de extraordinară încât te lasă fără regrete şi bani, dar cu un viitor şi nişte dorinţe sigure. Fie pe acea masă care nu şi-a schimbat poziţia în ultimii ani, fie în raftul meu, oricum îi stă bine.
       V-aţi prins la ce mă refer? La manga. Pe care acum un an nu credeam că voi ajunge să o idolatrizez atât de intens precum o fac acum. Şi cine face posibil ca hârtia aia lucioasă să ajungă la mine în raft? Banii părinţilor mei. Ahem, nu, nuuu, banii de care "fac rost" de la anumite surse, printre care ai mei. Asta, şi Manga Shop.

       Prima dată am făcut contact cu ei la Nijikon 2010, pe la începutul maniei mele pentru anime, perioadă în care abia începusem să citesc manga. Le-am văzut standul, m-a speriat şi lăsat cam perplexă aglomeraţia care îmi amintesc că m-a lovit la momentul respectiv şi am pus gheruţele pe primul meu produs, fanbook-ul Vampire Knight. Produs pe care nu l-am mai văzut ever de atunci la stand.
       Atunci am aflat şi de site, dar nici n-am îndrăznit să vreau ceva, pentru că nu simţeam nevoia. Până anul ăsta mi-am cumpărat treptat manga de pe la convenţii, până când am văzut pe site Box Set-ul Vampire Knight, pe care mi s-a pus pata bine de tot. Şi cum sunt eu foarte încăpăţânată, l-am comandat şi acum mă bucur de el. De atunci a început o mică manie care acum, după stoarcerea de bani pe care mi-a adus-o Nijikonul, e în pauză :)).

Parte din standul de la Otaku 2012.
       Despre Manga Shop în general: aduc manga, novel-uri, cărţi legate de manga şi japonia, calendare şi alte minuni [cam tot ce poate fi din hârtie, cu câteva excepţii] în România, din America. Marea majoritate a produselor, cu excepţia unora produse făcute chiar de români, sunt, deci în limba engleză. Au o gamă extraordinar de largă, de la serii populare la duzine de yaoi. La convenţii aduc în general serii populare, o cantitate de yaoi şi o secţiune de cărţi despre manga/Japonia. 
     Cum cumperi de la ei? Cu bani. Ştiu că se poate livra prin poştă sau curier, pentru care, dacă comanda este de peste 150 de lei, nu se percepe taxă. Eu n-am experienţă cu d'astea, locuiesc în Bucureşti, deci mă duc la sediu şi mi le iau singură. De obicei durează cam trei săptămâni ca produsul să ajungă în ţară de pe cealaltă parte a Atlanticului. Asta, dacă n-aveţi norocul să-l prindeţi în stoc.

     La Nijikon am avut de ridicat o comandă [se poate face şi asta - comanzi de pe site cu ceva timp înainte şi ţi se poate livra comanda la convenţie - faza se aplică şi pentru Otaku, creeed - şi astfel scapi de taxa de transport] şi astfel am stat un pic de vorbă cu Andrei, tipul care se ocupă de sistem.
     În primul rând, pentru că eu am câştigat concursul acela şi m-am scos cu intrarea moca [hell yeeeah \m/], l-am întrebat "aveţi de gând să mai faceţi ceva de genul în viitor?" [nu de alta, dar am cumpărat o serie de produse la Niji pe care mă mănâncă să le scriu review pe site, dar dacă e vorba de un concurs pe viitor, aştept până atunci >:)]. Şi mi-a zis ceva de genul "noi suntem relativ haotici", adică ideile şi organizarea lor sunt spontane. Mi-a zis că s-a gândit la un sistem de punctare a review-urilor [pe Manga Shop punctele înseamnă bănuţi], doar că momentan e la stadiu de idee pentru că evaluarea trebuie să fie satisfăcătoare pentru ambele părţi.
Standul de la Njikon 2012.
     L-am mai întrebat ceva ce mă frământa de muuult "Aveţi de gând să aduceţi DVD-uri cu anime?". Am primit un "nu" categoric, pentru că e destul de greu de adus, nu se vinde şi deci, nu are rost. E de înţeles de ce au ales să nu se streseze, astfel că eu acum am ajuns dispusă să cumpăr seriile mele favorite de pe internet. Am mai auzit de la Andrei ceva de genul "dacă intrăm pe profit", de unde am scos informaţia că Manga Shop în şapte ani de activitate, dintre care cinci ca şi afacere propriu-zisă, n-a avut profit. Şi totuşi au continuat. Un act nobil şi care mă face vreau să le urez succes în continuare.
     Cât despre Nijikonul din anul ăsta, se pare că au avut vânzări satisfăcătoare [numai eu am cheltuit vreo două treimi din bugetul meu la standul lor]. Recomand cu toată căldura Manga Shop, pentru promptitudine şi seriozitate :).

      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top