Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 28 noiembrie 2012

A fi eu însămi îmi ocupă tot timpul

Listening to
the music of my life

     Personajul principal al acestei nesfârşite aberaţii care se numeşte viaţa mea ar trebui să evolueze în ceva mai bun, dar, fiind prins într-un cerc vicios al societăţii pe care naratorul ăsta fără inspiraţie s-a decis să-l creeze, acum oscilează între suferinţă reală şi zâmbete fictive.
      Ducând o continuă luptă interioară, acest personaj cu un destin relativ satisfăcător de nefast, nu numai că nu poate percepe altceva decât rolul lui principal, dar şi dorinţele lui devin ceva irelevant în faţa lumii seci în care l-a trântit naratorul.

      Dar hăi să nu ne văităm, lamentarea e mai interesantă. Astăzi am ajuns la concluzia că procesul meu de autoeducare este stresant de continuu şi, în unele situaţii, o existenţă teoretic inutilă. Nu vreau, în nici un caz, să fie nevoie să mă schimb pentru a putea continua să-mi duc viaţa liniştită de până acum, în contextul în care n-am făcut nicio greşeală care să necesite o schimbare. Refuz să mă adaptez în acest mediu înecat de prostie şi răutate.
      Am nişte concepţii şi idei care, după modul de gândire impus de societatea în care trăiesc, sunt, nu doar greşite, ci pur şi simplu nebuneşti. Cel puţin aşa cred. Dacă ar fi după mine, populaţia Pământului ar fi decimată instant - să rămână numai oamenii care nu contaminează mediul în care trăiesc şi aceia care chiar pot contribui la evoluţia acestuia. Şi aici nu mă refer la poluare, ci la stupizeniile scârboase pe care unii le pot face şi la ura groaznică de care unii sunt capabili.
      Azi, un coleg de al meu a fost eliminat [adică nu are voie să vină la şcoală o perioadă, 2-3 zile, şi chiar dacă vine, primeşte absenţă] pentru că a îndrăznit să-o contrazică frumos pe directoare în legătură cu modul în care a ales să-şi poarte părul [tipul şi-a făcut recent dread-uri]. Nu-l cunosc nici pe el, nici ce s-a întâmplat, ce am relatat aici e o sinteză a ceea ce am auzit eu prin clasă, dar esențialul cred că acelaşi este. Ca să vezi cu ce se ocupă cei care ar trebui să fie la conducere - problemele reale nefiind astfel niciodată abordate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top