Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 18 octombrie 2012

Things about myself

Furată de la Miss Phantomhive.
Poa' s-o ia ciiiiiine vrea.

1. What is your best friends name?
...Ioana
2. What color underwear/boxers wearing now?
Gri
3. What are you listening to right now?
4. What's your favorite number?
N-am. Dar 16, dacă ar trebui să zic unul.
5. What was the last thing you ate?
...o chiftea

6. If you were a crayon what color would you be?
D'ăla cu mina multicoloră.
7. How is the weather right now?
E cam frig [the right now black window doesn't really help me]
8. Who was the last person you talked to on the phone?
Koori
9. The first thing you notice about a person?
Habar n-am...întreaga lor imagine? Adică nu-mi sar ochii pe un anumit lucru din prima.
10. Do you have a significant other?
Momentan nu
11. Favorite TV show?
N-am cablu TV
12. Siblings?
A ştiut Dumnezeu că sunt praf de egoistă şi nu mi-a dat
13. Height?
1.66 la ultima măsurătoare exactă, dar se pare că am mai crescut.
14. Hair color?
Şaten închis
15. Eye Color?
Căprui deschişi uneori cu tentă spre verde
16. Do you wear contacts?
Nu, nici ochelari, dar în ultimul timp cred că am început să cam chiorăsc
17. Favorite Holiday?
Vacanţa de vară
18. Month?
Decembrie şi August
19. Have you ever cried for no reason?
*rises eyebrow* Niciodată
20. What was the last movie you watched?
21. Favorite Day of the Year?
N-am. Poate data în care mă voi căsătorii.
22. Are you too shy to ask someone out?
Nu, doar că-mi ia mii de ani să o fac. Şi asta se poate interpreta.
23. Can you do a headstand (not using the wall)?
No way
24. Hugs or Kisses?
Amândouă? Depinde de persoană
25. Chocolate or Vanilla?
CHOCO FTW!
26. Do you want your friends to respond to this?
Maybe
27. Who is most likely to respond to a text from you?
...marea majoritate a persoanelor pentru care depun efortul de a scrie un mesaj. Cel mai probabil mama.
28. Who is least likely to respond to a text from you?
Nu trimit mesaje oamenilor care ştiu că nu răspund. Că mă costă bani. Îi sun, e mai simplu.
29. What books are you reading?
Manga? Mzaaanga?! *cum i-a zis zilele trecute Misaki*
30. Piercings?
Nu, îmi plac, dar nu pe mine.
31. Favorite movies?
The Shawshank Redemption, Alice in Wonderland [a lui Tim Burton], Kokuhaku
32. Favorite football Team?
Nu am nici o tangenţă cu orice fel de sport.
33. What are you doing right now?
Caut înnebunită lipiciul pentru materiale gazoase pentru a-mi finisa aripile de heliu cu care plănuiesc să zbor pe Nega Nebulus...Ce naiba pot să fac, stau şi scriu!
34. Butter, Plain or Salted popcorn?
Nu-mi plac floricelele. Dar dacă ar fi să aleg, cu unt.
37. Dogs or cats?
Pisicileeeee...şi câini mari <3 p="p">
38. Favorite flower?
...don't really have one...poate hortensia?
39. Been caught doing something you weren't supposed to do?
Ştiu să mă ascund bine. Foarte bine.
40. Do you have a best friend of the opposite sex?
Poate în viitorul apropiat. Momentan nu cred că ne putem numi prieteni foarte buni.
41. Have you ever loved someone?
Nuuuuu, am îndesat nasul în cărţi şi m-am trezit la 20 de ani că nu ştiu cum să mă comport cu rasa masculină [asta fiind o tipică situaţie pentru un serial asiatic]. Bineînţeles că da.
42. Who would you like to see right now?
Ce-i în spatele întunericului din camera mea? Pe Misaki?
43. Are you still friends with people from kindergarten?
Arrrrgh, screw them, idiots since they where kids. Nu, dar aş vrea
44. Have you ever fired a gun?
Nu. Şi aş vrea, dar să fie arma mea, nu a altcuiva.
45. Do you like to travel by plane?
N-am mers niciodată cu avionul, dar cu siguranţă mi-ar plăcea!
46. Right-handed or Left-handed?
Ca majoritatea
47. How many pillows do you sleep with?
Două, una mare şi una mai mică pe care-o iau în braţe
48. Are you missing someone?
My happy self
49. Do you have a tattoo?
Nu

Lumea mea e încă seacă fără muzica mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top