Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Music Roll

Azi am postat numai despre muzică, şi na! coincidenţă, am dat şi peste asta. Şterpelit-am'o de la Mazăre.


Numește patru trupe preferate:

1. Evanescence
2. GRANRODEO
3. Monarchy
4. Draw the Emotional [sau yuyoyuppe; nu ştiu dacă e neapărat o trupă, dar am ascultat prea multă muzică de-a lor ca să nu-i includ]

Care a fost prima melodie ascultată de la numărul 2?
Kanariya

Ce album preferat ai de la numărul 1?
Ador The Open Door, dar n-am apucat să ascult Evanescence. Ştiu, ruşine să-mi fie.

Ai auzit vreo melodie de la numărul 4 la televizor? Care?
Dăăhăăă, aş vrea eu. Pe Nico Nico, poate.



Câți membrii are numărul 3?
Cinci, şi m-am uitat pe albumul lor, că nu mai ştiam.

Ai lua cina cu chitaristul de la numărul 1?
De ce nu?

Ai fantezii cu cineva de la numărul 4?
Nu, sincer, nu. Nici măcar nu ştiu cum arată Yuppe. Deşi ţipă genial, dar nu.

Crezi că numărul 2 s-ar lua la bătaie pentru locul de parcare?
Hahaahaa, dar nu. They're too cool. Şi totuşi, dacă l-ai enerva pe KISHOW...

De câți ani există numărul 1?
14, un pic mai tineri decât mine

Numărul 3 conține fete?
Nuuu :))

Spune primul album care îți vine în cap al numărului 2.
BRUSH the SCAR LEMON

Ai rata un concert numărul 4 în orașul tău?
NO WAY. Dar nu-l văd pe Yuppe în Europa în viaţa asta.

Unde s-a înființat numărul 1?
Little Rock, Arkansas, USA

Spune un clip trist al numărului 2.
Clipuri triste nu prea au, dar să zicem Haitoku no Kodou.

Melodie de la numărul 3 care ai ascultat-o prima dată.
Habar n-am. Pentru că pe Monarchy i-am auzit prima dată live, în deschidere la HITT, şi n-am ţinut minte care-a fost prima melodie care-o cântat-o, că deh, acustica din cluburile româneşti e praf.

Replică memorabilă a unui membru al numărului 1.
Nu există, pentru mine, până acum.

Iubita sau iubitul solistului de la numărul 2?
=))) *Eu?* N'are, şi dacă are, voi avea un motiv să plâng.

Melodie a numărului 4 care ai ascultat-o ultima dată.
Leia

Videoclip tare al numărului 1?
Good Enough

Melodie care te întristează a numărului 2.
Uso no Iro

Ceva enervant despre numărul 3
Că au live-uri în cluburi cu metaloişti împuţiţi

Un vers random al numărului 2.
"Otome ga shoujo nukedasu shoujo" - primul vers din Mesmerize - GRANRODEO. E imposibil de tradus frumos, şi ar lua prea mult să-l explic.

Un cover al unei melodii al numărului 4.
Miku-tan - Leia [piano version] - melodia din cauza căreia am descoperit eu defapt Draw the Emotional.

Pe care dintre numerele 1 și 3 ai auzit prima dată?
Evanescence

Dintre 2 și 4, care i-ar plăcea colegului/colegei de bancă
Amândouă, cu siguranţă

Ce melodie a numărului 1 dedici profului/profei de mate?
-______- My Tourniquet, poate?

Recomandă-mi o melodie a numărului 2.
Mi-am recomandat singură leapşa, deci nu pot să-mi recomand mie din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top