Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 18 octombrie 2012

I want to be...

...crushed down


      Ploaia de metal care rănea pământul cu fiecare picătură cădea neîncetat peste o lume care nu mai merita dreptul la viaţă. Se secase pe sine atât de tare şi ajunse la un nivel de distrugere atât de mizerabil încât, acum, viaţa ei se scurgea uşor, însă fără nici o dâră de sânge. Nici sânge care să curgă din rănile ei nu mai avea, iar lacrimile ei aveau să devină propria-i distrugere.
     
       Sincer, vreau să scriu lucruri optimiste. Vreau să mă laud cu mica mea fericire şi parcă mi-e dor de palpităţile pe care mi le-ar aduce o dragoste inutilă. Şi totuşi, ce pot face când singurul meu sentiment cu adevărat intens este suferinţa? Nu mă satur de ea, deşi n-o doresc. Şi nici nu mi-e teamă că ar putea să mă consume încet, dar sigur.

Nu-mi spune că sunt inutilă. Tu ai creat fiinţa asta inutilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top