Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 20 octombrie 2012

I AM ME

HE IS HIM


     În faţa ochilor mei dansau lumina şi întunericul, iar din spatele celor două vise a căror uniune devenise realitate, privirea lui a tăiat precum sunetul vântului aerul. Mi-a cântat mie, pentru mine, din sufletul lui către inima mea; dorea ceva pentru care ar fi făcut orice. Dar universul lui a fost înecat de lacrimile cerului care acum curgeau şiroaie, doar pentru a realiza cât de ridicolă a fost intensitatea sentimentelor lui. Ploaia a continuat să-l taie ca o mie de lame, iar inima lui s-a sfărâmat odată cu speranţa acum inexistentă a viitorului. În urma ultimei zăpezi şi-a spus 'adio', dar vocea lui n-a mai putut ajunge la destinaţie. Şi totuşi dorul, şi poate luminile oraşului, l-au aruncat într-o agitaţie din care numai amintindu-şi propriile slăbiciuni a putut ieşi. În acel moment mi-a trimis din nou uîn zâmbet şi am simţit că tot ce îşi dorea el era o dorinţă. Mi-am pus încrederea în el pentru că i-am simţit propria încredere în sine, pentru ca în final să-l aud cum se îneacă în amintirile primei zăpezi. Pentru un moment s-a simţit atât de singur încât a vrut să-mi spună 'la revedere', dar cea ce la trezit a fost, ironic, o halucinaţie. Ar fi vrut el ca totul să se termine într-un sărut dar, s-a mulţumit cu sinceritatea.
     Zici că l-am băgat în friendzone. Nuuu, nu, deloc. Tot ce-am făcut a fost să-mi dau seama cât de direct se adresează Matsushita Yuya în primul lui album, I AM ME. Genial titlu, narcisista din mine e mulţumită.
     A trecut ceva timp de când l-am ascultat [cam o lună], dar, bineînţeleeeees, nu m-am plictisit de el. Pentru că e Yuya, d'aia. Fiind primul lui album, are un sunet relativ diferit faţă de melodiile care vin după el, iar vocea lui Yuya e un piiiiiiiiiic mai...tânără, nu ştiu cum să spun, se observă că are mai multă experienţă când ascult 2U, al doilea album al lui.

     Dar asta nu înseamnă că nu e la fel de devorabil precum restul discografiei lui Yuya. La fel ca 2U, I AM ME este o simfonie dedicată iubirii - fiecare melodie are, fie direct, fie insinuat, un mesaj legat de dragoste. Am impresia că există mai multe melodii la persoana I [sau a IIa? în orice caz, adresare directă] decât pe cel de-al doilea album, ceea ce dă creierului meu şi mai multe scântei. Dar nu conteză, mie-mi plac scânteiile.
    Genurile predominante sunt, tipic lui Yuya, R&B şi Pop, cu nişte balade presărate pe acolo şi câteva piese ameţitoare. Mi se pare că sunt mai multe melodii cu subiecte triste decât vesele, dar mie asta îmi convine. Cover-ul este foarte frumos - ni-l prezintă pe Yuya în mijlocul oraşului său de suflet, New York. Tot booklet-ul e defapt cu poze din New York, lucru care mă face să mă gândesc serios să-l cumpăr [şi pe ăsta, şi Paradise, şi SUPER DRIVE, şi Naturally şi toată discografia dacă se poate]. Hai să vi le iau una câte una:
  1. Prologue -I AM ME- - Because he is him. Titlul e genial de evident, un intro rapid, care te ţine într-un anume suspans, perfect pentru a preceda...
  2. YOU - "Ce vei face în seara asta pentru cineva?" Ăsta e fratele de cruce a lui SUPER DRIVE, celălalt cântec ameţitor dance-pop din repertoriul lui Yuya. Cu versuri mai bogate, mai puţin repetitive, şi deci mai puţin comercial decât frati'su mai mare, YOU este, bineînţeles, un pasional cântec de dragoste. În videoclip frumosul nostru dansează şi se impune like the master he is, şi el şi dansatorii sunt îmbrăcaţi genial [chestie care nu e deasă prin videoclipurile lui, după părerea mea]. Auzim şi ceva rap, iar Yuya pare să se distreze când face asta.
  3. foolish foolish - "Suferinţa se poate naşte şi din prostie", asta-mi spune mie melodia. Care, by the way, e prima melodie a lui Yuya. O baladă tristă în care Yuya pare, este şi sună atâââât de tânăr [are 18 ani aici]. Un cântec care ţipă a regret, plin de întrebări şi în care se mai găseşte acel strop de iubire care defapt n-ar trebui să mai fie. Videoclipul este filmat în New York [genial debut!], îl avem pe Yuya cu părul mai lunguţ [not my fav hairstyle, but it's Yuya!] şi o coregrafie filmată genial, făcută practic într-o baltă :)).
  4. Interlude I - Ploaia cade peste inima mea. Ironic e că l-am ascultat prima dată într-o noapte în care ploua. Un intro perfect pentru superba...
  5. Mr. Broken Heart - "Am avut impresia că ţi-am auzit vocea, dar era doar o farsă făcută de amintirile mele" Cu siguranţă preferata mea de album, o melodie care mi-a distrus fiecare bucăţică din inimă cu fiecare clipă. Nu se poate numi tristă, deja devine superb de distrugătoare şi exasperant de minunată.  Mi-a dat nişte idei extraordinare melodia asta şi am simţit fiecare secundă de disperare blândă ascunsă în ea. Nu mă satur de ea, şi acum îmi face sufletul să plângă. Melodia asta a fost de asemenea folosită în filmul Kanashii Boyfriend, primul film în care joacă Yuya.
  6. LAST SNOW - "Vreau să te văd, vreau să te văd...adio" Îmi amintesc că prima dată când am auzit-o în [the] 3rd Anniversary Special Live, mi s-a părut mai intensă decât varianta de studio. Pentru că aici Yuya e încă tânăr. Nu cred c-a împlinit 19 când a înregistrat asta. Încă o melodie melancolică, pentru că eu n-o pot numi chiar 'tristă'. Videoclipul, destul de captivant, ne dă cadou o ninsoare [că deh], un Yuya la fel de frumos şi îmi induce un dor ciudat de iarnă.
  7. Koe ni Naranakute(feat. Sista) - Dragostea poate renaşte din amintiri. O colaborare foarte drăguţă cu fetele de la Sista, pe care le-am auzit pentru prima dată. Vocile lor se potrivesc foarte bine cu Yuya, ele cântă la fel de impecabil şi avem şansa să auzim un alt soi din rap-ul lui Yuya. Pe care nu ştiu cum să-l descriu, dar pot spune că mă relaxează şi aş putea adormi cu el - Yuya practic şopteşte, nu vorbeşte. Videoclipul e ceva mai diferit, avem aici o fată care este practic iubita lui Yuya [I'm looking at you, Naturally] şi o poveste de dragoste complicată, dar tipică. Ah, şi încă o ninsoare. Snow FTW.
  8. Agitation - Te aruncă în acel tărâm al minunilor numit realitate. O melodie ciudat de carismatică, dar care îmi displace într-o anumită măsură. Dar îmi place mai mult decât îmi displace, deci de ce să mă plâng? Şi ăsta e un cântec de dragoste, dar poate prea ameţitoare dragostea asta.
  9. Interlude II - Aş vrea să zbor, dar unde? Un al instrumental relaxant, nu neapărat special, care introduce...
  10. Futari - Pentru că n-ai cum să-ţi realizezi greşelile când eşti singur. Titlul se traduce "Noi doi [împreună]", melodia fiind o baladă drăguţă care devoltă într-o anumită măsură subiectul dezvoltării. E un pic psihologică, să zicem. Folosită în filmul Toki wo Kakeru Shojo [în care Yuya are un rol minor], unde se potriveşte ca o mănuşă. Aici, zic eu, deja se observă o anumită dezvoltare a vocii lui Yuya.
  11. Negai ga Kanau Nara (REMIX) - Ştiu, dacă mi s-ar împlini dorinţele... Ăsta ar fi practic şi titlul melodiei [bine, fără faza cu "ştiu"]. Remixul este, evident, diferit de melodia de pe single. Şi, când am ascultat-o p'aia, m-a lovit la ureche diferenţa. Pentru că în remix Yuya cântă clar mult mai bine; nu zic că versiunea single nu e bună, dar se observă o evoluţie evidentă. Videoclipul nu este ceva extraordinar, o coregrafie interesantă şi un Yuya încă tânăr [zic tânăr că acum el tot tânăr e, dar mie îmi pare mult mai matur], un hairstyle drăguţ şi un zâmbet perfect. Niciodată n-ai cum să te saturi de siropul marca Matsushita.
  12. Trust Me - Iubirea mă face încrezătoare. ARRRRGH THE FEELS FOR THIS SONG MY GAAAWD. Bring it on, BRRRING IT ON DEEAR. Melodia asta o ştiu de aaani de zile. O iubesc de aaani de zile. M-am abţinut luni de zile s-o ascult ca să am un memories eargasm când am ascultat-o pe album. E printre cele mai populare melodii ale lui, alături de Bird. A fost, după cum poate mulţi dintre voi ştiţi, ending pentru anime-ul Durarara!! A fost prima melodie pe care am făcut karaoke [sunt mândră de mine!]. Tot pe latura dance-pop, tot pe latura coregrafie mişto şi ultra-epic and badass Yuya şi cu picătura de rap care să umple paharul şi să ducă fanii şi nu numai la extaz.  Videoclipul arată geeeeenial, mai ales că aveam acolo un solo de dans cu nişte mici influenţe MJ a la Yuya [se ştie că frumosul e fan MJ]. MEMORIES OVERFLOW eram în clasa a 8a când ascultam astaaaaa. Mi-e milă să închid videoclipul şi să trec la următoare. Than I shall sing along.
  13. first snow feat. Sista - Iarna l-a adus pe acel cineva care avea să-mi încălzească mâna în mâna lui. first snow este defapt un single care a fost lansat digital ca un soi de premergător al lui LAST SNOW [deştepte nume, ştiu]. Iarăşi le auzim pe fetele de la Sista, iarăşi urechile mele se îmbată cu şoaptele calde a le lui Yuya şi pot să spun că asta îmi place mai mult decât LAST SNOW. Refrenul celor două melodii e la fel, dar versurile ăsteia mi se pare mai intense, mai frumoase şi mă ating pe mine mai în adâncul sufletului.
  14. Sono Toki Made no Sayonara - Dar eu sunt încă aici. Ador cântecul ăsta pentru că 1. îmi sună mie a ceva pop-rock [you can't ever go wrong with a electric guitar and this one has it] şi 2. Yuya cântă cu pasiune. Iar Yuya pasional e de un miliard de ori mai minunat. O...baladă de dragoste, despre o despărţire d'aia frumoasă cum îmi place mie.
  15. Interlude III - Visele mele sunt alături de tine. Un alt instrumental perfect pentru a aduce în scenă...
  16. Hallucination - "Oamenii sunt cu toţii păsări care trăiesc în interiorul cuştii numite disperare". O baladă superbă care omagiază iluzia vieţii, care îmi aduce aminte de vara mea blândă şi de marea care m-a înconjurat. Este, de asemenea, folosită ca şi ending pentru cel de-al doilea musical Kuroshitsuji, unde, ironieee, sună mai bine. Sună mai bine live decât în studio. Nu ştiu ce i-au făcut vocii lui Yuya, cum l-au pus să cânte, dar live sună mai frumos, mai puternic, mai pasional, mai viu.
  17. Kiss me - Şi dacă nu vreau? [are you stupid, braaain?!] Pusă aici unde este, Kiss me e ca un ghimpe, sincer. Melodia e drăguţă, poate că unora le place pentru că e praf de directă, dar mie tocmai de asta nu-mi place. Una dintre puţinele melodii din repertoriul lui Yuya care-mi displace.
  18. Honesty - Nu-mi mai aminti de mine. Honesty este o melodie ciudat de sinceră [exprimare genială sau groaznică, cum vreţi s-o luaţi], în care eu mă regăsesc. Yuya cântă despre susţinerea celor de lângă tine, despre acceptarea oamenilor aşa cum sunt şi la un momentan trece în latura romantică [pentru că, deh]. Videoclipul este filmat într-o...catedrală ce-mi pare a fi creştină [nu ortodoxă, în orice caz]. Avem tipicul: Yuya frumos, Yuya dansând frumos, Yuya cântând frumos, Yuya being Yuya.
     Va trebui să fac cândva, cumva şi o postare legată de toată discografia lui de până acum. Aveam de gând s-o fac azi, dar nu cred că mai am energia şi cheful. Daaaaaaaaaaaaar, CD-ul meu cu Yuya e pe druum. HEEEELL YEAAAAAH!
     Recomand albumul ăsta...orcui vrea să-l descoperele pe Yuya [deşi 2U, după părerea mea, e mai bun pentru asta], oricui vrea să asculte muzică bună şi oricui vrea să adoarmă cu ceva frumos pe fundal.

See You.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top