Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 8 octombrie 2012

松下優也 : 20101225~Last Night Show~

"Feel me"
      Scăldat de lumina strălucitoare şi înecat în privirile celor care-i strigau numele, fiecare secundă a devenit pentru el un vis împlinit. Am devorat fiecare moment în care simţeam pasiunea şi vocea lui, şi i-aş fi devorat şi acea bucăţică din suflet pe care ne-a pus-o în faţă dacă nu aş fi vrut ca momentul să fie etern. Fiecare mişcare a lui, venită dintr-un instinct pe care mi-e atât de uşor să-l înţeleg, era o piesă din acea simfonie care nu era nimic altceva decât a-l privi.

      Şi vai cât îmi aminteşte de mine. Am terminat de vizionat acum câteva minute primul dvd live al lui Matsushita Yuya, "Last Night Show", spectacol care a avut loc chiar în noaptea de Crăciun a anului 2010. Am profitat de faptul că ai mei nu sunt acasă şi am dat muzica tare, deşi cu câteva reţineri. Apoi mi-am amintit că n-am vecini şi m-am bucurat de sunet şi privelişte. D'aia îmi iubesc eu javra de calculator vechi şi boxele care merg pe sfert - sunt în stare să ducă perfect un spectacol din ăsta. Dacă fac rost şi de un videoproiector, am să-l văd pe Yuya în mărime naturală la mine pe perete.
BADASS IS BADASS
Melodiile fost'au:

1. Trust Me
2. YOU
3. Close to you
4. I'm Sexy
5. Mr. Broken Heart
6. その時までのサヨナラ (Sono Toki Made no Sayonara)
7. foolish foolish
8. Bird
9. LAST SNOW
10. L.o.L
11. Agitation
12. foolish foolish (REMiX) [English Version]
13. 4 Season
14. Paradise
15. Secret Love
16. 君の声 (Kimi no Koe)
17. Honesty 

      Am dat gata de curând discografia lui Yuya - ceea ce înseamnă câteva postări care au să mai vină în legătură cu frumosul ăsta. Şi înseamnă că ştiam toate melodiile, cu ca la 3rd Anniversary Special Live, să am lacune.
       Eh, ăsta e un live tipic de'al lui. Adică tipic de bun, adică delicios de bun de devorat. Ca să nu cumva să pară că subestimez live'u sau ceva, doar mi-a plăcut la nebunie. Nu e primul live pe care l-am văzut, dar cu siguranţă cel mai lung. Se deschide cu melodiile lui mai dance, adică primele patru, deci avem parte de Yuya mişcând frumos corpul ăla superb. Plus, într-un costum alb - alt specimen care arată bine în orice. Apoi dance show, Yuya fuge să se schimbe şi apare ca să ne cânte cu toată inima lui [deci serios i-am simţit sentimentele cum curgeau râââu, nu altceva] Mr. Broken Heart şi la fel de pasional Sono Toki Made no Sayonara. Me gustaa, bravo, thumbs up şi orice mod de aprobare - în ador pe Yuya când e pasional. Când face donaţie de sentimente. Generos, nu aşa!
       Spun asta pentru că atunci când dansează şi cântă - lucru pentru care trebuie lăudat - se concetrează egal pe amândouă, dar nu le poate face la max [că altfel te duci nabii, oboseşti, nu mai ai aer, te iau durerile de cap şi cazi de pe scenă - nu se cântă aşa, imposibrru]. Aşa, deci, revenind. Yuya a schimbat vreo patru costumaţii pe parcusul spectacolului şi s-a distrat de minune.


      Pe mine bisul [sau encore, cum spun japonezii] m-a băgat în priză. De ce? A cântat Paradise...gyaaaaah! Aveam puternica impresie că dvd-ul ăsta e făcut înaintea lansării lui Bird, nici nu mai pomenim după Paradise [care vine după Bird - ştiu discografia lui Yuya în ordine coronologică - uite ce repede învaţă omul ceva când îi place]. Buun, buun, deci cântă frumosul Paradise, plus îmbrăcat în hainele pe care le purta în videoclipul melodiei - Yuya + leather jacket = SO MUCH WIN! Apoi Secret Love, o aud [din nou pentru a mia oară] şi îmi dau seama că mie chiar îmi place melodia asta [prea multe melodii bune pe 2U :))]. Deci sincer, mi-a plăcut bisul pentru melodiile astea mai noi [tot ce vine după I AM ME, primul lui album, e nou pentru mine - las' că vă bat eu la cap şi cu albumul ăsta şi cu restul discografiei lu' Yuya], îmi venea să dansez [n-am deloc ritm în sânge -____-]. S-a terminat cu drăguţa Honesty şi în final de tot Yuya a făcut un comentariu legat de audienţă, toată lumea a ţipat şi eu am dat repeat de 5 ori ca să nu înţeleg nimic.

      Vorbind de audienţă...japonezele, faţă de europence sau americance sunt nimic. Fire de praf, mute, fără viaţă. Dacă eram eu acolo urlam din toţi rărunchii [cum fac defapt toate disperatele astea ca mine când vin japonezi în ţară]. În final, mâine începe şcoala şi asta mă face să am coşmaruri. În finalul finalului, atâta timp cât se întâmplă să nu suportaţi muzica pop, ascultaţi-l pe Yuya. Pentru două motive: arată bine şi...arată bine. Nuuuuuu, nuuu: cântă superb, dansează hipnotizant şi arată genial. Na'vă deci trei motive.

See You.
[a second later edit] FANS, Y U NO upload this Mr. Broken Heart live? Naiba, o grămadă de melodii din live, numa' asta nu. Şi e şi mah fav.
[two seconds later eeedit] FAAANS, Y U NO like good quality? Pot să jur că în original Paradise se aude mult mai bine decât în clipul de pe youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top