Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 10 septembrie 2012

Răcoarea toamnei...

...mă va lovi peste un mileniu

     În aşteptarea acelui dezgustător sezon care mă rupe pe mine de visele mele, hai să aducem un elogiu nu toamnei disperărilor mele, ci frunzelor care veşnic cad şi ne taie drumul spre noi orizonturi. Nu, nu mă arunca în vârtejul tău, toamnă dragă. Tu eşti minunată, e viaţa mea cea care mă face să te urăsc.
Matsushita Yuya - L.o.L.
Ironic titlul, pentru că melodia e praf de tristă.
 1. Ce înseamnă pentru tine toamna?
Stres, nevoia te a mă integra din nou în marele meu oraş după o vară în care i-am dus dorul. Şi ploi, ploi să-mi inunde grijile.

2. Numește trei lucruri care-ți plac să le faci în acest anotimp.
Să reînvii amintiri [toamna mereu mă face să creez amintiri], să fug prin ploaie ca nebuna şi să dansez prin bălţi.

3. Care-i luna ta preferată de toamnă? De ce?
N-am o lună preferată pentru că viaţa mea se derulează vara. Dacă ar fi să numesc una, să fie Noiembrie, pentru frigul ei sec.

4. Povestește cea mai frumoasă experiență din intervalul septembrie-noiembrie.
Şi acum realizez cât de seacă fost'a toamna pentru mine. Hai să spunem că primul meu concert a fost toamna.

5. Ce ambiții ai pentru toamna lui 2012?
Să supravieţuiesc. Şi să arunc cât de mulţi bani posibil la Nijikon.

6. Scrie patru versuri versuri - de la tine - în legătură cu toamna.
Stropii de ploaie-acum mă taie
Iubirea mea-i de nori furată
Odată cu-adierea-celei veri
Ce a rămas de mult uitată

7. În viziunea ta, care este cea mai frumoasă experiență ce se poate trăi în acest anotimp?
Să faci baie în Marea Neagră. În noiembrie, poate. Şi să te îndrăgosteşti de un nebun/ă ca tine pe care să-l găseşti la malul mării în octombrie.

8. Ce crezi că definește cel mai bine toamna?
Când eram mică, învăţătoarea mea ne-a zis că toamna, care a fost frumoasă la început, are să devină ceva hidos pentru că nu poate să accepte venirea iernii, mai frumoasă decât toamna.

9. Te-a atins vreodată melancolia toamnei și starea generala specifică ei?
Da, bineînţeles. Când mi-am dat seama că mi-era scârbă de iubirea mea, era toamnă. Doamne ce moment frumos!

10. Un aspect negativ al acestui anotimp.
Că face vara să se termine. Şi că mă face să păşesc în clădirea aia deplorabilă care se numeşte liceu.

Happiness >.<
Ce dracu' e aia somn? 
Leapşă luată de la Rareş, via Saravis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top