Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Isterie de noapte - lvl: sleepover

"Ştiţi, ai mei pleacă mâine de acasă..."
"Eu vin.""Şi eu.""Şi eeeeu."

       Există unele momente care, trăite alături de persoanele potrivite, pot deveni amintiri de neuitat. Astfel că noi, care nu ne putea odihni din cauza luminii nopţii, am trecut spontan printr-un mic carusel al discuţiilor relativ inutile, al momentelor de isterie şi a sesiunilor de elogiere a pereţilor mei.
      N-am făcut curat în cameră. Dozele de bere fără alcool, bere cu un gust divin, încă bântuie goale pe mese, sticla de bere pe care Shiro nu mi-a plătit-o e lângă calorifer şi Yuuya ar fi trebuit să zâmbească de pe monitor. Şi uite că v-am făcut inventar.
      Aseară pe la ora zece fără ceva o sun eu disperată pe Anna, care nu răspundea pentru că presupun că ţipa ca o nebună la Folk You. Mi-au zis şi mie să vin, dar aspiratorul m-a ţinut din drum. În fine, undeva pe la ora zece jumate m-am întâlnit cu aceste trei nebune, Shiro, Mika şi Anna la metrou la mine; am trecut pe la magazin, unde am aruncat o grămadă de bani, şi am decolat la mine acasă.
      Le-am arătat camera şi mi-a crescut pipota când am văzut că şi ele iubesc pereţii mei la fel de mult ca mine. Apoi am ajuns la concluzia că ne e foame, aşa că eu şi cu Anna am pregătit masa. Mai mult eu, pentru că astea oscilau între bucătărie şi camera, astfel că erau momente în care eram singură, şi momente în care erau în cameră două disperate care urlau în timp ce se hâţâiau în scaune, plus Anna. Am vrut să facem omletă, şi, cică Mika "haai, pasează ouăle, aruncă-le! ţi le plătesc eu, numai aruncă-le!". Da, sigur, după ce le mănânc [mâncăm, defapt]. La masă nuuu ştiu cum s-a ajuns să vorbim despre fantome, despre excremente, muci şi alte chestii relativ scârboase. Eram în starea aia în care "nu râdeţi că ne înecăm". În final am reuşit să mă înec de mi-a venit laptele pe nas.
       Apoi vezi-le pe astea pe net, folosindu-se la maxim de unealta supremă de torlluit. Aşa minţi bolnave n-am mai văzut în viaţa mea, sincer. Am şi eu doza mea [serioasă] de perversitate, dar ţin pentru mine toate prostiile care-mi trec prin cap. Ele nuuuuu, şi-au lăsat fetele toţi gărgăunii afară. Până când mi-am dat seama că mi-era somn şi mi s-a spus o chestie la care nu mă aşteptam "eşti mai rău ca mama!". You don't saaay. Ne-am uitat la parte dintr-un concert al lui Mayu şi astfel, mulţumesc din nou genialului mei cartier pentru că n-am vecini pe care să-i trezesc. Către dimineaţă ne-am jucat sticluţa la greeeeu, s-a ajuns la un moment dat de vorbeam numai despre dragoste, relaţii şi băieţi şi când i s-a părut lui Shiro că afară de face lumină [de unde], am decis să ne culcăm.
       Anna a avut geniala idee să tragem la sorţi cine cu cine doarme, iar în final ea a picat cu Shiro, pe care o ameninţase că-i tare părul [părul lu Shiro cred că are aproape un metru lungime]. Am făcut karaoke cu Shiro pe melodii depresive de la Evanescence şi alte chestii, le-am văzut pe astea două, Mika şi Shiro, dansând pe chestia asta care pe mine m-a lăsat total cu gura căscată şi multe alte prostioare pe care cine şi le mai aminteşte?!
       Şiiiii, să-i vezi faţa lu' Anna când i-am zis că suntem colege. Toată seara [noaptea, ce naiba], eram ceva de genul "coleegaaa". Să vezi când începe şcoala.

Haahaaahahappiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top