Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 17 septembrie 2012

I Will Forever...

...remeber that time's
feelings.


      Mi-am dorit schimbarea, dar acum îmi pare greu s-o fac. O iau din nou de la capăt, şi parcă psihicul meu nu mai rezistă, plângând după nişte linişte. Dar odată ce a început, ca o furtună peste pământul uscat de liniştea verii, va trebui să învăţ să mă bucur de gălăgia care va deveni rutina mea. Acum, însă, nu e nevoie să rezist, e doar nevoie să mă bucur.
      A început, ca un val imens care m-a înghiţit, anul şcolar. M-am mutat de la liceu, astfel că şi azi am avut parte de aceleaşi emoţii pe care le-am avut anul trecut pe vremea asta. Ai mei au venit în sfârşit acasă dimineaţă de devreme [dăi, trezeşte-te, deschide uşile şi trage zăvorul] şi undeva pe la ora 10 eram la noua şcoală. A trebuit să ne plimbăm puţin, eu şi tata, ca să se aprobe transferul, iar în final la ora 1 eram înapoi la şcoală.
      Unde [eram siiiiigură] am întâlnit o Sara cam supărată [de ce, deee cee i-ai spus că m-am mutat, trebuia să fie o surpriză >.<] şi o Anna entuziasmată. Am făcut cunoştinţă cu colegii, care, momentan, par la fel de normali precum păreau nesimţiţii ăia din'nainte în prima zi de şcoală, vedem acum evoluează lucrurile. Dar aici o am pe my Anna, cu care, OMFG, o să mă văd în fiecare zi. O să fie hardcore.

Şi, bineînţeles, n-am nici un cheeef de şcoală.
Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top