Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 16 septembrie 2012

松下優也: 3rd Anniversary Special Live

"Tokashiteru yo!"


      Acea lumină pe care aş fi vrut s-o simt cu adevărat, deşi era prea târziu, mi-a încălzit totuşi sufletul. Aş fi vrut să-i pot spune cât de frumos este el în ochii mei, dar visul meu a rămas dorinţa de a mă întâlni cu el în vis. Ar fi un lucru minunat, dar până îl voi întâlni, voi continua să dorm.
      (The) 3rd anniversary live este un concert susţinut de Matsushita Yuya pentru a celebra, cred, trei ani de carieră. Concertul a fost susţinut în aceeaşi locaţie ca şi primul live al lui Yuya şi a fost transmis live pe Nico Nico Douga [un soi de youtube japonez]. De ce am ales să-l văd pe ăsta, şi nu altul? Pentru că în acest concert Yuya se depărtează puţin de stilul lui tipic, unde dansează pe scenă şi cântă live cu instrumentalul înregistrat, şi adoptă un stil mai relaxat şi mai relaxant. Muzica este practic cântată la instrumente, deeci, elementele sintetizate dispar. Exact modul în care doream să-l aud pe Yuya.


The Live's Track List:
  1. SUPER DRIVE
  2. YOU
  3. Back to Love
  4. LAST SNOW
  5. She Ain't You (Chris Brown cover)
  6. Bird
  7. foolish foolish
  8. Yume de Aetara
  9. Naturally
  10. Paradise
  11. Trust Me
        Am pus în gri melodiile pe care le-am auzit pentru prima dată. SUPER DRIVE a fost genială pentru că s-au folosit din plin de chitara electrică, iar la Yume de Aetara a fost un moment din ăla kawaii în care fanii au cântat cu el. A avut vreo trei pauze în care a stat de vorbă cu fanii, şi am ajuns astfel la concluzia că Yuya e un tip extraordinar de deştept şi drăguţ. E coerent când vorbeşte, adică pur şi simplu cuvintele îi curg fără pauze. În pauzele astea de care vă spuneam Yuya vorbeşte despre diverse lucruri: face referire la primul lui live, îşi aminteşte de modul în care se simţea atunci. Îl menţionează şi pe Michael Jackson [Yuya e mare fac MJ, îi foloseşte mişcările prin live-uri], astfel că trupa începe să cânte linia melodică de la Billie Jean, îi dau lui Yuya o pălărie şi tipul face câteva mişcări distrugătoare. Apoi, înainte de Paradise, se apucă şi vorbeşte despre drama Quartet...pe care eu azi vroiam s-o văd [ironieeeee!]. Mi-a plăcut muzica [ofc], mi-a plăcut că fanele îl strigau mereu când era linişte şi erau atââât de kawaii şi am adorat chitara aia electrică.
       Vocea lui live sună, bineînţeles, la fel ca în studio, mi-a plăcut mai ales cât de clar a cântat Bird. Şi, piesa de rezistenţă: Yuya era blond. Şi, biiiiineînţeles, tot îi stă bine!


See You.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top