Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 15 septembrie 2012

2U

Nu mă lasă aici,
când avem paradisul lângă noi.


      După ce uşa s-a deschis am păşit într-o lume ameţitoare, doar pentru a realiza cât de natural este faptul că sentimentele mele erau atât de profunde. Fără a ştii ce înseamnă cuvântul dragoste, m-am îndrăgostit şi iubirea mea rămas neschimbată pe lângă timpul care trecea. Odatu cu dulcea adiere a verii am crezut că viaţa mea s-a transformat într-un paradis de lumină. Întunericul nopţii şi singurătatea care vine cu el mi-au adus aminte că iubirea mea era de mult cenuşă. A fi alături de acea persoană devenise ceva atât de complicat, dar acea blândă melodie care era aceeaşi ca la început m-a făcut să-mi amintesc de sentimentul pur de la început. Mi-am recâştigat libertatea pentru că am ales să-mi accept destinul şi am continuat să ascult acel cântec care era numai pentru mine. În final am înţeles că aveam să trăiesc într-un exces de iubire continuă.


      Despre Matsushita Yuya am precizat mai multe în postarea despre genialul lu single, SEE YOU. Deşi am ascultat 2U cu mult timp înainte de SEE YOU. Pentru cei care nu-l cunosc deloc, Mayu este un cântăreţ japonez de muzică pop şi R&B; se poate să-l fi auzit în anime-uri precum Kuroshitsuji II [primul ending, "Bird"], Durarara!! [tot primul ending, "Trust Me"] şi în recentul Natsuyuki Rendezvous [openingul..."SEE YOU"].
       Am devenit interesată de muzica lui când am ascultat acum vreo două luni "Bird" şi am auzit pentru prima dată celalată melodie de pe single-ul cu acelaşi nume, "4 seasons". Melodie care, being an up-beat song, este total opusul unei balade precum "Bird". Am vrut să ascult muzica lui Mayu pentru că ador sunetul blând al vocii lui, şi, deci, unor melodii precum Bird sau SEE YOU. Însă, după cum am spus, Mayu cântă pop, şi deci există şi melodii mai puternice...nu ştiu cum să le numesc, mai...rimate [termenul ăsta sună antic]. Astfel că, într-un anume mod, l-a început m-a speriat diferenţa dintre cele două melodii.

        Însă, după "Bird" am avut surpriza să-l aud în Natsuyuki şi "SEE YOU" mi-a plăcut atât de mult încât mi-am zis că până melodia în sine se lansează, ascult un album de-al lui. L-am ales pe cel mai recent, cel de-al doilea album al lui, "2U". Lansat pe 22 februarie, data albumului a fost aleasă pentru a marca faptul că în acest an Mayu avea să împlinească 22 de ani [i-a împlinit pe 24 mai].
       Astfel că, 2U oscilează între două teme: cântece up-beat şi balade, cu unele melodii fiind un amestec interesant între cele două teme. Vocea lui Mayu se adaptează foarte bine, lucru din care tragem concluzia că este un cântăreţ versatil.
        Un lucru pe care l-am făcut odată cu 2U a fost să mă uit la videoclipurile melodiilor (cele care au, ofc) înainte să ascult melodia în sine. Astfel mi-am format o idee mai solidă despre melodie în relaţie cu clipul ei; plus, e o experienţă interesantă - adaugă o doză de entuziasm. Nu am putut să nu observ că absolut toate melodiile sunt practic cântece de dragoste, fie şi prin faptul că sentimentul este insinuat.
        Coperta îl prezintă pe frumosul Yuuya într-un mediu care insuflă acelaşi sentiment precum albumul, deci îmi place [bine, tot ce ai nevoie e să-l vezi pe Yuuya şi cu siguranţă îţi va place]. Acum să le luăm pe rând:

  1. Theme of 2U - Un instrumental introductiv destul de bun, care te bagă într-un soi de suspans.
  2. SUPER DRIVE - Nebunia albumului. Şi asta ar fi de ajuns, dar hai să dezvoltăm de dragul videoclipului. Videoclip care este la fel de ameţitor precum melodia: coregrafie rapidă, mulţi dansatori, joc rapid de lumină şi feţele lui Mayu care sunt cele mai distrugătoare.
  3. Naturally - Melodia care m-a făcut să nu pot trece la următoarea. Am adorat PV-ul din prima clipă [Mayu dansează superb!]. Un cântec de dragoste care spune ceva de genul "e normal (natural) că te iubesc enorm". Ce mai dai drumul, în mod indirect, dar fie, robinetului cu sirop, săracul a explodat de mult. Şi aşa şi creierii mei, după acea notă lungă, puternică, perfectă care încheie o declaraţie supremă de dragoste.
  4. Beautiful Days - Singura melodie de pe album pe care n-aş recomanda-o. Are o linie melodică jucăuşă, să zicem, şi nişte versuri bune, dar mie personal nu-mi place acea linie melodică. Abordată altfel, cred că ar fi ieşit ceva mult mai frumos. Singurul lucru care o salvează e vocea lui Mayu.
  5. Interlude I - Un instrumental simplu şi relaxant care reproduce melodia pe care o precedă.
  6. 4 seasons - OH MY GAWD what is thiiiis?! Sună bine...e kawaii...me gusta! - reacţia mea de fiecare dată când ascult melodia. Cântecul ăsta emană prin toţi porii [lui inexistenţi] vară. PV-ul este filmat pe plajă, vara, şi este relativ simplu, but Mayu still looks good! Mhm...tot un cântec de dragoste, a cărui idee o puteţi deduce din titlu.
  7. Paradise - Distrugător al sufletului meu. Plouă...peste el şi mă îneacă pe mine! Alături de Naturally, una dintre favoritele mele. Un cântec optimist, în care Mayu îţi cântă numai ţie, celei care asculţi [defapt unei iubite insinuate]. Videoclipul este bun, îmi reconfirmă faptul că Mayu dansează genial de bine şi întăreşte o zicală japoneză "Bărbaţii chipeşi nu pot fi răniţi de apă".
  8. Life in the Dark - Îmi aminteşte de nopţile în care nu pot să dorm, de altfel inexistente ["nu pot nu există, nu vreau" se explică şi în această situaţie]. Melodia asta, acum că o ascult mai bine, prezintă perfect depresiile mele zilnice. Aaaaaaand...electric guitar + Mayu = SO MUCH WIN!
  9. Interlude II - Alt instrumental relaxant, perfect pentru a preceda...
  10. Last Dance '60 - Cea mai tristă melodie pe care am auzit-o în viaţa mea. Versurile sunt, premieră, în engleză [limbă pe care Mayu o pronunţă impecabil pentru un japonez] şi sunt atât de dureroase încât, împreună cu vocea superbă a lui Mayu, melodia devine distrugătoare.
  11. 2 of Us - Ceva din care avem fiecare de învăţat. N-am înţeles total versurile, dar din ce am prins, melodia descrie acea decădere uşoară a unei iubiri. Una dintre preferatele mele.
  12. Kimi e no Love Song ~10nen Saki mo~ - Te face să vrei să iubeşti din nou. Titlul s-ar traduce "Un cântec de dragoste pentru tine ~şi peste 10 ani~". Când am văzut prima dată videocliplul, mi-am spus "uite ceva cu adevărat frumos". Este...un cântec de dragoste, bineînţeles şi prezintă acea iubire pură şi puternică care-ţi încălzeşte sufletul. PV-ul este puţin tipic, dar tot rămâne diferit pentru că există şi alte personaje principale în afară de Mayu :)). Cu siguranţă, favorita mea absolută de pe tot albumul.
  13. Bird - Prima mea melodie a lui, şi acum superbă. Şi au trecut trei ani de când am auzit-o prima dată. Nu pot să-mi dau seama dacă Bird are o temă anume stabilită, este relativ abstractă. Să spunem că mie îmi insuflă fericirea libertăţii, ceea ce e totuşi ironic. Videoclipul este dezamăgitor, s-ar fi putut face ceva mult mai bun [dacă ar fi fost mai multe fonduri, cine ştie?], dar ideea în sine nu este rea [pur şi simplu omoară sentimentul melodiei, după părerea mea].
  14. A Song For You - O doză de optimism direct. Direct, pentru că el cântă din nou la pers. I. Faţă de "Beautiful Days", care este relativ enervant, sunetul jucăuş al acestei melodii te face să vrei să zâmbeşti.
  15. Beauty&Beast - "Do you have a boyfriend?" And so it fried my brain. Aaalt cântec de dragoste, de data asta descriind stadiul ăla incipient în care îţi sar fluturii în stomac numai când auzi numele persoanei. Îmi place să-l aud pe Mayu îndrăgostit, sincer.
  16. Secret Love feat. BRIGHT, SHUN - Undele amorului lovesc din nou. O altă melodie de pe latura ameţitor-comercilă, cu unele versuri care nu au sens şi nişte rap care nu cred că e al lui Mayu [o face şi pe asta (perfect), rap, that is]
  17. Step by Step - Păcat că nu şi ţinându-ne de mână. Un cântec despre ceea ce trebuie să facem toţi, mereu: să creştem. Să ne maturizăm, să trecem peste tâmpeniile alea numite obstacole. Un mod bun de a încheia acestă elogie adusă amorului care se numeşte "2U".
I WANT MOAR YUUYA...!
Hahahahahaaappiness >.< 




See You.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

     
    back to top