Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 7 august 2012

Natural Summer

Vara,
nebunia vine automat


      Fie că sunt momente speciale sau simpla rutină, vara totul se schimbă. Inclusiv modul în care îmi respir aerul. Muzica sună puţin mai bine, parcă orice baltă de care mă apropii miroase a mare şi de câte ori pun mâna pe pix, îmi dau seama că mâna mea nu vrea şi nu are nevoie să scrie. Vreau să opresc timpul.
    Sau să-l fac să se repete, ca în vara lui Haruhi. Azi am ajuns în oraş după ce sâmbătă am fost plecată, dezorientată şi cu doar 3 ore de somn, într-o călătorie prin ţară (şi am bătut doar două judeţe). Am stat la ţară tot weekend-ul fără laptop [am supravieţuit :>] şi am ajuns astăzi în capitală tocmai la timp pentru a merge la meditaţii la japoneză.
    Am progresat, să zicem (cred că l-am făcut pe a din hiragana de 100 de ori şi tot nu-mi ieşise perfect). Am trecut prin hiragana destul de repede, având în vedere că le ştiam cât de cât dinainte, astfel că am ajuns undeva pe la cele cu "s" (sa, shi su, se, so). Am studiat o parte din particule - gramatica japoneză e destul de diferită (având în vedere că verbele n-au persoană şi număr, nu există articol şi substantivele au aceeaşi formă la sg. şi pl.). Momentan, mă simt ca un copil la clasa I care învaţă să scrie; m-am cărat cu geanta de şcoală (singura în care încăpeau nişte copii după unele cărţi) şi am simţit că mă duc fix la şcoală (chiar era să cobor în staţia din drumul spre şcoală). Momentan fac o pauză pentru că e vacanţă şi tata n-are de gând să stea pe acasă.
    În ultimele zile în care am fost la ţară m-am holbat intens la cerul înstelat (în Bucureşti e mare raritate) şi am ajuns la concluzia că pământul se învârte (oare de ce luna nu mai era în locul ăla în care era acum o săptămână? maare mister - i'm such a baka). â
    Am citit şi volumul 10 din Vampire Knight (cu el se termină porţiunea acoperită de cele două sezoane din anime) şi acum mă gândesc intens ce să comand la Nijikon (comand de pe mangashop.ro şi iau cărţile de la standul lor de la convenţie). Momentan am următoarele opţiuni: cu un buget de maxim 200 de lei (îmi mai trebuie bani şi pentru convenţia propriu zisă, nu? deşi la Otaku n-a fost nimic interesant, decât manga, pe care merita să dai bani, dar mereu Nijikonul e mai divers). Deci, avem aşa: 
  1. Olympos şi poate altceva, ca să nu iau numai o singură manga. Eventual ceva Kuroshitsuji, pe care plănuiesc s-o deţin în întregime, dar mai poate aştepta
  2. Heart no Kuni no Alice, ediţia de trei volume publicată în engleză de Yen Press. Printre manga-urile mele preferate, credeam că va fi imposibil după ce Tokyopop, compania care începuse s-o traducă, a dat faliment. Însă, dacă cumpăr Heart no Kuni no Alice, lovesc bine în buget bine de tot (peste 180 de lei toate cele trei volume - un volum cât două japoneze, aprox. 400 de pagini)
  3. Vampire Knight - Din care, din cele traduse, îmi lipsesc trei volume (11, 12 şi 14). VK este seria din care cele mai multe materiale oficiale cumpărate (11 volume de manga, fanbook şi artbook). Mă voi gândi dacă cumpăr DVD-uri (fiindcă am o bună impresie că la mine în casă nu se vor rula prea curând BluRay-uri) şi mai există şi nişte light novels de care trebuie să dau cumva.
Alice's king of fluffiness.
     Cam asta ar fi legat de manga. Am purtat o discuţie cu mama zilele trecute şi ne-am gândit la o modalitate frumoasă de a face rost mai încolo de un job la care să mă pricep şi să-mi placă. Ce e frumos e faptul că putem discuta cu cineva din familie (my family is huge) şi că pot să mă bag în domeniul IT (filoloagă şi informaticiană nu prea se pupă, dar fie ce-o fi). Şi cu ocazia asta am întrebat-o pe mama despre originile mele - am aflat astfel (deşi mai ştiam eu ceva pe acolo) că am nişte străbuni geniali (nice fact, nu că aş avea de ce să mă laud cu aşa ceva, but it's interesting - unul dintre stră-străbunicii mamei a fost meşterul cizmar care l-a avut ca ucenic pe Ceauşescu). Plus alte chestii pe care într-o zi trebuie să le notez undeva, numai de dragul de a le lăsa mai departe.
    Voi pleca la mare undeva la sfârşitul lunii. Marea mea dragă, iubită, adorată. Aia Neagră, că nu mă duc să dau bani la alţii nici dacă mă baţi - chiar dacă turismul în România nu e genial, eu vreau doar marea (and to eat smth decent). Ne mai auzim când ne-om vedea.

Happiness >.<

Have some Yuuya Matsushita :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top