Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 30 august 2012

I don't want to feel anything, anymore

Nu vreau să fiu nemuritoare,
vreau să fiu cenuşă

     Doare. Atât de tare încât mă face să vreau să-mi calc viitorul în picioare şi să cad în întunericul nesfârşit. N-am nevoie de un viitor care-mi aduce numai suferinţă, nu vreau să fiu obligată să suport lucrul pe care-l urăsc cel mai tare. Vreau să mă arunc în adânc, să-mi simt viaţa cum îmi trece prin faţa ochilor şi, odată cu respiraţia mea care se va tăia, să renunţ la suferinţa de aici pentru una şi mai groaznică.
GRANRODEO - ウソノイロ (Uso no Iro)
     Speranţă spulberată. M-am găsit în faţa unui fapt la care mă aşteptam, credeam că eram pregătită să-l accept, dar realitatea m-a făcut să disper. Realitatea şi acel comentariu acru al unei persoane care nu mă înţelegea m-au făcut să vreau să distrug lumea sau să dispar eu din ea.
      Există momente în care mi-aş dori să nu mai simt nimic. Să nu fiu mută, surdă, sau oarbă, ci doar tot ce spun, aud sau văd să nu aibă nici un impact asupra mea. Astfel că viaţa mea ar deveni ceva sec, un fragment din timp care mi s-ar părea infinit, dar măcar aşa aş scăpa de suferinţa asta groaznică.
      Şi totuşi, mi-e frică. Să termin totul singură. M-am gândit de multe ori la asta şi mi s-a făcut scârbă de mine când mi-am dat seama cât de laşă sunt. Aşa sunt oamenii, fiinţe care ar face orice să scape de durere, să cotinue să trăiască.
      Dacă aş avea şansa să-mi vând sufletul unui demon, n-aş face-o. Pentru că ştiu că nimeni nu poate să-mi împlinească dorinţa.

Mă voi bucura din plin de următorii ani de tortură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top