Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 20 august 2012

Demonul verii

He came to devour
my soul

Nu că asta m-ar deranja,
you can have it, darling.

        Nu m-am schimbat, pur şi simplu cei din jurul meu au realizat cât de superbă sunt. Aş fi vrut să ţip, din cauza unei simple voci care mă făcea să tremur, dar ştiam că ţipătul meu avea să taie aerul şi să ajungă pe lumea cealaltă. Am fugit, dar am dat de marginea unei prăpăstii şi m-am întors din drum, întrebându-mă "ce caut eu aici?". 

        Aş vrea să vă spun mai multe decât trei fraze ambigue despre ultimele mele săptămâni, dar entuziasmul tipic mă omoară. It's that time of the year again. Mâine dimineaţă mă urc în tren spre Mangalia. Mă duc să-mi văd amanta de sezon, cea mai iubitoare şi pasională amoreză pe care am avut-o vreodată: marea. Ea e singura care a reuşit să ajungă până în cel mai adânc colţ al sufletului meu.

"Atunci te voi duce,
până în adâncurile pământului"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top