Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 4 august 2012

4 seasons

'Cuz' it's summer.


     Lucrurile drăguţe, care te fac să zâmbeşti într-un mod atât de frumos încât nu te mai recunoşti, nu apar des şi, de cele mai multe ori, sunt uitate repede.

     Astăzi, după ce am văzut cel mai recent episod din Natsuyuki Rendezvous, am simţit nevoia să-l ascult din nou pe Yūya Matsushita, cel care cântă opening-ul. Mi-era dor de vocea lui, şi nu din cauza noului episod din Natsuyuki. Mai multe despre asta mai încolo.

     Am dat de melodia asta, 4 seasons, în telefon, am ascultat-o, şi la acel vers drăguţ care zicea ceva legat de făcut poze, am gândit că ar fi drăguţ să-mi aşez degetele în acea formă dreptunghiulară. După ceva zeci de minute am văzut videoclipul. Ironie! Actually, I'm proud of myself. [Pauză: ascult un alt cântec al lui Yūya şi am auzit "nemurenai", adică "nu pot să dorm" - look at the time o.o] Chestia asta m-a făcut să mă simt ciudat de bine.

Acum ascult 2U, al doilea album al lui Yūya Matsushita.
Sunetul îmi aduce aminte de diversitatea melodiilor lui Miyano Mamoru.
Şi, openingul de la Natsuyuki, "SEE YOU", se lansează abia pe 29.
CUM NAIBA AŞTEPT EU PÂNĂ ATUNCI?
Aşa cum am aşteptat două luni după soundtrack-ul Aquarion.

Plus, pentru cei care chiar s-au uitat la videoclip - cântecul defapt este un cântec optimist şi relativ intens de dragoste, chiar dacă tipii ăia par că pur şi simplu se distrează. Cât de kawaii poate fi Yūya...!

See You.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top