Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 13 iulie 2012

Sprakling, Our Stage

"Only...you must realize that there are times...your efforts will amount to nothing, no matter how hard you try."

     În ultimul timp am început să mă redescopăr: pe mine, pasiunile mele şi greşelile mele. Greşeli pe care acum mă chinui să nu le repet. Şi e şi mai dureros pentru că acel anume precedent există şi există momente în care mi se pare că exact acelaşi rezultat în actuala situaţie este absolut inevitabil. Iar exact tocmai pentru că am experienţă, ştiu ce să fac ca să pot continua să zâmbesc. Dacă eu nu ţin la mine, atunci cine altcineva?

      Vara asta pare repetitivă, sincer. Cel puţin până acum, dar nu e ca şi cum lucru ăsta nu-mi convine. Asta înseamnă două veri relativ satisfăcătoare, cu relaxare şi anime din plin, plus ceva călătorii prin ţară. Afară nu mă duc, să dau banii la alţi. Zilele trecute vorbeam cu mama şi mă întreabă ea: "Când mergem *mah name, don't wanna tell you* şi noi la Viena, să vedem oraşul cum trebuie şi să-ţi cumpăr ţie ciocolata aia pe care o vroiai şi mie *that smth she wanted, it's not like you need to know*?" Flashback: acum doi ani, în decembrie, a trebuit să mergem de urgenţă la Viena ca să rezolvăm some business. And, after mom's question, I was like: "Eu nu merg să-mi cheltuiesc banii la ăia.". Tata a râs şi eu mi-am amintit cât de praf sunt moacele străinilor. Deci vara asta mă plimb prin ţară şi cu siguranţă la mare. I FUCKING LOVE TEH SEA. Can't wait to see her and let her gimme a big hug.
      Oficial, săptămâna viitoare plec la Braşov, la Koori. I'm gonna brag about her when I get there, though. Şi după, vine ea la mine şi mergem amândouă la ACE la concert \m/. And with Misaki, of course.
     Zilele astea mi-a stat pe creieri un anumit produs pe care până la urmă am convins-o pe mama să mi-l cumpere. kore:
And now I can't fucking wait for it to arrive. L-am comandat de pe mangashop.ro, singurul loc de unde mi se pare mie sigur că pot comada manga de pe internet. I mean, de site şi comenzi se ocupă români, deci nu te costă livrarea de pe alte meleaguri mai mult decât produsul în sine. De la cei de la Manga Shop am mai cumpărat de la convenţii, şi până acum mi-a plăcut diversitatea de produse pe care le-au adus la stand [aveau la Otaku şi Mardock Scramble, dar arta nu era extraordinară şi am preferat să-mi arunc banii pe Kuroshitsuji]. Astfel că, la convenţii, standul lor este primul la care merg.
     Cât despre produs în sine, este simplu un box-set cu primele 10 volume din Vampire Knight, una dintre seriile mele preferate. I mean nu preferate, ci pur şi simplu ADORATE. De mult doream să-mi cumpăr toate volumele Vampire Knight disponibile în engleză, iar acum lucru ăsta pare relativ posibil - deja am volumul 13 [I LOVE IT SO MUCH!], iar în engleză a fost tradus până la volumul 14, deci cred că până la sfârşitul anului le voi avea pe toate. Cum spunea Koori: "când te apuci să-ţi cumperi manga, nu te mai poţi opri!". SO TRUE.
     Astfel că, din cauza diverselor materiale legate de anumite serii cu care am venit în contact de curând, vechile mele pasiuni au fost trezite. Adică mania pentru Kuroshitsuji şi all the fangirl feels over Vampire Knight. Acum înţeleg de ce pe trei pereţi din camera mea am cel puţin un poster cu ambele serii şi tot nu mă plictisesc de ele.
     Ascult albumul lui Terashii [Takuma Terashima], NEW GAME şi ÎMI PLACE. Atât de mult încât acum am cel mai tâmpit ringtone posibil, care mă face să zâmbesc everytime I hear it. Se traduce caam aşa:

In faţa ochilor mei se află mereu, strălucitoare, scena pe care ne află noi doi
Să uităm lacrimile de ieri şi să râdem
Fie dimineaţă, fie seară, inima îmi bate tare
Şi astăzi, şi mâine să cântăm, un cântec de dragoste

"Oare îţi mai aminteşti? Ziua în care ne-am cunoscut...Am putut vedea locul în care tu te aflai. Acum îţi transmit aceste sentimente"

Chiar dacă în nopţile în care sunt singur mă înec în singurătate
Circuitul dragostei ne va lega întotdeauna

   Acum că citesc mai bine...traducerea mea sounds kinda crappy. Kinda like total crap. But you get the idea. Cântecul se numeşte "あいのうた" ["Ai no Uta"], şi se traduce smth like "Cântec de dragoste" sau "Cântecul Dragostei". Este atât de sweet încât mă doare când îl aud, e practic un cântec adresat unei potenţiale iubite [care defapt ar trebui să fie ascultătorul]. Există acolo şi un monolog [chestia băgată între ghilimele] pe care nu ştiu cât de bine l-am tradus având în vedere că ultimul cuvânt l-am omis total pentru că nu-l cunosc şi fragmentul ăsta nu se găseşte în versurile melodiei, deci n-am nici de unde să fac rost de kanji pentru traducere. Plus, e un fragment în care este...cântată [nu o poţi numi rap, dar nici cântat în totalitate nu e] o posibilă convorbire cu o pretinsă iubită - it's so chiuuuuuut! Şi, la polul opus avem melodia "nightmare", de pe acelaşi album, genială dacă nu vrei să dormi noaptea. Gotta. LĂĂĂĂV. TERASHII.
HAVE SOME MOAAAR TERASHIII >:))

Happiness >.<
*Mah Kagura-related fantasy thingie is gonna come soon*

   Arrrrgh....>.< Am uitat să menţionez: citatul de sus este din Vampire Knight. Am luat volumul pe care-l am, 13 şi am deschis la o pagină oarecare şi am scris replica care mi-a picat prima dată în ochi. Spusă de Kaname lui Yuuki în capitolul 61. Am găsit pagina pe mangafox, dar acum dacă stau să mă gândesc, it's kinda spoilerish.
   Ironic e faptul că replica aia se potriveşte perfect cu o anumită problemă cu care-mi storc eu creierii acum. Dacă ar fi să urmez sfatul lui Kaname, atunci lucrurile ar fi mult mai simple. But I can't. That's why my heart may even die.

3 comentarii:

  1. Săptămâna viitoare, adică de la 16 încolo? Uy, poate apucăm să ne vedem :3
    Ce mişto de tine că ţi-ai luat primele 10 volume din Vampire Knight! Mama m-ar omorî dacă i-aş cere :))
    Oricum, mai e jumătate din vară, deci încă ai timp să te bucuri de o vară aşa cum vrei tu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă gândeam, dacă am cum să ajung de la Braşov la Sinaia [parcă acolo stăteai >.<], atunci chiar mi-ar plăcea să te văd. Plus, mie mi-a luat o grămadă de timp şi cam doi ani de aşteptare până să fie mama de acord să-mi ia manga, dar acum sunt atât de entuziasmată încât nu ştiu cum am să rezist până când va ajunge comanda <3

      Ștergere
    2. pe lângă Sinaia, Azuga mai exact... locul de care nu a auzit nimeni =))
      Nu-i bai, cred că o să-i pot convinge eu pe ai mei să mă ducă la Braşov, oricum o să trebuiască să ne ocupăm şi de fişele pentru liceu ._.
      Atunci, felicitări pentru reuşită! :3 Îmi imaginez cât de entuziasmată eşti :)

      Ștergere

 
back to top