Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 7 iulie 2012

It should hurt

...but it doesn't.
Vacanţa mea perfectă
încă se lasă aşteptată

        Sau poate pur şi simplu îmi trăiesc vacanţa perfectă fără să-mi dau seama. Ultima dată când am ieşit pe stradă simţeam soarele cum îmi topeşte creierii şi singurătatea care mi s-a adunat în inimă. Nu sunt pesimistă, dar nici optimistă nu pot fi. But I still have my memories and a slight hope that they'll realise my value. Or I'm going to realise how useless they are.

        Am ajuns să vorbesc şi două ore la telefon pe zi; pentru că am cu cine şi pentru că e vacanţă. Astăzi [ora postării nu contează] m-a sunat Pachinko, să-mi spună că există o ofertă de bilete la B'estfest la un preţ mai mic. Am văzut afişele prin oraş, nimic interesant pentru mine. Mi-a amintit Pachinko că la B'estfest vin şi Monarchy, dar de când cu concertul Evanescence ratat de vara asta m-am decis că la festivale eu nu mă duc. Prea mulţi bani, prea mult efort şi căldura e prea îmbolnăvitoare - lazy mode on - .
        În ultimul timp am fost dezamăgită de mai multe persoane, dar cumva reuşesc să suport. It hurts, it fucking hurts, but the beautiful moments are worth all the pain. 
        Singurul concert la care ajung se pare că va fi ACE [visual kei i think] undeva pe la sfârşitul lunii. Aş fi vrut să-i văd pe Monarchy şi să-i încurajez, mai ales că sunt unul dintre primii lor fani [i believe] în formaţia lor curentă. I mean the only CD I have is their's.
        M-am apucat să joc jocuri japoneze [cred că am mai menţionat asta], în japoneză şi cu un program de traducere crappy, but it's better than nothing. Ceea ce m-a împins să învăţ katakana, sau cel puţin să o repet puţin [stoke order and such]. Am asculat-o pe Koori cum cântă la pian şi m-a apucat dorul de zbor. Zborul ăla imaginar care mă poartă peste vise.

Happiness >.<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top