Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 26 iulie 2012

Can you DO the summer?

Today's OTP:
Noi şi lasagna

       Vântul bate cu putere şi are grijă să-mi sufle fiecare fir de păr în direcţia în care nu trebuie. Privesc oraşul meu şi amintirile zilelor frumoase mi se derulează prin creier, dar vocea lui KISHOW, care presimt că va fi fundalul acestei veri, mă face să zâmbesc ca o idioată pentru că-mi aminteşte cât de frumoasă e viaţa, în acest moment. Am să-mi înec dorinţele în iubire, sarcasm, fantezii, şi apa aia rece în care era să mă înec.
       Ultimele zile au fost ciudat de obositoare; am făcut atât de multe lucruri frumoase încât am obosit. Marţi pe la prânz am luat-o pe Koori din gară, după o aşteptare de 2 ore: cablurile de pe calea ferată fuseseră furate. Ziua aceea se anunţa ca fiind una plină - în final am ajuns acasă, făcute praf de mai mulţi factori, unii geniali, alţii pur şi simplu seci.
       Pentru început, ne-am dus să ne luăm biletele la concert [ocazie cu care am văzut cât de scump poate fi un bilet la Lady Gaga - waste of money], apoi am mers la sediul Manga Shop ca să ridic eu două comenzi: manga yaoi pe care i-am făcut-o într-un fel cadou lui Koori de ziua ei şi my Vampire Knight box set. Tipul care ne-a întâmpinat la uşa apartamentului sediului [i think he was the man behind the business or smth] a fost super-simpatic, am vorbit diverse cu el legate de the upcoming Nijikon şi ne-am holbat prin dulapurile alea cu manga [i saw Kuroshitsuji III]. Apoi am mers la o cofetărie în pasajul subteran de la Universitatea unde am mâncat some cake, Koori s-a holbat bine la her yaoi şi eu am observat oamenii - nu mai ieşisem de atâta timp din oraş încât uitasem cum arată Bucureştenii. Totul despre concert aici.

YAOIS!
        Ieri de dimineaţă m-am trezit cu un sentiment puţin ciudat: încă mă simţeam ameţită după concert. Koori dorea să meargă la Muzeul Grigore Antipa, plus alte locuri, aşa că am ieşit din casă relativ devreme. La Antipa am intrat gratis, pentru că e vacanţă, ceea ce a fost super. Muzeul a fost renovat de curând şi acum arată muult mai bine decât îl ştiam eu -  e full of animals, expuse în funcţie de mediul lor de viaţă. Pe mine m-au băgat în sperieţi diverşi crocodili şi chestiile alea conservate [în afară de o meduză supeeerbă], dar Koori cred că s-a distrat. Trebuie menţionaţi urşii polari şi reproducerea de samurai japonez, pe care mi-au picat ochii din prima. Apoi am mers la Cărtureşti [missed that place], de unde Koori şi-a luat un dvd cu manguste [ciudat de amuzantă ideea]. De acolo am mers în marele şi uitatul parc Herăstrău, unde am făcut poze şi am mâncat îngheţată. Şi ce mai îngheţată: când i-am văzut numele pe un afiş, amândouă am simţit the fandom feels. 
GRANRODEO! GRANRODEEEOOO!!! Choco pentru perversul de KISHOW şi vanilie pentru genialul E-ZUKA [sau invers?]

Am dat o grămadă de bani pe îngheţată, care s-a dovedit a fi pe măsura numelui. În final am mers cu vaporaşul la o plimbare pe lac [n-am mai fost cu vaporaşul de la 9 ani] şi astfel mi s-a făcut un dor nebun de mare.

       Astăzi Koori se hotărâse să plece, undeva mai pe seară. Astfel că am mers, aşa cum a vrut ea, să vedem Ice Age 4. Nu mai văzusem Ice Age, dar filmul mi-a plăcut foarte mult, a fost pur şi simplu epic. După aceea am mers şi am mâncat nişte lasagna, pur şi simplu pentru că un anume personaj din Arcana a avut grijă să ne omoare cu iubirea lui pentru lasagna.
Bineînţeles că am mai dat de încă ceva cu numele genial al celor de la GRANRODEO - pizza "Rodeo" de la Pizaa Hut. Am luat-o în primul rând pentru nume, apoi pentru faptul că avea ciuperci şi porumb, printre altele. Am ajuns acasă şi after some derping on tumblr a trebuit s-o duc pe Koori la gară. Nice days, amazing Rodeo things.


NOW I HAVE MY HUGE BED ONLY FOR ME.
Ce egoistă sunt.
Cum o să fie oare când va trebui să mă aflu cu un bărbat în acelaşi pat...?
Hahhahahahhaaaappiness >.<
KEIKAKU DOOORI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top