Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 17 iunie 2012

Survival [in Hogwarts]

Visele mele ajung să se împlinească
în cele mai ciudate moduri

        Există momente în care speranţa mea se evaporă şi nu-mi pot imagina altceva decât un viitor acru în care dorinţele mele sunt cenuşă. Pentru o secundă mă sperii, iar mintea îmi este îngheţată de ideea disperări, dar îmi aduc aminte că nu sunt sigură şi astfel pot zâmbi. Am ajuns să-mi dau seama cât de egoistă sunt şi ajung să cred că am devenit dezgustătoare, dar dacă aş renunţa la acest egoism al meu...oare ce mi-am rămâne?
        În ultimele zile m-am agăţat puternic de speranţa unui viitor mai luminos, doar pentru că altfel aş fi luat-o razna. Curenta situaţie din casa mea, care acum mai găzduieşte [temporar, permanent...cine ştie?!] încă un membru, foarte solicitant şi stresant, de altfel, mă face ca în fiecare seară să vreau să mă arunc pe fereastra de la mine din cameră, în contextul în care fereastra are gratii. Plus, acum sunt în acea perioadă a lunii în care durerea mă distruge. But, life goes on.
        Am fost la şcoală în fiecare zi [i can't believe myself] săptămâna trecută, pentru că a trebuit să-mi rezolv situaţia la anumite materii. Cu fiecare pas spre şcoală simt că mă duc la tăiere, nu alta. Mai am o săptămână and I'm gonna kiss goodbye to those idiots. 
        Mi-am făcut planuri cu Koori [o fujoshi cu care-mi omor eu minutele în fiecare zi] şi în vara asta se pare că ajung şi pe la Braşov. Abia aştept să plec din casă, am un chef nebun să evadez; păcat că n-am cu cine să mă duc pe la mare [concediul cu ai mei la mare e abia în august], m-aş duce singură, dar mă roade sentimentul ăla de singurătate pe care l-aş avea singură la mare.
        Ieri am fost la cumpărături [oh god why], pentru că mama insista să-mi cumpere o pereche de sandale; am ajuns astfel că urăsc să merg la cumpărături cu mama, pentru că ea nu s-a lăsat până n-am văzut tot magazinul ăla [care este atât de imens încât la un moment dat mi-am dat seama că habar n-am unde am ajuns]. Sandale...cât de pline de lucruri neinteresante sunt magazinele!, aşa, deci, sandale mi-am găsit după vreo jumătate de oră în care m-am holbat pe acolo. Găsisem un model foarte interesant, dar n'aveau numărul meu [raaaaage!], iar până la urmă am găsit unele de piele, de un gri smth blue-like şi le-am luat pentru că vroiam să merg acasă. No chance. Am mai stat acolo 3 ore cred, dar am suportat, pentru că mama nervoasă este un coşmar. Am trecut şi pe la un magazin [Kenvelo] care se lăuda cu reduceri, dar până la urmă singurul lucru interesant a fost un tricou. Am ajuns la concluzia că mersul la cumpărături zilele astea este o pierdere totală de vreme, fiindcă magazinele sunt pline de lucruri scumpe, de calitate mediocră spre josnică şi pur şi simplu urâte.
       Am visat că eram într-un Hogwarts părăsit şi că valsam cu Ron Weasley. Am visat morminte, un câmp de flori vorbitoare şi mai mult Hogwarts. A fost interesant, modul în care se uita Hermione la mine şi modul în care Ron zâmbea idiotic. Am un creier genial. Now, dear brain, gimme some Kamiyan in my dreams, please?

Happiness >.<

Uitându-mă acum prin aparatul de fotografiat, care în ultimul timp a fost în mână părinţilor mei, nu pot să nu mă înteb...când...unde, cum a făcut mama [numai ea în stare de aşa ceva] o poză cu tata în mijlocul unui câmp plin de vaci? =))

3 comentarii:

  1. Wa, dacă ajungi prin Braşov, poate mă suni şi pe mine sua vorbim, poate se face de-o ieşeală...
    Maamă, vreau şi eu vise atââât de mişto -.- Daps, mai tre' să aştept.
    M-a pufnit râsul la ultima frază... În mijlocul unui câmp de vaci =)) Mi-l imaginam şi eu pe tata cu un astfel de fundal :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că şi eu mă gândisem la chestia asta, că poate avem cum să ne vedem când ajung eu pe la Braşov. Te sun şi poate ne facem cu nişte amintiri frumoase >:D<

      Ștergere
    2. Da, poate! Ar fi super :X

      Ștergere

 
back to top