Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 24 iunie 2012

Sexy Women and The Heat

"Ce frumoase sunteţi...!"
"Soshite omae wa hontou ni busai."

        Prin minte îmi fulgerase scurta idee că aş putea s-o sun, pentru că nu mai vorbisem de ciudat de mult timp. Acel ceva care ne ţinea despărţite era ceva inevitabil şi împotrivă căruia nu puteam acţiona, aşa că alesesem să mă împac cu ideea şi zilele singuratice. Şi totuşi, nu puteam să nu mă gândesc la ea. Frumos a fost că eu n-am fost singura care se gândea: "Mi-e un dor din ăla nebun de tine". And so my heart was melted. Because of the heat, of course *i'm such a tsundere*.

      Atunci când mă gândesc la cât de bine ne sincronizăm gândurile, îmi vine să râd. Dacă am fi la fel de sincronizate când e vorba de ordinea relaţiei nostre, ar fi perfect. Atunci când Misaki m-a sunat în acea dimineaţă în care căldura şi ocazia specială mă făcuseră să port rochie, am simţit o nebună presimţire că acea zi va fi perfectă.
         Explozii din spatele meu făceau pământul să se mişte cu mine. Imaginaţia mea mă făcea să văd lumea mult mai colorată, în timp ce păşeam cu încredere în rochia mea. Paşii mă ducea repede către acel bloc în care nu eram chiar sigură că e exact cel pe care-l căutam.
        Teheee~ Bineînţeles că eu trebuia să fiu cea care ajunge mai repede, doar entuziasmul meu se manifestă în doze mai mari. Am păşit în apartamentul mare al lui Misaki vineri de dimineaţă, după ce venisem de la şcoală. Aveam prea multă energie, deşi căldura de afară era distrugătoare. Nu m-am putut abţine să ţopăi pe parchetul ei, să mă holbez la lucrurile geniale pe care le are maică'sa prin casă [pantofi Jimmy Choo, rochie Vivienne Westwood, un palton Burberry şi tot aşa O.O]...şi trebuia să dau cu capul de candelabru. În fine, am ieşit repede din casă, în timp ce fredonam genialul "Take a look at my enourmous *biiiiiip* naaaas".
        Pe drum face Misa "toilet...!", arătându-mi o maşină care transporta nişte wc-uri publice. Creierul meu a făcut un mare terci din imaginaţia mea, astfel că îi vedeam clar şi bine pe Shizuo şi Izaya având una dintre tipicele lor lupte...dar pe nişte toilet-uri. Yeah... Am mers la Mec [foame amestecată cu foame de tradiţie], şi mi-a plăcut cum l-au reorganizat, părea muult mai mare [şi verde *Q*], am mâncat şi Misaki a sugerat să ne dăm în spinner. Hell Yeeeaaah! vroiam să mă dau în spinner ca să ţip ca nebuna ca pe vremuri atunci când mergeam cu putere spre sol, doar pentru că ne imaginam că iese Sebastian din iad. Dar de data asta îl vroiam pe Kagura :)). În final am dat o tură prin veşnica şi unica deschisă roată [ferris wheel], am ascultat *din nou* Mirai Chizu şi aşa s-a născut o nouă tradiţie.
        Apoi, veşnicul fangirling, acompaniat de văitături de căldură şi muzică genială. Am văzut o tonă de AMV-uri cu Misaki şi am salivat pur şi simplu când am văzut the smexyness that is called Shinee. La un moment dat am început să fim fluierate, claxonate şi mai ştiu eu ce de diverse figuri, astfel că am ajuns la o discuţie interesentă despre sexul opus.
        Şi Misaki a ajuns la puternica concluzie că relaţia noastre e foarte asemănătoare cu a lui Kamiyan cu Daisuke Ono. I'm the fucking king of trolls, IZAYA ORIHARA!!!

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top