Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 24 iunie 2012

"Să ne trăim viaţa"...

...înconjuraţi de sunetul dragostei


     Mi-am regăsit libertatea atunci când mi-am pierdut copilăria, şi am întins braţele larg, ca să prind acel sentiment feeric care plutea în aer. Ploaia caldă şi rară a verii m-a atins blând şi remuşcările iubitei mele au dispărut odată cu ziua care se stinsese de mult. Am ales să ignor moartea din faţa mea şi am zâmbit ca o nebună prin ploaia nopţii atunci când ea mi-a spus acel îndemn atât de adevărat. 

GRANRODEO - 恋音 (Koi Oto)
       Fericirea, deşi în momentele în care este deplină ţine atât de puţin, mi-a luminat noaptea şi mi-a distrus durerea din inimă. Şi am văzut culorile lumii, care explodau în faţa ochilor mei, ca un amalgam al zilelor mele de vară. Am început să cânt ca un copil cel mai optimist cântec pe care l-am găsit în adâncul minţii mele, în timp ce păşeam fără ritm, săream şi alergam printre oglinzile de apă de pe asfalt. Lumea era a mea, iar noaptea îmi zâmbea alături de persoana de lângă mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top