Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 8 iunie 2012

Miyano Mamoru

"Baka ja nai no?"
The baka is here
to make us all smile and melt.

       Aş putea spune că nu am de ce să-i invidiez pe cei care-şi despică personalitatea, prezentându-se oamenilor diferiţi în moduri diferite. Pentru că asta fac şi eu, mulţi alţi oamenii, unii fără să fie conştienţi de asta. Şi asta o fac şi seiyuu. Astăzi, de ziua lui, îl celebrăm pe hilarul Miyano Mamoru, care, prin vocea lui, ne-a arătat toate laturile lui. Sau, cine ştie, poate doar şi-a făcut treaba...într-un mod epic, în orice caz.
       Miyano-san are un loc special în inima mea pentru că el este vocea personajului meu masculin preferat din toată hoarda de anime pe care am văzut-o: Zero Kiryu din Vampire Knight. După Vampire Knight, el a fost cel care m-a făcut să-mi dau seama că poţi recunoaşte oamenii după voce - l-am auzit în Death Note [Yagami Light] şi după câteva episoade vocea mi s-a părut cunoscută [asta poate pentru că în Vampire Knight Zero nu prea vorbeşte]. De atunci am dat de el mai peste tot şi i-am descoperit unicitatea din fiecare rol.
        Trebuie să-l fi auzit pe Miyano Mamoru, trebuie. Îl ştiţi, poate, din: Death Note şi Vampire Knight am zis, Ouran High School Host Club [Tamaki Suoh], Soul Eater [Death the Kid], Durarara!! [Kida Masaomi]. De când cu rolul lui Zero, eu personal îl pot recunoaşte pe omul ăsta de când trage aer în piept.
      Vocea lui este absolut superbă, există seiyuu a căror voci nu sunt neapărat aşa pătrunzătoare sau speciale, dar mie vocea lui Miyano-san îmi dă pur şi simplu fiori; că tot vorbim de voce, cred că este unul dintre cei mai de succes seiyuu din industria muzicală, iar pe lista mea de voci geniale atunci când câtă se află pe primul loc lângă Taniyama Kishou.
        Este unul dintre puţinii seiyuu care este căsătorit, are doi copii, dar există nişte zvonuri care spun că soţia lui ar fi fost deja însărcinată când s-au căsătorit [deci el ar fi fost cumva constrâns de situaţie, dunno]. Nu am cum să nu-l iubeeeeeesc când îmi amintesc că este unul dintre cei mai înalţi seiyuu [1,82 m - relativ înalt pentru un japonez], are nişte picioare lungi şi superbe şi un zâmbet cam idiot şi groaznic de drăguţ. Ca orice alt seiyuu [sau japonez în general] arată bine oricând, oriunde, oricum ar fi îmbrăcat. Muzica lui este la fel de complexă precum rolurile lui, fie că ne referim la albumele şi single-urile lansate solo sau diversele cântece care au legătură cu anime-uri [ştiu că are nişte melodii prin La corda d'Oro, Skip Beat! şi multe altele]. Live sună impecabil, are o prezenţă scenică unică [uneori e caraghios, alteori pur şi simplu se simte dedicarea cu care cântă] şi mereu reuşeşte să atingă notele alea din inima mea.
        Ca şi personalitate, din ce am observat prin evenimente, e de obicei acel personaj care te face să zâmbeşti când îl asculţi, şi să mori de râs când se iau alţii de el. Are momente în care poate fi spooky, şi momente în care râde atât de tare încât nu ai cum să te abţi.
       Astăzi face, o Doamne, 29 de ani...şi arată de 19. Deci îi urez "Otanjoubi omedetou gozaimasu!" sau simplul la mulţi ani, şi sper că dragul nostru adorabil Mamo-chan va fi şi pese alţi zece ani la fel de sexy, va chicoti la fel de frumos împreună cu Hosoyan şi va ne va încânta cu vocea lui extraordinară.

Replica de mai sus îi este spusă lui Mamo-chan de către Miyuki Sawashiro în acel eveniment Durarara!! [Lovers in Nakano] pe care l-am pomenit şi de ziua nebunilor de Kamiyan şi OnoD, şi înseamnă, cred, ceva de genul "eşti un idiot" [asta dacă nu încurc eu sensurile]. Următoarea postare va fi, aproape sigur, de ziua lui KISHOW pe 11 august. Şi, mai nou, am început să pun ochii pe Takuma Terashima [TERASHIIII~]

*drolling*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top