Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 8 iunie 2012

Kore wa Zombie Desu ka?

"Sunt un începător
în ale amorului!"


         Aikawa Ayumu este un licean care într-o zi va fi omorât de un criminal, doar pentru a fi înviat ca şi zombie de necromanta Eucliwood Hellscythe. Atunci când Ayumu se întâlneşte cu o mahou shoujo [fată magică] numită Haruna şi o privează neintenţionat pe aceasta de puterea ei magică, el se găseşte obligat să lupte împotriva sistemului anti mahou shojo numit „megalo” în locul ei.

          Azi am văzut ultimul episod din al doilea sezon care abia s-a terminat and I thought I should spread the Ayumu love. Nici nu mai ştiu cum am dat de Kore wa Zombie, ştiu că l-am văzut vara trecută; a fost primul meu anime văzut noaptea târziu, când nici nu aveam căşti şi stăteam cu frica în sân că m-ar prinde ai mei - acum maratoane nocturne de anime sunt lucru obişnuit -. Pe vremea ai nici nu prea ştiam eu ce-i ecchi şi fanservice [deci Ayumu lăăv a fost printre primele mele anime-uri =))], dar am avut norocul să dau de ceva relativ bun.
           Kore wa Zombie este o comedie supranaturală cu o doză bunicică de ecchi frumos presărat cu o tentă de harem şi o poveste relativ interesantă. După ce Aikawa Ayumu devine un zombie care se topeşte în lumina soarelui, casa lui, ş'aşa goală, se umple de figuri noi: o mahou shojou auto-proclamată geniu rămasă fără puteri, o necromantă [un fel de vrăjitor] care nu poate vorbi şi un vampir ninja care foloseşte o tehnică de luptă în care încorporează frunze. Sună mişto, nu? =))

"Kore wa Zombie" in a nutshell, presented by Haruna-chan-sensei.
            Povestea este relativ interesantă, reuşeşte să se menţină constantă: în primul sezon mi se pare că a fost mai multă acţiune şi ceva dramă decât în al doilea, care e mai mult axat pe comedie. Trebuie să le dăm producătorilor un zece pentru genialul mod în care-l bagă pe Ayumu în situaţia de a purta o fustă roz, chiloţei în alb şi roz şi poante de balet. Ştiu că sună cam a prostie, dar depinde în ce situaţie se găseşte mahou shounen al nostru.
           Grafica este mediocră, nimic extraordinar; merită însă lăudate bing bang-urile fetelor, chiloţeii Harunei şi scenele de luptă [în care vedem chiloţeii lui Ayumu =))]. Să nu credeţi că-mi place ecchi, dar Kore wa Zombie face ecchi-ul ceva mult prea hilar.
           Sunetul, şi el mediocru, opening-ul primului sezon a fost cea mai bună melodie din toată adunătura din Kore wa Zombie. Ca şi seiyuu trebuie s-o menţionez pe Iori Nomizu care face o treabă excelentă, ea fiind vocea lui Haruna-chan [şi mai şi cântă opening-urile la ambele sezoane]. Şi să n-o uităm pe Youko Hikasa [Mio din K-ON!] care o face pe sadista Seraphim, vampirul ninja.
De la stânga la dreapta: Eucliwood Hellscythe, Ayumu, Haruna-chan [în roz, ofc], tipa aia care vrea să fie soţia lui Bayumu [dunno her name] şi Seraphim and her big bangs.

           Personajele sunt în pricipal seva seriei: Ayumu este protagonistul tău obişnuit care vrea pace şi linişte, dar n-are cum să mai vadă vreodată aşa ceva. Eucliwood este tăcută şi foloseşte hârtie şi pix ca să vorbească [are şi un motiv pentru asta], astfel că Ayumu mereu are fantezii referitoare la modul în care Eu [aşa o porecleşte tipul] ar putea spune replica scrică. Haaaaaaruna-chan a devenit iubirea mea după al doilea sezon; ea este tipica noastră tsundere, un mic geniu cu idei puţine şi pumni la greu pentru Bayumu [poreclă venită de la "baka Ayumu" i guess]. Seraphim este genială când îi reduce pe toţi la gradul de insecte, iar prietena ei Sarasvati m-a făcut să-mi dau facepalm-uri când a dezvoltat o iubire pasională numai pentru fundul lui Bayumu. Fete mai sunt, bineînţeles, şi să nu-l uităm pe Orito, prietenul pervers al lui Ayumu.
           Nu sunt fan ecchi, nu-mi plac neapărat, dar le pot tolera. Dar Kore wa Zombie, deşi este o ciorbă în care te pierzi la un moment dat, reuşeşte să lege bine evenimentele şi să prezinte o poveste amuzantă [Bayumuuuuu...BANG!] şi ceva eye-candy pentru băieţi şi nu numai [gotta love Ayumu when he goes crazy in the last episode].
           Recomand Kore wa Zombie Desu ka? pentru cei care vor să vadă ecchi pentru prima dată, mie personal lăsându-mi o impresie solidă despre genul respectiv. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top