Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 7 iunie 2012

Endless Story

かないで
しさとさはうよねえ。

 

        Încerc să mă consolez spunându-mi că nu mă distrug singură. Mi se aruncă cuvinte care, chiar dacă ştiu că sunt spuse fără a fi gândite, tot mă rănesc, apoi devin confuză când totul se termină cu o declaraţie de dragoste. Libertatea şi visele pe care le vreau îmi vor aduce distrugere. Şi, lucrul de care mă tem cel mai tare este o viaţă monotonă.
        Am ajuns astăzi în parcul în care acea noaptea întunericul total a fost străbătut de două ţipete. Acum, când îmi amintesc, îmi vine să râd. Locul ăla, de la o vreme, de când n-am mai călcat eu pe acolo, pare ciudat de neprietenos. E ciudat când mă gândesc că parcul copilăriei mele, verilor mele şi iubirilor mele pare acum că mă alungă. Poate pentru că tot ce-mi rămâne de acolo sunt amintiri care nu pot fi refăcute şi nu merită înviate.
        M-am trezit de dimineaţă puţin cam ameţită, mi-am făcut temele şi am constat că nici azi nu ajung la şcoală, pentru că mă apucase o tuse obositoare care acum îmi dă dureri de gât.

Şi chestia asta mi-a amintit de primul meu sărut.
Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top