Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 7 iunie 2012

Dragoste de Ciocolată

Am rămas în urma
sentimentelor mele

        Privesc ciocolata de lângă mine şi mi se face rău când mă gândesc la gustul ei mult prea dulce. Poate c-am putea compara dragostea cu gustul ciocolăţii: la început îţi topeşte simţurile, apoi te obişnuieşti cu gustul, şi după mai multe înghiţituri începe să ţi se pară insuportabilă. Cel puţin aşa mi se întâmplă mie, în ambele cazuri.

         Sub cerul înstelat aerul nopţii repeta aceeaşi rutină de mii de ani, în timp ce fiecare om experimenta ceva nou. Când uşa se deschise, lăsând draperiile să se ridice mult deasupra podelei, purtate de curentul nopţii, el trecu din camera luminată de raza monotonă a televizorului mut, sub cerul presărat cu stropi de soare. După el se auzea pasul confuz şi fără ritm al fetei care nu avea de ales decât să-l urmeze pe cel care-i ţinea strâns mâna.
         Corpul ei se lovi uşor de peretele rece, iar raza lunii care ar fi trebuit să-i mângâie faţa fusese orbită într-o secundă de chipul. Îşi încleştă degetele pe încheieturile mâinilor ei, pur şi simplu pentru că îi era frică că ar putea-o pierde, şi o sărută doritor, dar nu fără de o oarecare sfială. Când vraja se rupse, vocea ei trecu ca un fior prin corpul lui:
          - Dă-mi drumul. Şi eu vreau să te ating.
         Forţa din mâinile lui dispăru pentru o secundă, moment în care mâna ei se opri în părul lui, doar pentru a-l trage mai aproape şi a-l săruta din nou. Nu mai simţea nimic, decât o căldură dulce în adâncul inimii. Şi, pentru că acea căldură îi topise genunchii, acum ea aluneca către podea, trăgându-l şi pe el după ea.

2 comentarii:

  1. cum se numeste cantecul?e asa de frumos:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cântecul se numeşte "Endless story" şi este cântat de Yuna Ito. Îl întâlneşti pe coloana sonoră a primului film Nana.

      Ștergere

 
back to top