Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 20 iunie 2012

Biatch, pletosu' te salută!

Sau cronicile unei zile
cu Pachinko

        Când două minţi malefice cooperează, lumea nu poate să facă altceva decât să explodeze. Odată cu căldura verii care ne topeşte simţurile, vine peste noi cu putere acea sete de viaţă care te face să ieşi pe stradă şi să urli. Sau...să-i faci pe alţii să rule. Rage is ruling.

          Lumina stresantă a dimineţii m-a făcut să revin la viaţă. M-am uitat la nişte anime, dar n-am reuşit să ajung la zi cu anime-urile sezonului ăsta. Mă doar inima când mă gândesc că mai e doar o săptămână de Kimi to Boku. E ciudat sentimentul pe care-l ai când se termină un sezon, ceva din rutina zilnică se pierde şi asta mă face nostalgică.
         La şcoală am mers cam degeaba, dar măcar am reuşit să vorbesc cu profa de mate să-mi încheie media, care în final a ieşit 10 [nu-mi vine să cred, dar de ce să mă plâng?]. Am sunat-o pe...e ciudat că de-a lungul timpului am folosit mai multe moduri de a numi persoana asta pe blogul meu - în fine, am sunat-o pe Ana, vechea Cash Cash, acum re-botezată de Misaki cu genialul nume Pachinko. Nu aveam chef să merg acasă, aşa că ne-am văzut la Mec la Romană unde am mâncat ceva. Asta avea laptopul şi ne-am uitat la câteva secunde din concursul de cosplay de la Otaku [genială Pachinko pentru faptul că la toate evenimentele are camera de luat vederi cu ea], şi ofc că nu m-am putut abţine să nu râd la genialul dans al lui Rammy de la începutul concursului.
         Then we went to her place pentru că trebuia să-mi iau posterele cu Otaku care rămăseseră la ea. Am sunat-o şi pe Mika-chan şi bineînţeles că latura malefică a minunatei Pachinko trebuia să acţioneze. So she trolled her, I mean we both trolled her. A sunat-o şi i-a spus să iasă afară pentru că vrea să-i arate o persoană, mai precis pe "pletosu'" [Pachinko's ex]. Între timp eu am scris pe pereţii distruşi din camera tipei vreo două mesaje, care teoretic sunt scrise tot de "pletosu'". Când Mika m-a văzut a făcut o faţă absolut epică and I gave her a hug and told her "pletosu' desu!". Apoi ne-am distrat pe cinste, am râs mult prea mult, am făcut mişto de Mika-chan şi am mâncat îngheţată pe banii reginei Pacinko. Şi mi-am dat seama că eu trebuie să mă văd mai des cu tipele astea. Tocmai d'aia le-am chemat mâine la mine. I have to but cakes!

Happiness >.<
Have some Usui :>.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top