Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 10 iunie 2012

Animal de Noapte

"Ploaia care acum câteva momente
lovea pământul, 
acum dispare ca o minciună."

      Pentru mine, ziua începe când mă trezesc şi se termină când mă culc, indiferent de oră. Nu credeam că voi ajunge să mă văd atât de dezorganizată, şi totuşi atât de fericită. Timpul pare să fie aici doar pentru a-mi sufoca universul, iar atunci când uit şi nici nu trebuie să ştiu ce zi sau oră e, mă simt pierdută într-o lume care-mi dă liberatate. Sunt o fiinţă minunată, pământul ar trebuie să fie recunoscător că exist.
     Lăsând la o parte excesul de narcisism [currently listening to Miyano Mamoru - EGOISTIC], mă simt mândră de mine [...narcisismul e încă aici =))]. Ai mei au plecat de acasă sâmbătă de dimineaţă şi, când au venit azi, au găsit casa întreagă şi nevătămată. Nu că eu aş fi o fire distrugătoare, mai ales când sunt singură.
      Vineri...seară, să-i spunem, când m-am culcat, ceasul arăta ora 4. Nu ştiu când am adormit, în contextul în care am auzit-o pe mama când a ieşit pe poartă, fiindcă avea tren la ora 5. E ciudat, să te culci când afară începe să se facă lumină. Am închis ferestrele enervată fiindcă...păsările începuseră să ciripească. M-am trezit la 10 jumate când a sunat ceasul şi n-am simţit nevoia să mai dorm.
       Pe parcursul zilei am stat în casă, am vorbit cu Misaki, dar n-am putut să ne vedem, plus că afară era groaznic de cald. M-am uitat la Quiz no Prince-sama [クイズの☆プリンスさまっ♪], nişte bonusuri incluse în DVD-urile cu Uta no Prince-sama în care cei 6 seiyuu din ST☆RISH ["STARISH" - personajele masculine principale din anime-ul reverse harem menţionat mai sus], şi anume [pe perechi] : Miyano Mamoru [Ichinose Tokiya în UtaPri] şi Terashima Takuma [Ittoki Otoya], Junichi Suwabe [Junguji Ren] şi Suzumura Kenichi [Masato Hijirikawa], Hiro Shimono [Kurusu Shou] şi Taniyama Kishou [Shinomiya Natsuki]. Practic, fiecare trebuie să răspundă la 5 întrebări [care sunt prezentate de partenerul lor] şi, în funcţie de punctaj, cel cu cele mai puţine puncte va primi o poruncă [sau mai bine zis o pedeapsă]. Cel care a fost pedepsit a fost Shimono Hiro, şi a fost absolut epic momentul în care a primit pedeapsa, de altfel inspirată chiar din anime. În general chestiile astea au fost hilare...[ceea ce mă face să vreau să scriu o postare despre ele, dar habar n-am unde le puteţi vedea online]...WHY THE FISH IS MY INTERNET CONNECTION NOT WORKING?
       *currently bitching around with Koor-chan to make a game work - why does my computer have to freeze in times like this?* În fine, revenind: sâmbătă seară m-am dus la McDonald's, fiindcă aveam pur şi simplu chef de fast-food. Peste vreo 6 ore mi-am dat seama că asta mi-a dat energie toată noaptea ca să fac curat inclusiv sub maşina de spălat - mama îmi dăduse ordin absolut să găsească curat când vine. Acum am cu ce să mă mândresc la ai mei [eu, lenea absolută]. Am făcut o baie pe la ora 4 dimineaţă după ce terminasem treaba, una din aia lungă şi caldă, în timp ce ascultam Miyano Mamoru, cu uşa la casă deschisă, ca se usuce podele. Great feeling. Şi azi m-am jucat otome. Ah, my feels!

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top