Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 8 mai 2012

Ploaie de cafea


1. Ce speli prima dată la duş?
Cât vroiam să văd întrebarea asta într-o leapşă! Răspunsul? Siiimplu şi logic: mâinile.


2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Nu suport helăncile [sau orice îmi strufocă gântul şi respiraţia], dar dacă ar fi să aleg, ar fi negru.
3. Îţi place cafeaua?Sincer nu mi se pare ceva extrordinar, dar îmi place pur şi simplu pentru că atunci când eram mică n-o suportam. Cu lapte şi zahăr la greu. Dar tolerez orice fel de cafea. Şi îmi place ciudat de mult aia făcută de mine.

5. Cum te simţi acum?
Libeeeeră. Am scăpat de două teze din patru şi mâine am ziua liberă.

6. Care e ultima literă din numele persoanei de care esti îndrăgostit/ă?
...N-am mai fost îndrăgostită serios de mult timp. Dar hai să zicem "I" de la Hiroshi Kamiya :)).

7. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?
Un vis ciudat care m-a speriat pentru că în vis eram practic forţată să mă trezesc şi mi se părea că am mai visat aşa ceva odată.

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Sincer, nu pot să-mi dau seama. Deşi cred că da, pentru că există mâncare care-mi plăcea şi acum n-o suport,

9. De ce ai o poftă puternică acum?
De aer proaspăt şi o doză de nebunie. Abia am mâncat.

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varză”?
Sarmalele din oala din bucătărie.

11. Ai numărat vreodată până la 1000?
Cred că da, ştiu că trecusem de 900 dar nu-mi amintesc dacă am terminat :)).

12. Muşti sau lingi îngheţata?
"Namete nee~" O ling, pentru că e prea dureros s-o muşc.

13. Foloseşti emoticoane?
Depinde de persoana cu care vorbesc, sincer. Dar fac exces de ăsta =)).

14. Câte dormitoare are casa ta?
Trei, şi aşa mi se par multe. Şi legate interesant de un hol care-ţi dă cam trei rute diferite pentru fiecare cameră. I like my kinda maze-like house.

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Aaaa...practic, nu. Dar am o poză făcută cu HITT la concertul lui de toamna trecută.

16. Îti place brânza?
De cele mai multe ori nu, mai ales aia sărată.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă? 
Cred că ar fi ParadoxicalZOO a lui Akino, noul opening de la Aquarion Evol.

18. Câte ţări ai vizitat?
Trei, şi toate în două zile: Austria, Ungaria şi nostra Românie.

19. Sunt părinţii tai stricţi?
În niiiiici un caaaz :-j. De cât când îi apucă turbarea nebuniei cu spume şi nu mai am şanse de viaţă. Acum, serios; ai mei sunt extraordinari şi îi iubesc de nu mai pot. Pur şi simplu pentru că am învăţat atât de bine să-i conving, să-i speculez şi să-i fac să facă ce vreau eu, încât alţi părinţi ar fi o bătaie de cap, pentru că mi-ar trebui încă 10 ani să-i înţeleg.

20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Mi-ar plăcea la nebunieeee, ador înălţimea şi senzaţia aia de cădere rapidă. I wannna jump into a black hole and wake up in Wonderland.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
I am so not interested.

22. E ceva strălucitor în camera ta?
Becul =)). Este, este, posterul cu Sebastian. Şi aveam cândva o predea de lumini pe care am pus-o de Crăciun la fereastră şi m-a ţinut cam două luni, după care a murit. Aia era pur şi simplu superbă.

23. Închiriezi filme?

Da, de pe internet. Şi nu le mai returnez =)). Nu, niciodată.



24. Unde vei merge sâmbată seara?
La o întâlnire romantică cu aşternuturile calde şi pasionale ale patului meu. Sincer, habar nu am. Depinde de ce nebun dau care să urle pe străzi noaptea cu mine.

25. Ouă albe sau maro? 

Bicolore: alb şi roşu, plus Pikachu bonus.



26. Îţi place muzica?
Nu, sunt surdă. Am surzit de la câtă muzică am ascultat. [WTF, ce fel de întrebare e asta?!]

27. Ai mers vreodată cu trenul?
De când eram mică, şi mereu mi s-a părut entuziasmant. Şi, mai nou, apogeul entuziasmului: să mergi cu trenul în timp ce asculţi GRANRODEO - Beautiful World.

28. Ce zi a săptămânii e?
Kyou wa kayobi, kasai no hi. Şi chiar a fost arzătoare ziua de azi. E Maaaarţi, ziua lui Maaarte.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Sarmale, doar că la ora 10. Ăla e prânz? Apoi am mâncat la opt juma' când am ajuns acasă.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Îşi întinde creierii la maaaxim că are de învăţaaat, deşi mâine e liber, dar ea oricum îşi ştie tâmpita aia de materie sau găseşte nişte timp s-o înveţe. În loc să iasă cu mine.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
The title sound fishy. Nu, nu l-am văzut. N-am mai văzut un film de mult...de la faza aia de aseară la tv cu doi japonezi care şi-o trăgeau.

32. Ce crezi despre Yankees?
Am vaaaga idee că ar fi o echipă americană de baseball sau rugby...hai să verific. Pare-se că aveam parţial dreptate =)). and, again, I am so not interested.

33. Ai părul ondulat?
Ondulat şi cu zulufii stresanţi. De când l-am tuns în scări e şi mai ondulat şi arată chiar prea bine.

34. Când ai plâns ultima dată?
Când am aflat că exista posibilitatea să nu merg la Otaku. Nu am plâns, am ţipat şi m-am înecat în lacrimi. Total agony.

35. Ai intrat vreodată într’un zid?
Niciodată, sunt relativ atentă când merg pe stradă. Iar când nu sunt, este mereu cineva cu mine care mă trage repede ca să nu-mi rup nasul.

36. Anotimpul preferat?
Vara, să zicem, pentru că-mi inspiră libertate absolută. Defapt, îmi plac toate anotimpurile fiindcă fiecare este unic.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Niciodată. Never ever ever ever, fiindcă nu suport orice zgomot sau lumină artificială când încerc să adorm. Deşi aseară am adormit cu căştile în urechi şi au mers nebunele până dimineaţă, dar era GRANRODEO, duuuh.

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Nuuuuu, am băut Tedi şi suc de gheaţă din bidoane. Zilele trecute aveau ai mei un câta'mai bidon de ţuică în bucătărie şi eu am zis că e apă şi am luat câta'mai gură. Urăsc să mi se întâmple asta.

39. Crezi că eşti batrân/ă?
În contextul în care există o persoană cărei îi zic "baba absolută", care este până la urmă cu un an mai mare decât mine, nu.

40. Ţi’e frică de întuneric?
Acum câteva luni n-aveam nici o problemă cu întunericul. De când am văzut Shiki, am jucat X-note şi am devenit mai paranoică, încep să vreau să-mi imaginez diverse chestii prin întuneric. Şi sunt momente în care chiar mi-e frică de ce ar putea fi acolo [lupul din spatele uşii de la baie, obsesie de când eram copil =))].

41. Îţi place viaţa ta momentan?
Nu sunt genul de persoană care să se plângă, dar am avut şi zile mai spectaculoase decât astea. Şi totuşi, sunt optimistă. Azi am găsit pe cineva de care aş putea să mă îndrăgostesc. [and here i go thinking i'm stupid]

42. Baţi în lemn?
Ce, darabana?? Nu, fiindcă devine dureros şi nici n-am vreo fărâmă de ritm în sânge.

43. Ai o vedere bună?
Depinde ce vreau să văd.

44. Poţi să faci hula hoop?
Sunt atâât de multe lucruri pe care le pot face, şi ăsta nu este unul dintre ele.

45. Unde sunt părinţii tăi?
Tata doarme şi mama [cred că] fumează în curte.
46. Ai fost vreodată sarutat/ă în lift?
Nu, şi sincer nu mi se pare ceva special. Personal, nu-mi place să fac chestii prea romantice în public, fie chiar şi posibil inexistent acel public.

47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Evanescence - Evanescence [marvellous name, deshou?]

48. Ai intrat într’o încăpere pe fereastră vreodată?
Daaaa, şi adoram să fac asta. Am în casă o fereastră mai joasă şi mare care dă în curte şi era perfectă pentru evadat în diferite situaţii, dar acum e o comodă în faţa ei and the emergency exit isn't available anymore.

49. Ce ai cumpărat ultima dată?
Parcă un Kit Kat Whitee. Gotta love Kit Kat [ORIZAYA FLAVOURED!]

50. Cât de des vorbeşti la telefon?
În fiecare zi, uneori ore întregi. Prefer să vorbesc decât să trimit mesaje.

51. Eşti într’o relaţie complicată?
*raises brow* Ce naiba e aia relaţie complicată? Chestia aia dintre doi oameni proşti?! În viaţa mea n-am suportat chestile astea. If you have to say or do something, just say it. Although, the way you say it may change things.

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Nu am încercat pentru că am impresia că nu-mi va ieşi cum trebuie.

53. Foloseşti beţişoare chinezesti?
Când mă apucă cheful, da. Şi mănânc tot felul de mâncare cu ele.

54. Ierţi prea mult?
Nu cred. Iert mult, dar de obicei nu sunt lucruri serioase. Eu sunt genul de persoană care mereu ar acorda o a doua şansă pentru că ştiu că oamenii pot greşii.

55. Deţii o armă?
I fucking want a Bloody Rose. Nu, dar e una dintre fanteziile mele să am una.

56. Ai fost vreodată într’un castel?
Nu şi îmi pare ciudat de rău. Dar am fost într-un conac antic şi superb cu un tip pe care cineva mi-l băgase pe gât.

57. Îţi place părul tău?
Faţă de marea majoritate a persoanelor pe care le cunosc, eu sunt foarte mulţumită de părul meu, aşa cum este el.


58. Îţi place de tine?
Bineînţeles că nu. Sunt unul dintre acei emoizii tâmpiţi negativiştii care se urăşte pe sine pentru că mi-a dat Dumnezeu prea multe coaste. Sunt un geniu, şi nu eu am spus asta. Narcissistic moment, so you can guess I love myself.
59. Eşti mai apropiat/ă de mami sau de tati?
Depinde de cineva am nevoie în momentul respectiv. Şi totuşi, ca să nu sun ca o fiică profitoare şi nesimţită, cred că de mama. Pur şi simplu pentru că mama e mai des pe acasă.

60. Ţi’a plăcut leapşa asta ?!
Am luat-o pentru prima întrebare. A fost ok, dar unele întrebărie l mi s-au părut un pic cam tâmpite.

Leapşă luată de la Saravis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top