Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 26 mai 2012

OTAKU 2012

Prima zi...
Potato desu~

     Şi uite aşa îmi dau din nou seama cum a trecut anul ăsta epic al vieţii mele. Să sperăm că aşa va fi şi la anul, epic. Otaku de anul ăsta a fost foarte interesant, mai bun cu siguranţă decât cel de anul trecut, aceeaşi atmosferă superbă şi strălucitoare plină de otaci, cosplayer şi fani înnebuniţi pe la standurile cu merchandise. Şi parcă văd la şcoală, ca şi anul trecut, un poster cu festivalul afişat la intrare luni. Lucru interesant şi chiar nemaiîntâlnit în România, Otaku 2012 a fost o ediţie specială Vocaloid.

     Ce am sesizat eu personal anul ăsta la Otaku a fost că de cam un an jumate de când sunt eu fan anime, am devenit destul de informată când vine vorba de ce înseamnă toată industria şi cultura anime-urilor. Prima mea convenţie a fost Nijikon 2010, dată la care nu cred că văzusem prea mult anime, ştiam puţine despre Japonia şi mă simţeam cam străină pe acolo, într-o anumită măsură. Anul ăsta a fost foarte bine organizat evenimentul, mai ales pentru că s-a schimbat locaţia din ultimii anii (Casa de Cultură a Studenţilor), care anul trecut era clar neîncăpătoare, într-una mai mare şi bine ordonată (Universitatea Româno-Americană). Evenimentul a fost divers şi programul relativ interesant; eu personal doream să văd cum se îmbracă un kimono, dar fetele n-a vrut să vină nici una şi singură nu mă duceam. Au fost multe workshop-uri, care mai de care, dar nu eram pregătită şi nici chef nu prea aveam. Şi, o chestie foarte bună, locul a avut cantină cu mâncare bună şi la preţuri rezonabile. Doar că noi n-am mâncat :)).
     Misaki a ajuns acolo cam cu o jumătate de oră înaintea mea (asta a mers fix a deschidere), eu am ajuns pe la 11 fără ceva. M-am uitat la standurile la care se înghesuia lumea, Mangashop şi merchandise, care au fost cam dezamăgitoare. Vroiam să-mi mai iau nişte postere, pentru că m-am cam săturat de ce am acum pe pereţi. În final mi-am luat un singur poster [Doaaamne cum aşa?!], cu Death Note [Mello şi Near mai precis], iar când am ajuns acasă am sesizat că e puţin mai mic formatul decât restul posterelor pe care le am acasă [ceea ce va omorî ordinea de pe pereţii mei când îl voi pune]. Manga am luat ceva, două volume Kuroshitsuji [şapte şi nouă, deci trebuie să mi-l iau pe opt doar pentru coperta cu William T. Spears - şi pentru a avea o continuitate în serie, deja având volumul şase - ] şi primul volum din Akuma to Love Song, pe care nu ştiu dacă să i-l dau Misei cadou de ziua ei sau să-l păstrez eu, fiindcă l-am luat aşa într-o toană [cel mai probabil îl voi păstra]. Am luat CosplayGen #5, pentru că ultimul număr din revistă l-am luat la Nijikon 2010 şi parcă mă durea să nu mai am unul în casă. Ce doream eu defapt erau, sincer, nişte print-uri [de mărimea unei cărţi poştale] cu diferiţi cosplayeri care apăreau prin revistă, print-uri care se dădeau gratis anii trecuţi, dacă cumpărai revista - anul ăsta n-au fost deloc [ceea ce-mi dă groaznicul gând să ciopârţesc revista cu foarfeca, dar nuuu o voi face]. Ultimul lucru pe care l-am luat a fost un inel supeeeerb insirat din Kuroshitsuji, ajungând astfel la concluzia că singurele inele care mi-au plăcut vreodată mie au fost astea cu Kuroshitsuji [am acum două] luate de pe la convenţii.
Scuzaţi calitatea proastă, doar că în acest moment n-am avut aparatul de fotografiat şi n-am putut folosi altceva decât telefonul.

     Când am intrat în aulă cu vreo oră înainte de oncursul de cosplay individual, ca să găsim nişte locuri bune. Şi ceee să vezi, proiectau Danshi Koukousei no Nichijou [comedie genială]! Am cântat endingul ăla derpy cu Misaki şi am râs mai tare decât am râs când am văzut episodul acasă :)). Apoi a fost un concert Vocaloid [Vocalekt Visions] care mi s-a părut super; proiectul Vocalekt Vision, din câte am înţeles, este format cam de un an de un american şi un român [thumbs up!] şi pune în scenă vocaloizi folosind muzică şi coregrafie orginală. Proiecţia a părut foarte reală, dar a fost dezamăgitor că pe scenă n-au apărut decât Miku şi GUMI, melodiile în schimb au fost chiar mişto. 
     La concursul de cosplay mi s-au părut puţini participanţi, dar pot spune că cosplay-ul românesc a evoluat faţă de anul trecut, să zicem. Doar doi cosplay-eri masculini, restul fete; genial a fost cosplay-ul după Grell Sutcliff [varianta din "The Making of Kuroshitsuji" OVA], am ţipat ca o nebună şi am râs de m-am prăpădit - până la urmă Grell a luat o menţiune pentru cel mai bun skit [sau prezenţă scenică]. Au fost doi cosplay-eri din World of Warcraft, cu costume greoaie [în sensul că nu se puteau mişca în ele], complexe şi se vedea că muncite, unul dintre ei a luat premiul doi - premiul unu s-a dus la un cosplay după Hatsune Miku [o oarecare versiune, nu cea originală]. Acum să vedem mâine la cosplay-ul pe grupe ce vor fi.
 [Later edit] Cineva a uploadat partea cu Grell. OMFG =)).
     Am frecat vremea pe acolo cu Misaki-chan [of course], cu Freak-chan [pe care o ştiam de la Niji], şi apoi cu Ana şi Mika-chan, cu care am râs ca nebunele. Speeer să vină Misaki şi mâine, eu sigur mă duc şi poate îmi iau volumul ăla din Kuroshitsuji. M-am întâlnit şi cu Saravis, care e foooarte kawaii, am făcut nişte poze [if i remember correctly] şi la sfârşitul zilei m-am ales cu porecla..."Potato". Oricum, mai bine cât Ana care ajunsese să fie strigată "Pachinko". Şi uite, cineva a uploadat poze şi concertul.

Happiness >.<
Şi...am răguşit :)), ca de obicei.

12 comentarii:

  1. Ow, ce misto de tine :3 Eu nu am mai prins anime-ul ala amuzant in sala, o sa-l caut.
    Da, iti aduci aminte bine, am facut o poza :3 Si tu si Misaki sunteti atat de dragute!
    Distractie placuta si maine. Daca stiam de chestia cu kimono-ul, veneam eu cu tine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si intr-o chestie.. Doamne, ce uituca pot sa fiu!
    Tipa care l-a interpretat pe Grell merita pentru cea mai buna reprezentatie scenica, dar nici chiar mentiune. Locul 3 cine l-a luat?
    I'm sexy and I know it! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locul trei l-a luat un cosplay după Xena din anime-ul Xena. Şi scuze că nu prea ne-am văzut pe acolo, pur şi simplu am fost absorbită de atmosferă. Oricum poate ne mai vedem noi şi înainte de Nijikon >:D<

      Ștergere
    2. N-a fost mentiune xD Pe diploma scrie " Diploma de participare si cel mai expresiv skit" so yeah

      Ștergere
    3. Ca să înţeleg tu eşti cosplayer-ul pentru care am ţipat eu ca o nebună, dear Grell? I don't think any other person would feel like making such an observation. Stai liniştită, că nu vream să te degradăm sau ceva, tot genială eşti, doar că, dacă stăm să ne gândim logic, o menţiune n-ar fi mai importantă decât o diplomă de participare? [was the chocolate good :3?]

      Ștergere
    4. Yush yush~ Seems like i misread >_> "" ( Sorry >_< ) It was freaking delicious >w< A fost dark chocolate cu pere =D Could've came by and ask me for a bite ^w^ Would've shared xD

      Ștergere
  3. Haha, nu ma asteptam la Xena.
    Eh, nu-i nimic. Daca tu erai abosrbita, gandeste-te cum eram eu, pentru prima oara :)) si acu' ranjesc cand imi aduc aminte :))
    Ha, sa dea Domnu sa ajung si la Nijikon :3 Atunci nu mai scapi de mine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. 'ello, Grell here! Glad you liked my skit :3 I was really unsure about it, really xD La inceput am crezut ca organizatorii nu ma vor lasa sa imi fac skitu xD Oh well :3 I was kinda waiting for a review of this year's Otaku ^w^ Thanks~ <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită, skit-ul tu a fost cel mai GENIAL. Şi poate ne vedem la Nijikon >:D<

      Ștergere
    2. Yaay~ O sa fiu si la Nijikon, sar putea sa particip si individual si grup ( I think...) Look after a Ronald Knox ^__^

      Ștergere
    3. RONALD KNOX....AH, MY FEEELS! Am să ţip pentru tine din toţi rărunchii, my dear! Să vezi când aude Misaki asta =)) [Misaki, tipa care a venit de ce-a cerut numărul de telefon după concurs, când erai jos, lângă scenă; i was with her :3]

      Ștergere
    4. Trebuia sa fac Ronald Knox dar nu mia venit peruca la timp (inca nu mia venit, trebuie sa apara tho D: ) dar um, no sa particip la individual ca Ronald most likely xD Lookin' forward to making Gloria (DMC4) costume~! Dar o sa fiu pe acolo ca Ronald too =D

      Ștergere

 
back to top